Zullen we dan nog maar een nummertje Kensington / Ed Sheeran voor je draaien dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:12 schreef Evenstar het volgende:
Beatles gooi ik ook op het stapeltje met Bowie en Radiohead
Ok ok Beatles it isquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zullen we dan nog maar een nummertje Kensington / Ed Sheeran voor je draaien dan?
Di-rect de vulkaan in, me dunktquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:14 schreef Evenstar het volgende:
Di-Rect is niet eens waard om op een stapel te gooien, gewoon meteen ravijn in.
Lotte, geloof ik?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:17 schreef houdjemond het volgende:
... wie is zijn sidekick voordat ik grappen maak?
Dacht precies hetzelfde. Alsof alleen Adele niet al erg genoeg wasquote:
Mensen die Adele het einde van de wereld vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
klinkt niet slecht of zo,maar wie zou eraan denken dit op hun stemlijst te zetten?
Ik ken dit nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
klinkt niet slecht of zo,maar wie zou eraan denken dit op hun stemlijst te zetten?
Sowieso die blonde snol op zoomquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben stiekem jaloers op de flipperkastquote:Op dinsdag 28 december 2021 02:20 schreef houdjemond het volgende:
Zet die kat neer en geef mij die flipperkast
50% kans dat dat een man is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 02:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sowieso die blonde snol op zoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |