Sympathieke Searlequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik juich voor Surl.
Zijn er mensen die niet voor Surl zijn in deze pot?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik juich voor Surl.
Kan ik mij niet voorstellen allen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet voor Surl zijn in deze pot?
Ik ben niet tegen Noppie. Zwerver Surl is iets meer spektakel, maar Noppie is hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet voor Surl zijn in deze pot?
Zo, dat zijn teksten!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Noppie. Zwerver Surl is iets meer spektakel, maar Noppie is het-tje. Als Noppie goed gooit mag ie winnen, maar als Surl beter is dan Surl.
Er schijnt een raid te zijn geweest in hotel van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Middag
Hebben we nog nieuwe betrapte gevallen?
les tricheurs Hollandaisquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er schijnt een raid te zijn geweest in hotel van de Nederlanders.
Positieve coronatests zijn door de plee gespoeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er schijnt een raid te zijn geweest in hotel van de Nederlanders.
Positief getest op een grote hoeveelheid bitterballen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Positieve coronatests zijn door de plee gespoeld.
Dokter Bernard Sainz verklaart dat alle darters in perfecte gezondheid verkeren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Positieve coronatests zijn door de plee gespoeld.
Er staan duizenden ponden op het spel. De meeste spelers doen een beetje bier op hun zelftest en leveren hem zo in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Middag
Hebben we nog nieuwe betrapte gevallen?
Het hypocriet van MvG is 60%, maar dat laten we maar weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dokter Bernard Sainz verklaart dat alle darters in perfecte gezondheid verkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |