Dat is toch die zanger van Grace en Hallelujah?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Youp met Buckler is ook een goede kandidaat
Heb nog een tijd een Buckler-glas gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Youp met Buckler is ook een goede kandidaat
Ik kijk eigenlijk nooit naar oudejaarsconferences; die van 2015 van hem was de enige die ik ooit heb gekeken. Het was briljant, perfect en ik denk dat het nooit meer beter wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Herman Finkers schreef zn oudejaarsconference in mei en plakte er in december nog een paar actuele grapjes in
Ben erg teleurgesteld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gaat niet hard met het van Inkelen zo te horen?
Eerst zelf leeggezopen zekerquote:
Dansen met mij op le Lacsquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog niet moe genoeg om na Avalon te gaan maffen, wat nu?
Geef me een nieuw streven mensenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog niet moe genoeg om na Avalon te gaan maffen, wat nu?
Lees dit op Wikipedia, het laatste wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Herman leeft nog op dit punt in het verhaal! De man die zijn auto gekocht had vloog uit de bocht en stond onder zijn naam in de krant.
quote:Er wordt gesuggereerd dat Herman aan het eind van het lied zelfmoord heeft gepleegd, aangezien hij strak gekleed ligt in een kist van gevoerd vurenhout. In een later nummer van Acda en De Munnik, "Het regent zonnestralen" van het album Naar huis, blijkt dat dit niet Herman was, maar een man die zijn auto heeft gekocht en een paar dagen later bij een auto-ongeluk om het leven was gekomen. In de sketch Voicemail, die verscheen op het album Jouw leven lang bij mij, komt Herman alsnog aan zijn einde nadat hij voor een trein is gesprongen.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef me een nieuw streven mensen
Jeroen gaat zo weer een waltz doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal ik maar even legendarisch roepen dan?quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:44 schreef Zorro het volgende:
Nou, dat was een genottelijk plaatje om mee af te sluiten.
Welterusten
nederwiet gaat best wel genot worden volgend uur.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:44 schreef Zorro het volgende:
Nou, dat was een genottelijk plaatje om mee af te sluiten.
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |