Ik ken het alleen andersom. Andy is ook echt een lul daarquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou dacht he. Stel nou dat je zo in je concentratie zit.... Is het weleens gebeurd (op TV) dat iemand een winnende dubbel gooide en niet in de gaten had dat het de winnende was?![]()
Ik weet wel dat Aleksander Oreshkin een paar jaar geleden ergens met 3-2 verloor of zo, en gewoon wilde gaan klaar staan voor de volgende leg en dat de caller hem moest vertellen dat het afgelopen was
Hammergodquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken het alleen andersom. Andy is ook echt een lul daar![]()
Gewoon rustig zeggen dat de partij nog niet voorbij is. Dit zag er erg ongemakkelijk uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat had Andy moeten doen dan? Die probeert gewoon in zijn concentratie te blijven.
Was het ook. Maar dat was niet Andy z'n probleem. Die deed niks verkeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon rustig zeggen dat de partij nog niet voorbij is. Dit zag er erg ongemakkelijk uit.
En van Feather.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
veel boeiender wellicht: de COR status van alle spelers, callers en dansmariekes
En van die Oostenrijker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
veel boeiender wellicht: de COR status van alle spelers, callers en dansmariekes
Weeniet. We hadden gisteren wel ene @capuchon_jongen in kennelijke staat van toe-aan-een-inrichtingquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:25 schreef The_Undertone het volgende:
Is deze huilbui al gepasseerd? https://www.hln.be/meer-s(...)s-thriller~a64a91ae/
Ja dat was lachen, die zit nu naast @maxi-mus op de strafbank?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. We hadden gisteren wel ene @:capuchon_jongen in kennelijke staat van toe-aan-een-inrichting
Potentiële superspreader aangezien hij iedereen krijgt te spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Arjan al geboosterd zijn? Hij lijkt me wel een risicopatient.
oh is die ook geband ja? Nee toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:49 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja dat was lachen, die zit nu naast @:Maxi-mus op de strafbank?
Erg mooi. Ik juich voor Surl.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef Poepz0r het volgende:
Homofiele Noppert zal wel verliezen van Heavy Metal god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |