Gerd Müllerquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken Duitsers waar je wel wat aan had tijdens wereldwijde evenementen
Samen chokenquote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dirk gooit ook geen pepernoot
Jan Ullrich!!quote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)1936_Summer_Olympicsquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dirk gaat pas draaien als het al 4-0 staatquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Als Price volgende pot ook 92 gemiddeld gooit heeft Dirk toch nog kans
Was dat toevallig in de jaren 40 van de vorige eeuw?quote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker niet On-top. arme mevrouw Clemensquote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
Clemens ziet er inderdaad niet uit als een Tops man
Nee, anders kom je niet bij PSV terechtquote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft die weleens gescoord op een WK?
Paardjesdansen is geen sportquote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)1936_Summer_Olympics
quote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Mevrouwquote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zeker niet On-top. arme mevrouw Clemens
Mooi, volgende leg een negendarterquote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Ik ben er nog.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, volgende leg een negendarter
quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, volgende leg een negendarter
quote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan maxi-mus. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |