Hij is een stuk minder irritant dan vorige jaren idd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dat Rick dit best leuk doet, eerlijk is eerlijk.
Dit nummer spelen we met mn band, zeer leuke baslijn om te spelen
Nee, hij was echt denigrerend vond ik .quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dat Rick dit best leuk doet, eerlijk is eerlijk.
Dit nummer spelen we met mn band, zeer leuke baslijn om te spelen
Ik kijk serieus het topic in desktoppage.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar even, is er wat aan die reclames te doen? Ik snap best dat Fok! Geld nodig heeft; maar dit vern**kt echt mijn hele telefoon.
Altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, hij was echt denigrerend vond ik .
Jaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is ook een leuke voor de lijst
ach, je moet met dit soort dingen wel een beetje positief blijven, die medici leken het ook wel te waarderen op zich.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, hij was echt denigrerend vond ik .
in het frans vond iedereen dit geweldigquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:44 schreef MTheBassman het volgende:
dit is echt verschrikkelijk trouwens.
Helpt dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk serieus het topic in desktoppage.
Absoluut, ik ben het maar aan het uitzitten want ik huil van binnenquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:44 schreef MTheBassman het volgende:
dit is echt verschrikkelijk trouwens.
Je zoomt je gek, maar voor de rest staat er alleen een reclame onderin. Ik FOK! de afgelopen dagen alleen maar via mobiel op deze wijze.quote:
Ja, omdat ze even een rustmomentje hadden prolly, maargoed, inhoudelijke discussies komt volgend jaar wel, hup zorgquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach, je moet met dit soort dingen wel een beetje positief blijven, die medici leken het ook wel te waarderen op zich.
Ga ik dat morgen proberen, thankyouquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je zoomt je gek, maar voor de rest staat er alleen een reclame onderin. Ik FOK! de afgelopen dagen alleen maar via mobiel op deze wijze.
laten we het er dan maar op houden dat rick (hopelijk) zn best doet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, omdat ze even een rustmomentje hadden prolly, maargoed, inhoudelijke discussies komt volgend jaar wel, hup zorg.
Wij moesten, dus allemaal individueel, Angels van Robbie W zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik herinner me bij Land van Maas en Waal vooral de muzieklessen op ht VMBO waar we dit nummer moesten zingen... man man man. Soms ben je een nummer ook gewoon echt kapotgehoord.
toen ik theater deed moest ik fireflies zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij moesten, dus allemaal individueel, Angels van Robbie W zingen.
Ik weet nogsteeds niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |