Jij bent af!quote:
Dit vind ik denk ik de beste in de lijst, of Lopen tot de Zon Komtquote:
Nadat ie zn auto verkocht heeft?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
vind het alleen leuk als herman in de zon op een terras zit
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zwaai af, dit soort Nederlandstalige muziek daar gaan mijn nekharen recht van overeind staan.
Welterusten mensen, ik wens jullie nog een fijne avond vol luisterplezier en tot morgen
Lopen is ook prachtig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik denk ik de beste in de lijst, of Lopen tot de Zon Komt
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zwaai af, dit soort Nederlandstalige muziek daar gaan mijn nekharen recht van overeind staan.
Welterusten mensen, ik wens jullie nog een fijne avond vol luisterplezier en tot morgen
Van Veen is nog niet dood hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer Herman. Die zat toch dood op een terras ofzo?
@:tong80
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
pagina 18 zwart omrandquote:
Ik vind eigenlijk alleen hun eerste plaat goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste is Dag Esmee. Maar mooiste tekst is "Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?"
Die vind ik al minder maar wel instant meezingerquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lopen is ook prachtig.
Ik heb op het Regent gestemd
Wat staat daar op?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen hun eerste plaat goed
Vond het wel mooi dat het ook echt pagina 18 zwart omrand stond toen ze ermee stoptenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |