SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is ook zo, maar dat gaat heel erg langzaam natuurlijk. Heel ver in de toekomst is alles zo ver uitgerekt, dat het zichtbare heelal alleen nog uit ons sterrenstelsel bestaat.quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo stelde ik het me ook voor, als die ballon. Maar dan zouden de sterrenbeelden die je 's nachts ziet ook steeds verder opgerekt worden zeg maar, want er onstaat steeds meer ruimte tussen alles.
Het is niet zo dat de ruimte stilstaat en dat er objecten zoals ons zonnestelsel doorheen bewegen. Beweging wordt altijd gemeten ten opzichte van iets anders. Of je ook door de ruimte zou moeten reizen als je gaat tijdreizen, weet ik niet. Dat zal wel afhangen van hoe dat tijdreizen dan werkt.quote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ons zonnestelsel beweegt, zo lees ik nu, met 83.600 kilometer per uur door de ruimte. Als je een uur terug in de tijd zou reizen, zou je dan theoretisch ook 83.600km terug moeten reizen om op dezelfde plek op aarde uit te komen?
De nieuwste theorie is dat het uitzetten nog accelereert, dacht ik!quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Nieuwe theorie is trouwens dat ons heelal langzaam implodeert in plaats van uitzet.
een hijgende computerstem?quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik dan een hijgend antwoord op m'n vraag?
Een uitleg met allemaal huehue-elementen, ben ik bang.quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik dan een hijgend antwoord op m'n vraag?
neem eens een verrekijker mee de bergen in op een onbewolkte avondquote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Doet me ook ineens weer denken aan de avonden dat we met de telescoop thuis in de weer waren, super tof was dat
een of andere wolk die ook heel snel explodeertquote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uitleg met allemaal huehue-elementen, ben ik bang.
Huehue?quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of andere wolk die ook heel snel explodeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor want je kunt wrijven wat je wilt maar op nat hout ga je geen vuur maken met een vuurboog.quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Wil een keer kijken of ik vuur kan maken met een vuurboog, dus vanmiddag naar een stukje bos gegaan om hout te zoeken voor het plankje. Eigenlijk voelt het een beetje als valsspelen maar dat ligt nu naast de kachel te drogen. In een afgesloten bak met keukenrol want pissebedden.
ff uurtje op 180 graden in je oven mikkenquote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Wil een keer kijken of ik vuur kan maken met een vuurboog, dus vanmiddag naar een stukje bos gegaan om hout te zoeken voor het plankje. Eigenlijk voelt het een beetje als valsspelen maar dat ligt nu naast de kachel te drogen. In een afgesloten bak met keukenrol want pissebedden.
Vreetboei beste boeiquote:
Ja alleen in een echte survivalsituatie heb je natuurlijk geen kachel om het te drogen, Maar dan zou je het ergens neer moeten leggen en ondertussen verhongeren of op je lichaam moeten drogen ofzo?quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor want je kunt wrijven wat je wilt maar op nat hout ga je geen vuur maken met een vuurboog.
Geroosterde pissebedden.quote:Op maandag 27 december 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff uurtje op 180 graden in je oven mikken
quote:Op maandag 27 december 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rood
groen
kardinaal
wrak
geel
wat zal het zijn?
Zo'n ding is ook wel handig:quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb van mn oom ooit een sterrenkijk boekje gekregen. Ding kostte 85 euro
maar daar staan hemelkaarten in voor nagenoeg elke maand. En afbeeldingen van de sterrenbeelden en hoe deze te herkennen en wat verhalen er achter. Super vetnam dat altijd mee aan boord.
Waarom met keukenrol? Kunnen de pissebedden daar een huisje in maken?quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
zo'n starfinder heb je op elk schip, niet locatie gebonden uiteraardquote:Op maandag 27 december 2021 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n ding is ook wel handig:
[ afbeelding ]
Daar kun je aan draaien zodat je de sterrenkaart van die datum en dat uur krijgt. Nadeel is wel dat het een locatiegebonden ding is, dus als je ergens op de Oceaan zit, klopt-ie niet meer.
Ja dat snapte ik maar ik probeer het eerst wel zo. Vind het toch een beetje vies voor in de oven.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik maar ik probeer het eerst wel zo. Vind het toch een beetje vies voor in de oven.
Nou ik dacht, omdat de bak ook afgesloten is, dat dat dan het vocht op kan vangen omdat het anders nergens heen kan?quote:Op maandag 27 december 2021 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom met keukenrol? Kunnen de pissebedden daar een huisje in maken?
Dan moet je een ander trucje gebruikenquote:Op maandag 27 december 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen in een echte survivalsituatie heb je natuurlijk geen kachel om het te drogen, Maar dan zou je het ergens neer moeten leggen en ondertussen verhongeren of op je lichaam moeten drogen ofzo?
daar gaat je hout niet snel droger van wordenquote:Op maandag 27 december 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik dacht, omdat de bak ook afgesloten is, dat dat dan het vocht op kan vangen omdat het anders nergens heen kan?
zou het ff inpakken in alu folie en dan in de oven mikkenquote:Op maandag 27 december 2021 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb wel toen met die magneten en zand het zand in de oven eerst gebakken om te drogen.
Mja maar ik heb ook nog geen boog. Wel al een stok om te draaien, die ligt ook te drogen. En nog geen steen met een gat erin. Maar eerst even afwachten wat voor insecten er allemaal uitkomen voor ik hem in de open lucht laat drogen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar gaat je hout niet snel droger van worden
Hmm misschien zo even proberen dan.quote:Op maandag 27 december 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou het ff inpakken in alu folie en dan in de oven mikkenna 30 min zijn die pissebeesten dood en dan kan je daarna je folie open vouwen om nog ff te drogen.
Getverquote:Op maandag 27 december 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou het ff inpakken in alu folie en dan in de oven mikkenna 30 min zijn die pissebeesten dood en dan kan je daarna je folie open vouwen om nog ff te drogen.
Oh ja, dat is wel een ellende. Ongelooflijk dat ze vroeger in vliegtuigen ook zo aan het navigeren waren. Ze hadden een glazen koepeltje van waaruit je de sterren kon waarnemen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n starfinder heb je op elk schip, niet locatie gebonden uiteraard
maar die dingen werken fucking kut want je moet je LHA of GHA nog uitrekenen enzo..
het is helaas een kunst aan het wordenquote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een ellende. Ongelooflijk dat ze vroeger in vliegtuigen ook zo aan het navigeren waren. Ze hadden een glazen koepeltje van waaruit je de sterren kon waarnemen.
Ah, dat is wel een goede gedachte.quote:Op maandag 27 december 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik dacht, omdat de bak ook afgesloten is, dat dat dan het vocht op kan vangen omdat het anders nergens heen kan?
maar heb je nog steeds kriebelbeestjesquote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Getver![]()
Als je dat blok twee dagen op je kachel zet is het ook droog hoor.
Even met de creme brulee branderquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar heb je nog steeds kriebelbeestjes
Mwah, het was toch ook wel enorm behelpen. Als het een week bewolkt is, weet je niets.quote:Op maandag 27 december 2021 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is helaas een kunst aan het worden
klopt, maar de snelheid van schepen lag ook zoveel lager.. vliegtuigen kunnen boven wolken vliegenquote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, het was toch ook wel enorm behelpen. Als het een week bewolkt is, weet je niets.
dat werkt ookquote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Als ik iets van hout of mos in het hamsterhok leg, leg ik het eerst een dagje in de vriezer tegen beestjes.
En, werden er veel kamers geboekt?quote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Recce het volgende:
Ik maakte als kind hotelletjes van LEGO voor pissebedden.
We gingen vaak op vakantie naar een huisje waar veel pissebedden rondom woonden, dus daar haalde ik mijn toeristische pissebedden vandaan.quote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, werden er veel kamers geboekt?
Beestjesquote:
Zat onder je kussen denk ikquote:Op maandag 27 december 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beestjes![]()
Ik wou eergister eigenlijk niet op mijn kamer slapen omdat er een spinnenweb zonder spin zat. En dat vond ik verdacht.
Die is op wintersport, denk ik!quote:Op maandag 27 december 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beestjes![]()
Ik wou eergister eigenlijk niet op mijn kamer slapen omdat er een spinnenweb zonder spin zat. En dat vond ik verdacht.
Meestal zitten ze dan al in je oor of neus.quote:
Dat is al zo oud. Je moet nu nft's kopenquote:Op maandag 27 december 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goud is altijd goed.
Wat vind je van Bitcoin?
gevuld eitjessaladequote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
Heb zin in gevulde eieren.![]()
Morgen maar eens maken
Nft'squote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is al zo oud. Je moet nu nft's kopen
Je bent zelf een gevuld eiquote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
Morgen maar eens maken
vertrouw ik nietquote:Op maandag 27 december 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goud is altijd goed.
Wat vind je van Bitcoin?
papzak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
Morgen maar eens maken
Daar heb ik een bakje van johma van in de koelkast staan.quote:
ja bitcoin wel dan?quote:Op maandag 27 december 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het slaat nergens op.
NFT's maken.quote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is al zo oud. Je moet nu nft's kopen
quote:Op maandag 27 december 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NFT's maken.
Tekening van een flamingo die je kunt kopen van me.
Twee van hen zijn de studenten Krijn de Jong en Jaimy den Dulk. Dagelijks struinen ze uren het web af op zoek naar nieuwe investeringen. "Ik zit aan 10.000 tot 15.000 euro winst. Het schommelt de hele dag", zegt Jaimy den Dulk. "Je wordt op een dag wakker en dan is er 5.000 weg. De volgende dag is er 6.000 euro bij. Het is absurd veel geld."quote:Op maandag 27 december 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ook niet. Is een dikke bubbel.
Er zijn altijd mensen die verdienen aan een bubbel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Twee van hen zijn de studenten Krijn de Jong en Jaimy den Dulk. Dagelijks struinen ze uren het web af op zoek naar nieuwe investeringen. "Ik zit aan 10.000 tot 15.000 euro winst. Het schommelt de hele dag", zegt Jaimy den Dulk. "Je wordt op een dag wakker en dan is er 5.000 weg. De volgende dag is er 6.000 euro bij. Het is absurd veel geld."
"In euro's heb ik nu rond de 30.000 euro winst. Ietsjes minder dan eerst", zegt De Jong. "Ik kan ervan in een appartement wonen zonder ervoor te hoeven werken, dus het gaat me wel goed af."
https://nos.nl/artikel/24(...)-levert-miljoenen-op
Wat is een NFT?quote:Op maandag 27 december 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die verdienen aan een bubbel.
Het is in feite een niet-afdwingbaar eigendomsrecht.quote:Op maandag 27 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is een NFT?
NFT staat voor non-fungible token (niet-vervangbare token) wat neerkomt op een uniek digitaal certificaat waarmee je laat zien dat iets van jou is. Dat kan van alles zijn, van een afbeelding of een gifje tot een video. De verkoop van een NFT wordt op de blockchain, een digitaal logboek van allerlei transacties, vastgelegd. Verreweg de meeste transacties worden gedaan in de digitale munt ethereum.
Bij een NFT verkrijg je niet het intellectueel eigendom of auteursrecht. Stel je koopt een NFT van een afbeelding, dan mogen mensen het blijven delen.
ja heb je weinig aanquote:Op maandag 27 december 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is in feite een niet-afdwingbaar eigendomsrecht.
Er zijn alleen krokante bitterballenquote:Op maandag 27 december 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel zin in een portie vette zompige bitterballen
awwwwquote:Op maandag 27 december 2021 22:57 schreef Recce het volgende:
Er wordt druk gevist voor de sushi van @:bitterbal:
[ afbeelding ]
moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een video zitten kijken over Duitse taarten. Trek nu
quote:Op dinsdag 28 december 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een video zitten kijken over Duitse taarten. Trek nu
Stuur jij foto's van je cake naar buda?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]wel goede start van je dag
![]()
Had je mn cake gezien??![]()
Nee, op facebookquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur jij foto's van je cake naar buda?
Ferrero cake. uiteraard zelf gemaakt, anders hoef ik er niet mee te pronken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh
Wat voor cake? Zelf gemaakt?
In mn stories. maar dat was zaterdag of zondag al.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen taart op je facebook
Die zal een flinke keelpijn hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
beestje had ook flinke trek zeg![]()
https://9gag.com/gag/aDDWybw
@:ettovanbelgie
Gemistquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ferrero cake. uiteraard zelf gemaakt, anders hoef ik er niet mee te pronken.
[..]
In mn stories. maar dat was zaterdag of zondag al.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ferrero cake. uiteraard zelf gemaakt, anders hoef ik er niet mee te pronken.
[..]
In mn stories. maar dat was zaterdag of zondag al.
owquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemist![]()
Maar ja, je facebook is sowieso niet up-to-date
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ownee dat komt mssn nog wel ofzo.
Jaaa cocktails, jurkjes en cocktailjurkjesquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst nog een horrorwinter des doods
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst nog een horrorwinter des doods
Oh God is de BV Nederland weer in gevaar?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling lukt het allemaal met de prittstift, tiewraps en plakband?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh God is de BV Nederland weer in gevaar?
Korte broek kan de kast weer uitquote:
Op je hoofd!quote:
Gelukkig maar. Zijn interessante tijdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Russen, Chinezen, alles [ afbeelding ]
Maar US heeft het onder controle [ afbeelding ]
Helaas heb ik geen airco.. heb wel een optie dat alle ramen open kunnenquote:
Lekker mistroostigquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gezellig buiten zeg.
Ik heb nog steeds een lampje aan
Speciaal voor jou danquote:
Als het keihard regent en je lekker warm in bed ligtquote:
Geestelijke gezondheidszorg blijft heel belangrijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
naar verhaal ook dit![]()
geloof dat je aan het einde van het filmpje die moeder hoort schreeuwen
https://nos.nl/artikel/24(...)r-in-pashokje-omkwam
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het keihard regent en je lekker warm in bed ligtWe hebben een schuin dak, dus regen horen we extra goed
Druk druk drukquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Voor mannen die uitzicht op poes en melkfabriekjes tekort komen, lippenstift op, rokje aan en poes kijken![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)eedkamer-niet-in-mag
quote:Het College stelt dat met de wijziging van de Transgenderwet in 2014 de genderidentiteit, hoe je je voelt over je eigen lichaam, juridisch van groter belang is dan het biologische geslacht
https://9gag.com/gag/aog1wrxquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen paniek, ik heb het gevaar in de smiezen en alles is onder controle
klopt toch. Ik identificeer mij als bitterbalquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
wacht even.., ik moet even van een flat springen
Zeg gewoon dat je jezelf vrouw voelt en dan onder de douche springen tussen de douchende dames met zwierende pielquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
wacht even.., ik moet even van een flat springen
prima als je dat wilt roepen maar een wet moet juridisch niet boven een biologisch geslacht gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt toch. Ik identificeer mij als bitterbal
ik ga volgend jaar kijken of ik de s van snack in mijn paspoort kan krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
prima als je dat wilt roepen maar een wet moet juridisch niet boven een biologisch geslacht gaan
quote:
Mogen katten wel het ov in?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben misschien wel een mens maar ik voel mij kat. Dus ik hoef geen mondkapje op in het OV want katten hoeven dat nietOLÉ
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je jezelf vrouw voelt en dan onder de douche springen tussen de douchende dames met zwierende piel
Ik denk dat je dan bovenstaande tafrelen kan verwachtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
naar verhaal ook dit![]()
geloof dat je aan het einde van het filmpje die moeder hoort schreeuwen
https://nos.nl/artikel/24(...)r-in-pashokje-omkwam
Je kan nu toch al een X bij geslacht krijgen in je paspoort?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
prima als je dat wilt roepen maar een wet moet juridisch niet boven een biologisch geslacht gaan
Ik vind een X zo'n negatieve letter, alsof je wordt afgestreeptquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan nu toch al een X bij geslacht krijgen in je paspoort?
het gaat er niet om of ik er last van heb, het gaat erom dat het volledig gestoord isquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
maar schol je hebt er toch geen last van als dat zo geregeld wordt?
En je kunt elk uur ergens gaan zeuren om etenquote:
Had je liever een + of een vinkje gehad?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind een X zo'n negatieve letter, alsof je wordt afgestreept
Op welke manier moet de meerderheid er voor wijken dan? Je merkt er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik er last van heb, het gaat erom dat het volledig gestoord is
waarom moeten voor een minderheid (die nog veranderingen gepland heeft!) de meerderheid wijken?
waarom niet gewoon nog even wachten?
Bij een + lijkt het alsof je iets extra's hebt van een afwijking en bij een vinkje heb je hetzelfde probleem als met een X, dat je afgevinkt bentquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je liever een + of een vinkje gehad?
Het woord "vinkje" is een schending van dierenrechten!quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je liever een + of een vinkje gehad?
beter dan een ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een + lijkt het alsof je iets extra's hebt van een afwijking en bij een vinkje heb je hetzelfde probleem als met een X, dat je afgevinkt bent
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een + lijkt het alsof je iets extra's hebt van een afwijking en bij een vinkje heb je hetzelfde probleem als met een X, dat je afgevinkt bent
Jullie zijn niet snel tevreden he ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "vinkje" is een schending van dierenrechten!
Slavinkquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "vinkje" is een schending van dierenrechten!
Als je de vraag tot op de kern terugbrengt, waarom is douchen tussen mensen met een vagina zo heel erg belangrijk voor iemand met een lul?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik er last van heb, het gaat erom dat het volledig gestoord is
waarom moeten voor een minderheid (die nog veranderingen gepland heeft!) de meerderheid wijken?
Dan kun je er nog wel een verrassing van makenquote:
Wie doucht er nu in het openbaar, daar ga je al de mist inquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de vraag tot op de kern terugbrengt, waarom is douchen tussen mensen met een vagina zo heel erg belangrijk voor iemand met een lul?
Als ik nu 14 zou zijn dan hadden gymleraren wel een uitdaging aan mij
Het is geen kindersurprisequote:Op dinsdag 28 december 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je er nog wel een verrassing van maken
Dat vindt Marco B. dan weer jammerquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen kindersurprise
behalve dat er dan dus opeens een man in een dames kleedkamer staat om te kleden,meer dan genoeg vrouwen die daar not amused over zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op welke manier moet de meerderheid er voor wijken dan? Je merkt er helemaal niets van
Vind ik ook al niet kunnen, dat is mijn recht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie doucht er nu in het openbaar, daar ga je al de mist in
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen kindersurprise
Ewl, Marco B.quote:
Nee dat is dan een vrouw :pquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve dat er dan dus opeens een man in een dames kleedkamer staat om te kleden,meer dan genoeg vrouwen die daar not amused over zijn
En dan voetschimmel oplopen van morsige Henkiequote:Op dinsdag 28 december 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik ook al niet kunnen, dat is mijn recht.
Hallo mijn allerbeste vriendquote:
nee maar ik geloof wel dat het brein toch anders is dan het fysieke geslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar die lul hebben ze nog niet afgeknipt.
Wonderbaarlijk genoeg heb ik met kerst niet eens zo heel veel gegeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
dat kerst eten ligt nog steeds zwaar op de maag geloof ik
ga je dat met oud en nieuw doen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg heb ik met kerst niet eens zo heel veel gegeten.
Ik heb wel echt de hele week zin in oliebollenquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je dat met oud en nieuw doen?
koop die nooit met oud en nieuw omdat er altijd overal een rij staatquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel echt de hele week zin in oliebollen
Een piemel val vrij makkelijk te checken, het brein wat minder, zoals gezegd @allemannen, smeer wat lippenstift op, praat wat hoger en meer, trek een rokje aan en veel plezier met douchen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik geloof wel dat het brein toch anders is dan het fysieke geslacht.
En je had als vrouw ook zo maar met een vrouw in de kleedkamer kunnen staan die op vrouwen valt. Heb je toch ook het zelfde probleem dan?
Ja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koop die nooit met oud en nieuw omdat er altijd overal een rij staat
ja maar wat is dan het bezwaar voor de vrouwen in de kleedkamer? De piemel of het feit dat er misschien verlekkerd naar ze wordt gekeken? :pquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een piemel val vrij makkelijk te checken, het brein wat minder, zoals gezegd @:allemannen, smeer wat lippenstift op, praat wat hoger en meer, trek een rokje aan en veel plezier met douchen.
Genoeg bakkers toch die nu ivm corona bezorgen zodat je niet in de rij hoeft te staanquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt
Ergens hoop ik dan wel dat ik ergens verse bollen kan halen
geloof dat je ook vaak kan reserveren bij de kramen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt
Ergens hoop ik dan wel dat ik ergens verse bollen kan halen
Het feit dat er over een maandje veertig trekkende Turken om ze heen staan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is dan het bezwaar voor de vrouwen in de kleedkamer? De piemel of het feit dat er misschien verlekkerd naar ze wordt gekeken? :p
dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het feit dat er over een maandje veertig trekkende Turken om ze heen staan?
Dat is haast bijna verplicht voor oudjaar bij de meeste zaken, daar kun je haast niks meer los kopen danquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat je ook vaak kan reserveren bij de kramen?
Ja, dat zou je denkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Genoeg bakkers toch die nu ivm corona bezorgen zodat je niet in de rij hoeft te staan
Ik heb een keer een kraam gehad die ze in de magnetron gooide.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat je ook vaak kan reserveren bij de kramen?
ieuwquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kraam gehad die ze in de magnetron gooide.
Had al gelijk gegeten en gedronken, bah
Doen veel kramen hoor, zeker in de rustigere periodesquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kraam gehad die ze in de magnetron gooide.
Had al gelijk gegeten en gedronken, bah
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een piemel val vrij makkelijk te checken, het brein wat minder, zoals gezegd @:allemannen, smeer wat lippenstift op, praat wat hoger en meer, trek een rokje aan en veel plezier met douchen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen veel kramen hoor, zeker in de rustigere periodes
Ik vind dat smerigquote:
Zullen we samen damestoiletten bezet gaan houden, wij als knappe jongedames?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hallo allemaal!"
Ben je tegen het homohuwelijk of heb je daarbij iets als "boeie"?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
en anders om het heel de andere boeg te gooien: waarom nog gescheiden kledingruimtes maken?
Flory heeft er gewoon een smiley voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen damestoiletten bezet gaan houden, wij als knappe jongedames?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flory heeft er gewoon een smiley voor
[ afbeelding ]
Bizar eigenlijk he, dat mensen zich druk maken om het geslacht van iemand in het pleehokje naast ze. Terwijl thuis iedereen op dezelfde pot gaat zitten zonder met de ogen te knipperen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flory heeft er gewoon een smiley voor
[ afbeelding ]
M'n enige reden om te denken "huu, kerel" op het vrouwentoilet is omdat ze dan bij de kerels alleen pisbakken hebben en ze komen gerrieën.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he, dat mensen zich druk maken om het geslacht van iemand in het pleehokje naast ze. Terwijl thuis iedereen op dezelfde pot gaat zitten zonder met de ogen te knipperen.
Dat zijn meestal je moeders of je zusjes of dochters.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he, dat mensen zich druk maken om het geslacht van iemand in het pleehokje naast ze. Terwijl thuis iedereen op dezelfde pot gaat zitten zonder met de ogen te knipperen.
Zo'n warme wc-brilquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n enige reden om te denken "huu, kerel" op het vrouwentoilet is omdat ze dan bij de kerels alleen pisbakken hebben en ze komen gerrieën.
of niet kunnen pissen als er andere mensen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n enige reden om te denken "huu, kerel" op het vrouwentoilet is omdat ze dan bij de kerels alleen pisbakken hebben en ze komen gerrieën.
Gewoon zeggen dat je een man bent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben eens per ongeluk naar de verkeerde plee gegaan bij een strandtent.
Ik gewoon een keer expres, ik moest nodig naar de wc en de vrouwen-wc was bezet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben eens per ongeluk naar de verkeerde plee gegaan bij een strandtent.
En andersom?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
Mannelijke geslachtsdelen horen niet thuis in de vrouwenkleedkamer. Omkleden en douchen doe je maar thuis.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Was een keer aan het werk in een strandtent. Kwam er iemand vragen waar het toilet was dus zei voor de grap voorbij de roltrappen Naar rechts. Liep ze weg. Kwam ze terug dat ze de roltrappen niet kon vinden
Had je toen je lolbroek aan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Was een keer aan het werk in een strandtent. Kwam er iemand vragen waar het toilet was dus zei voor de grap voorbij de roltrappen Naar rechts. Liep ze weg. Kwam ze terug dat ze de roltrappen niet kon vinden
Tegenwoordig durven mannen onderling ook niet meer te douchen lijkt het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
Mannelijke geslachtsdelen horen niet thuis in de vrouwenkleedkamer. Omkleden en douchen doe je maar thuis.
Lekker douchen in je boxershort.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig durven mannen onderling ook niet meer te douchen lijkt het wel.
Beige mannen zijn doodsbang voor pielen en honden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gebeurden bij ons op de middelbare al niet meer. Busje deo er tegenaan na de gym en dat was het.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit begrepenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker douchen in je boxershort.
Schaamte of zo?quote:
Heb je nog gevulde koeken?quote:
Nee winkel is deze week gesloten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog gevulde koeken?
Vast welquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Is er hier iemand heel goed in Excel?
Ik wil de tekst van meerdere cellen in 1 cell samenvoegen, maar onder bepaalde condities. Bijv. als cel A3 "22" is dan moet de tekst van cellen C3, D3 en F3 samengevoegd worden in Z3. En als A3 "30" is dan moet de tekst van cellen B3, D3 en G3 samengevoegd worden in Z3. Etc. Weet iemand of dat mogelijk is?
quote:
Ik had eens enorme last van m'n darmen vlak voor een concert en er stond een enorme rij. Ben ik maar even naar de gehandicaptenplee gegaan, die was vrij. Anders had ik het in m'n broek gedaan. Sorry mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gewoon een keer expres, ik moest nodig naar de wc en de vrouwen-wc was bezet.
Heb je wel een beetje moeilijk gelopen toen je er uit kwam om niet op te vallen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens enorme last van m'n darmen vlak voor een concert en er stond een enorme rij. Ben ik maar even naar de gehandicaptenplee gegaan, die was vrij. Anders had ik het in m'n broek gedaan. Sorry mensen.
Beetje gehinkeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje moeilijk gelopen toen je er uit kwam om niet op te vallen?
Ja dat kan. In de cel waar die samengevoegd moet worden moet je dan met nested if statement gaan werkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Is er hier iemand heel goed in Excel?
Ik wil de tekst van meerdere cellen in 1 cell samenvoegen, maar onder bepaalde condities. Bijv. als cel A3 "22" is dan moet de tekst van cellen C3, D3 en F3 samengevoegd worden in Z3. En als A3 "30" is dan moet de tekst van cellen B3, D3 en G3 samengevoegd worden in Z3. Etc. Weet iemand of dat mogelijk is?
Geen idee welke regels gelden voor een gehandicaptentoiletquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje gehinkeld.
Maar een spastische darm of Crohn valt toch ook wel een beetje onder handicap? Had ik anders in de wastafel moeten klimmen?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook aangeleerd denk ik dan.
Opzich niet vreemd in de islamitische cultuur. Daar zie je weinig tot geen naakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook aangeleerd denk ik dan.
Ergens vandaag zou fijn zijn maar anders deze week. Maar ik ga wel even googelen nu ik weet welke term ik moet gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
Ik slinger zo even de laptop aan @:kwiwi dan zal ik 'm even schrijven.
Wanneer heb je het uiterlijk nodig
nog 6 jaar te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
81 en 82 kunnen afspraak maken voor booster (vanaf 11 uur)
Omg bijnaquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
81 en 82 kunnen afspraak maken voor booster (vanaf 11 uur)
Lekker de telefoon op speaker en hem dan een meter van de kop afhouden en er tegen gaan lopen schreeuwenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Altijd mensen die toch praten in de stilte coupe he
Soms zeggen mensen daar wat van en dan zijn die praatjesmakers boosquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Altijd mensen die toch praten in de stilte coupe he
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen daar wat van en dan zijn die praatjesmakers boos
Of ze hebben niet gezien dat het een stiltecoupe is.quote:
Ja wat is dat toch als mensen ergens op aangesproken worden, dat ze dan meteen op de pik getrapt zijn? Is dat een soort reactie van JAHAAA IK WEET DAT IK FOUT ZIT EN EEN HORK BEN, WRIJF HET NOG EFFE IN JAquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen daar wat van en dan zijn die praatjesmakers boos
Dat vind k knapquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ze hebben niet gezien dat het een stiltecoupe is.
Krijg jij geen voorrang met je medische aandoeningen?quote:
voor boosteren niet, dat was alleen voor de initielequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg jij geen voorrang met je medische aandoeningen?
Mja, het zijn al een bepaald type mens wat aangesproken wordt, daar begint het al mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch als mensen ergens op aangesproken worden, dat ze dan meteen op de pik getrapt zijn? Is dat een soort reactie van JAHAAA IK WEET DAT IK FOUT ZIT EN EEN HORK BEN, WRIJF HET NOG EFFE IN JA
Net zo belegen als ik.quote:
Plaat voor kop.quote:
Ik het hele jaar vreten, was het nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor boosteren niet, dat was alleen voor de initiele
alleen notoire hartpatientjes en maximale viesdikkies krijgen voorrang nu
Met een beetje geluk mogen we nog dit jaar een afspraak makenquote:
Ze kunnen het proberen, toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel kreeg gisteren een sms. Ja, het jaar klopte, maar hij valt op geen enkele manier in de griepprikgroep.FaalGGD.
nog exact 2 maandenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had in ieder geval in m'n hoofd dat het niet veel scheelde, paar maanden ofzo.
Even kijken hoe het met mijn voorrang zit danquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor boosteren niet, dat was alleen voor de initiele
alleen notoire hartpatientjes en maximale viesdikkies krijgen voorrang nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |