Typisch alcoholisten excuusquote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef essnhills het volgende:
Ik vind die dry maanden maar onzin. Gewoon een beetje normaal doen en af en toe een wijntje als ik daar zin in heb. En anders niet.
Daar hoef ik het niet een maand voor te laten staan
[spoiler] EN ik ben jarig in januari, dan wil ik graag een wijntje drinken[spoiler]
Mijn spoiler is niet zo gespoilerdquote:
Je zal toch nog maar 31 zijnquote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn spoiler is niet zo gespoilerd
Er zijn geen alcoholisten in West-Frieslandquote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Typisch alcoholisten excuus
Oh ja, dat was precies één seizoen tof.quote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje doet me denken aan het tv programma Golden Oldies, waar dit lied gezongen werd. Ik ben benieuwd hoeveel van die ouderen uit die band er nu nog zijn
Was dat dat programma waarin ze ook Rammstein gingen zingen?quote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje doet me denken aan het tv programma Golden Oldies, waar dit lied gezongen werd. Ik ben benieuwd hoeveel van die ouderen uit die band er nu nog zijn
Die had ik op verzamelcd staan. Te foutquote:
Het is een tragediequote:
Alcoholisten bestaan helemaal nietquote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Typisch alcoholisten excuus
Ja, mee eensquote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef essnhills het volgende:
Ik vind die dry maanden maar onzin. Gewoon een beetje normaal doen en af en toe een wijntje als ik daar zin in heb. En anders niet.
Daar hoef ik het niet een maand voor te laten staan
[spoiler] EN ik ben jarig in januari, dan wil ik graag een wijntje drinken[spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |