Één keertje maar helaas. Maar goed, dat telt ook!quote:
Beetje het Bowie-gevoel.quote:Op maandag 27 december 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Blijf me tijdens de T2000 elk jaar me weer verbazen hoeveel fijne muziek de Golden Earring eigenlijk heeft gemaakt
De concertagenda is ook mooi.quote:Op maandag 27 december 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleeen School en Crime echt wat
Crime is fantastisch, helaas wel op een onchristelijk tijdstip dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleeen School en Crime echt wat
Ik dus best vaak, en niet 1 keer dat je zei "dit was een minder optreden"quote:Op maandag 27 december 2021 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één keertje maar helaas. Maar goed, dat telt ook!
Ja ik vind nog steeds dat Fool's Overture in de top 10 hoortquote:Op maandag 27 december 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb voor Supertramp een uitzondering gemaakt. Goodbye Stranger als absolute favoriet en School omdat ik vind dat Supertramp ook zo hoog mogelijk moet komen te staan in de top 2000 en dat lukt alleen met School.
Toen ik ze zag was het ook top. En ik werd omvergeblazen door She Flies on Strange Wings. Daarom daarop gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dus best vaak, en niet 1 keer dat je zei "dit was een minder optreden"
Ja dat heb ik met wel 50 nummers. Echt stom dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind nog steeds dat Fool's Overture in de top 10 hoort
Ze moeten gewoon die top 10 groter makenquote:Op maandag 27 december 2021 23:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met wel 50 nummers. Echt stom dat ze dat niet doen.
Jammer, want die hoor ik precies 1x per jaarquote:Op maandag 27 december 2021 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Crime is fantastisch, helaas wel op een onchristelijk tijdstip dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |