Vandaag weer eens bevestigd dat Duitsers na een upset vaak niet thuis geven. Dus anders wordt het wel simpel voor Smissquote:Op maandag 27 december 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kleeten mag dit winnen, want een laatste 16 clash met Smiss is wat WE willen.
Dan zouden we toch samen darten kijken, toch, TOCH?!quote:Op maandag 27 december 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat er hier geen teringhond in de buurt zit anders kon je mijn buurvrouw zijn
Hoeft ie niet eens voor te duikenquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hield meer tegen dan Hempel denk ik.
Dat zou HEEL erg gezellig zijn Lonaaquote:Op maandag 27 december 2021 21:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan zouden we toch samen darten kijken, toch, TOCH?!
Like gezet. Jammer dat ik er niet meer kan zetten.quote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou HEEL erg gezellig zijn Lonaa
Aan Duitsers heb je niks op WK’squote:Op maandag 27 december 2021 21:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Vandaag weer eens bevestigd dat Duitsers na een upset vaak niet thuis geven. Dus anders wordt het wel simpel voor Smiss
Ik ken Duitsers waar je wel wat aan had tijdens wereldwijde evenementenquote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan Duitsers heb je niks op WK’s
Die hoefde alleen maar te gaan staan, De Berlijnse muur hield waarschijnlijk nog minder tegenquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hield meer tegen dan Hempel denk ik.
West-Duitsers daarentegenquote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan Duitsers heb je niks op WK’s
Götze bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken Duitsers waar je wel wat aan had tijdens wereldwijde evenementen
Dirk gooit ook geen pepernootquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Als Price volgende pot ook 92 gemiddeld gooit heeft Dirk toch nog kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |