Is John D.. nee ik doe het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat zijn vliegtuig is neergestort.
Ik vind dat gitaartje echt fantastisch en dat koortje erbij, heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooh.
Tsja, ik vind dit niks, word er zenuwachtig van.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook. Werkt al 21 jaar prima. Al zeg ik het zelf ;D
Even vergeten? Je bent jezelf niet, neem een snickersquote:
Afwezig. Neem er maar een paar op le Lacs. Iemand moet mijn verdriet wegzuipen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
@:houdjemond hoe is het met de legandarische uitspraken?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat zijn vliegtuig is neergestort.
We hebben weer gelachen en geleerd Mexquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiermee ga ik overigens aftaaien. Abba pak ik nog wel effe mee terwijl ik de boel dichtgooi.
Wisten jullie trouwens dat ABBA - SOS een titel én artiest met palindroom is, en dat dat uniek is in de top 2000?
Behalve einde ....quote:
Vikings moet ik nog kijken, geen spoilers aubquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Behalve einde ....
Waarom zijn serieus die zo goed beginnen altijd zo kut aan het einde....
LOST, GoT, Fringe, Vikings ...... Goddelijke eerste seizoenen en dan drama ....
ja, ik was vooral verward. Maar ja vond het verder een zeer vermakelijke seriequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Never forget.
Maar wat een kuteinde.
Was geweldig voor 99,9%quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik was vooral verward. Maar ja vond het verder een zeer vermakelijke serie
Ja? Wat even pissen.quote:
Echt super goede serie hoor, zelfs laatste seizoenen en lang niet zo slechte einde als GoT en LOSTquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vikings moet ik nog kijken, geen spoilers aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |