Beter dan Echoes of het zoveelste Yes-plaatje.quote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd van niet. Vind het oprecht geen goede plaat buiten het bekende stuk
Het is muziek die geinspireerd is op de woestijn waar de band vandaan kwam, de voorloper van QotSA zeg maar.quote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ken ik nietGeloof dat we toen maar Die Antwoord aan hadden gegooid om weer wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Echt. In vijf minuten was een topic volquote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een gestoord tempo
Het gaat nu anders ook best hard, zeker in vergelijking tot gisteren.quote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een gestoord tempo
Slightly Distorted Guitarquote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Tubular Bells morgenochtend. Gaat dat echt een 25 minuten versie part. 1 worden incl. de afkondiging op het eind van alle gebruikte instrumenten (glockenspiel!)?
Het is dan ook geen Kerst meer.quote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het gaat nu anders ook best hard, zeker in vergelijking tot gisteren.
Kravitz?quote:
Ik ging dan even naar het toilet en dan had ik weer een heel topic gemistquote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens meer overweinig slaap ook.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is muziek die geinspireerd is op de woestijn waar de band vandaan kwam, de voorloper van QotSA zeg maar.Ja laat ik er het op houden dat dat over het algemeen niet zo mijn muziek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Bedankt Thijs Boontjesquote:
Wel iets beter bij te houdenquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tempo gaat niet al te hard eigenlijk, 22 minuten per topic is best traag
Ach, zo is het goed bij te houdenquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten veel minder nummers in dat uur dan vandaag bij In a Gadda da Vida, dussquote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt!! Wat een genot gaat dat worden dan
vind ik niet eens zo erg, beetje druk mag maar soms is het wel echt te snel geweest.quote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik maar verhuizenquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ging dan even naar het toilet en dan had ik weer een heel topic gemist
Kerstdagen zijn weer voorbijquote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het gaat nu anders ook best hard, zeker in vergelijking tot gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |