Lekker hoor, heb bijna dezelfde verzameling voor de PS3. Laatst nog aangesloten, de gitaren werken nog prima. Drumstel dus niet meer zo goedquote:
Iets met Nederland is een....quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Staat Rush maar één keer in de lijst? Lol.
Zou kunnen, ik Whitney.quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nummer gaat wel hoor. Maar Whitney zelf was volgens mij niet de leukste vrouw ter wereld...
Houston...we've got a problem...quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nummer gaat wel hoor. Maar Whitney zelf was volgens mij niet de leukste vrouw ter wereld...
Niet dat ik nou zoveel van ze ken. Weet wel dat ze behoorlijk invloedrijk zijn geweest voor andere artiesten ook.quote:
Enige nadeel is dat mn Wii in combo met nieuwere TVs nog wel eens wat lag wil hebben tussen beeld en geluidquote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb bijna dezelfde verzameling voor de PS3. Laatst nog aangesloten, de gitaren werken nog prima. Drumstel dus niet meer zo goed
Dit hele uur is tot nu toe genotquote:Op maandag 27 december 2021 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk dat dit het 'slechtste' nummer van dit uur is, maar zelfs deze vind ik eigenlijk helemaal niet slecht. Wordt een lastig uurlijstje
Diep ongelukkig was ze.quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Preciesquote:Op maandag 27 december 2021 21:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit hele uur is tot nu toe genot
Ja de consoles worden te oud en de tv’s te nieuw. Volgens mij is er geen nieuwe versie meer met gitaren en drumstel voor de nieuwe generatie consolesquote:Op maandag 27 december 2021 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat mn Wii in combo met nieuwere TVs nog wel eens wat lag wil hebben tussen beeld en geluid
Je wordt er wel vrolijk van.quote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef Isorden het volgende:
Vond het wel mooi dat Carolien vanochtend N Vriend van Andre Hazes als een positief nummer aankondigde
Eens, beetje de obscure nummer (voor zover die nog in de lijst staan)quote:Op maandag 27 december 2021 21:33 schreef DW457 het volgende:
Ik vind de eerste helft (dus van 2000 t/m 1000) altijd het leukst omdat je dan ook de minder bekende nummers hoort...zo fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |