Da's best naakt, tochquote:Op maandag 27 december 2021 20:31 schreef fetX het volgende:
Prima keuze. Meer dan een oranje shirtje doe ik meestal ook niet aan
Puck werd onlangs nog 8e bij het NK gravelracenquote:Op maandag 27 december 2021 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze een wedstrijd uit heeft gereden is meer dan 2,5 jaar geleden.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Hebben ze Eric Bristow weer ingehuurd als spotter ofzo?
De next levelquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Puck werd onlangs nog 8e bij het NK gravelracen
https://www.wielerflits.n(...)acen-bij-de-vrouwen/
Finish je een keer, ben je nog steeds niet eens de beste Puck in de racequote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Puck werd onlangs nog 8e bij het NK gravelracen
https://www.wielerflits.n(...)acen-bij-de-vrouwen/
Eric Bristow is al een hele tijd doodquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Dirk die 1 minuut lang het publiek opzweept en vervolgens een 1 gooit was ook genotquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vermakelijk filmpje voor in de pauze
Niet spotten met de doden héquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hardop gelachenquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vermakelijk filmpje voor in de pauze
Moonen?quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Szura het volgende:
Maar waar zijn nou die leuke foto’s van Puck?
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darten is eigenlijk een kutsport.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Szura het volgende:
Maar waar zijn nou die leuke foto’s van Puck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mafkeesquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]ga eens in een ander topic erover kibbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
wiequote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eric Bristow is al een hele tijd dood
Weet je wie.. nee laat maar
Maar daar heeft hij geen interesse in, toch?quote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Als Remond Smit de kwartfinale haalt, pakt hij een toerkaart.
Eric Bristowquote:
met mij goedquote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey klaas
hoe gaat het
nog bedankt voor de punten he
Verdoe je tijd hier dan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darten is eigenlijk een kutsport.
Goed te horen ouwe reusquote:
(soms) had ik er vergeten bij te typenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |