Deze "muziek" al helemaal niet. En daar komt de komende paar platen geen verbetering inquote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
bespaar je de moeite. Nul spanning
Nee, ik had ermee te dealen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Had je überhaupt verwachtingen dan
Vast niet zo kut als Run the Jewels op BKSquote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Macklemore ooit live gezien. Half uur gelul, half uur muziek (al zullen raphaters zeggen dat dat ook gelul was)
Waren die ook fan van Florence + The Machine?quote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wilde vooraan staan bij Florence + The Machine. Maar daarvoor stond Makkelemoor. Drama. Leek nergens op.
Vertel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast niet zo kut als Run the Jewels op BKS
Lekker door het slotjequote:
Ik wil terug naar de kust Mac, heel onbewust..quote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We mogen toch pas volgend jaar terug naar de Mac....
Pfff, enige goede daarvan was dat het verder een godenweekend wasquote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast niet zo kut als Run the Jewels op BKS
Nee, hebben gisteren zelf al gifjes gemaakt dus vind het wel weer bestquote:
quote:
Laat me raden: wannabe gangsters?quote:
Viesdik?quote:Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik wil terug naar de kust Mac, heel onbewust..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |