Nou dat dus, wil ik, en zo'n "coin-pusher"quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jaloers op de flipperkast
Als je een flipperkast gaat kopen ooit, ik kan deze aanraden vanwege de ontzettend dikke soundtrackquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou dat dus, wil ik, en zo'n "coin-pusher"
Kost datquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je een flipperkast gaat kopen ooit, ik kan deze aanraden vanwege de ontzettend dikke soundtrack
Volgens mij begint het rond de 3000 voor eentje die aftands isquote:
Dan ehh, wordt het een lease-kast ben ik bangquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij begint het rond de 3000 voor eentje die aftands is
You got this!quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:22 schreef Evenstar het volgende:
Nou, ik taai af, morgen weer drukke dag met inpakken.
Niet echt het gevoel dat het minder wordt .... nog maar 6 dagen![]()
![]()
Je moet denk ik sowieso iemand kennen in die markt wil je er uberhaupt een vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan ehh, wordt het een lease-kast ben ik bang
Is beetje moeilijk om mee te nemen uit je lokale kroeg ja, bierviltje en een glas lukt nog wel, maar djt gaat opvallen ben ik bang..quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je moet denk ik sowieso iemand kennen in die markt wil je er uberhaupt een vinden
Cover van Muse is net zo goed, en dat is vanuit mijn toetsenbord een heel groot complimentquote:
Niet zo vloeken in de kerk, er gaat niks boven het origineelquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Cover van Muse is net zo goed, en dat is vanuit lijn toetsenbord een heel groot compliment
Ik bedoelde het écht liefquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet zo vloeken in de kerk, er gaat niks boven het origineel
Was het nodig om ons te herinneren aan dat gedrocht?quote:
hihi excusesquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was het nodig om ons te herinneren aan dat gedrocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |