Jolene is gewoon stemplaat genot hoorquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dolly Pardon-hype gaat ook weer beetje liggen
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
Deze versie is oneindig veel beter dan Whitney
In die versie hebben we een probleem jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik had weer verplichtingen met mn familie die zonodig wou kaarten
Maar ik heb leren klaverjassen
Nee niks. Dus als jij al wat weet, geen spoilers graag. Maar zie deze 200+ plekken naar beneden gaanquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je al iets over de notering van Sjolien?
Ik luister lijstloos dus ik witniequote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?
Ik ben het gek genoeg niet met je eensquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want Nederland is een smakeloos land....quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?
Ik denk op d'r borst.quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Denken jullie dat Dolly op dr buik slaapt?
eerste twee bomen verloren maar het zat ook niet mee.quote:
De leukste helft hebben we al gehadquote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen wakker worden en dan beseffen dat we al over de helft zijn
quote:
Lekker danquote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eerste twee bomen verloren maar het zat ook niet mee.
Halve boom gedaan daarna en mn broer en zus dik ingemaakt
Mooi omschreven ja. Pure poëziequote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef Zorro het volgende:
Whitnet laat in dit nummer horen dat ze echt fantastisch kan zingen.
Dolly laat horen dat het een mooi nummer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |