Dit is ook een dans macabre:quote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt meer een Danse Macabre
Danse Macabre van St. Saënsquote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit ken je beter dan ik.quote:
Camille voor intimiquote:Op maandag 27 december 2021 21:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Danse Macabre van St. Saëns
Denk wel 14(+)quote:
It's a long way to where I'm goooiiingquote:
Nou ja die Laura ken ik niet, maar Floor is in ieder geval Floor Jansenquote:Op maandag 27 december 2021 21:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze waren wel verschillend? Jansen en Jansens dan?
Jarenlang geprobeerd door op een nummer Stone Sour te stemmen (through Glass) nooit gelukt helaasquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Staat ook helemaal geen Corey Taylor in de lijst he. Geen Slipknot, geen Stone Sour, geen solo, geen project met Dave Grohl ..... kan toch nie jongens
Ghost genot!quote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het dan ook een lange weg daar naar toequote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef Isorden het volgende:
LRB Staat er ook gewoon maar 1x in....
Ow Haha ik bedoelde Jansen en Janssen van de Kuifje stripquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja die Laura ken ik niet, maar Floor is in ieder geval Floor JansenAnders zou het verklaren waarom mijn love letters nooit beantwoord worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |