Tweede plek weinig waard toch, alleen met hoop dubbele namen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Top 2 lijkt binnen met deze tijd voor Kok.
Volgens mij werkt het zo niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel dat Schulting het redt, mag zij dan meedoen als 10e rijder op basis van haar shorttrack-plek of werkt dat niet zo?
Ik verwacht wel veel dubbele namen bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tweede plek weinig waard toch, alleen met hoop dubbele namen.
Omdat het echt 2 andere sporten zijn en niet 2 verschillende 'disciplines' neem ik aan?quote:
Dat werkt niet zo. Gold in verleden voor Ter Mors ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel dat Schulting het redt, mag zij dan meedoen als 10e rijder op basis van haar shorttrack-plek of werkt dat niet zo?
Zoiets denk ik ja, volgens mij was dat met Ter Mors hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het echt 2 andere sporten zijn en niet 2 verschillende 'disciplines' neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |