SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.quote:
je wilde het beestje nog uit elkaar trekken ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.
quote:
Dat is een heel ander iets.quote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilde het beestje nog uit elkaar trekken ook
Zeker niet als je door een slotje gaat postenquote:
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.quote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.
het corpsquote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
Bij het corps hadden ze ook altijd snerpende hertjes
Laat ik aan jou over. Maar als ik iemand in elkaa moet beuken dan wil ik de klus welquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.
ik heb altijd wel een voorkeur voor 'laat' etenquote:Op maandag 27 december 2021 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al wat verbaasd toen je zei dat je het hert in stukjes ging snijden en dat het nog een stoof moest worden.Maar op zich is laat eten ook wel lekker.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet als je door een slotje gaat posten
Ik kan jou ook gewoon notes geven hoorquote:
eet je bij citizen?quote:Op maandag 27 december 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorry @ topic titel maar ik eet weer hertenbiefstuk
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan jou ook gewoon notes geven hoor
geniet0nquote:Op maandag 27 december 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorry @ topic titel maar ik eet weer hertenbiefstuk
Ja, bijna altijd wel..quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben je ook wel eens dat je iets zoekt en dan nog wekenlang achtervolgt wordt met reclames over dat product
Ja, meestal als ik het al gekocht hebquote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben je ook wel eens dat je iets zoekt en dan nog wekenlang achtervolgt wordt met reclames over dat product
Da's pas echt leuk met cadeautjes.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
of dat je iets randoms bespreekt met je telefoon in de buurt en dan ineens advertenties daarvoor krijgtquote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
is dat een hint voor Joop dat ie een rabbit voor je moet kopen?quote:Op maandag 27 december 2021 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pas echt leuk met cadeautjes.
Ja zo is het niet leukquote:
Dit is toevallig een cadeau dat ik wilde kopen inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's pas echt leuk met cadeautjes.
Je lust geen kaas en mayo. Je leven is sowieso niet leukquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je lust geen kaas en mayo. Je leven is sowieso niet leuk
Leuk altijd als je een cadeautje koopt voor je meisje en die weet dat al lang door alle reclamesquote:Op maandag 27 december 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is toevallig een cadeau dat ik wilde kopen inderdaad![]()
Heb het al gekocht dus hoef het niet de hele tijd te zien nu.
Of voor je minnares. Zit je meisje op een cadeautje te wachten dat ze niet krijgt.quote:Op maandag 27 december 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk altijd als je een cadeautje koopt voor je meisje en die weet dat al lang door alle reclames
Alsof dat nog moet.quote:Op maandag 27 december 2021 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een hint voor Joop dat ie een rabbit voor je moet kopen?
"Dacht dat ik een rode drakendildo kreeg""quote:Op maandag 27 december 2021 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of voor je minnares. Zit je meisje op een cadeautje te wachten dat ze niet krijgt.
10/10 would buy.quote:Op maandag 27 december 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dacht dat ik een rode drakendildo kreeg""
Die heb ik als piek voor de kerstboom. Niemand die het opgevallen is.quote:Op maandag 27 december 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dacht dat ik een rode drakendildo kreeg""
ik heb een bruine ster voor op de boomquote:Op maandag 27 december 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik als piek voor de kerstboom. Niemand die het opgevallen is.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een bruine ster voor op de boom
US heeft ook gouden ballen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt op de foto niet over, maar dat ding is beduidend bruiner dan de gouden ballen
ja die lult wel meerquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft ook gouden ballen.
Vondels tegenwoordigquote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goud of blauw?quote:Op maandag 27 december 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Even naar de dierenarts. 145 euro lichter
Cavia's moesten ook geboostered worden?quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Eentje heeft cysten op de eierstokken waarvoor ze een prikje moest en de ander had een strootje in het oog gehad waardoor dat een beetje ontploft was.quote:
totaalruptuurreparatie?quote:Op maandag 27 december 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
oh dat laatstequote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje heeft cysten op de eierstokken waarvoor ze een prikje moest en de ander had een strootje in het oog gehad waardoor dat een beetje ontploft was.
Hoop het, volgende week terugkomen voor controle.quote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat laatste![]()
Alles nu weer gefixed?
Heb je ook een dierenverzekering?quote:Op maandag 27 december 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop het, volgende week terugkomen voor controle.
Beginnen ze niet aan bij cavia's. Snap ik ook welquote:Op maandag 27 december 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook een dierenverzekering?
quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beginnen ze niet aan bij cavia's. Snap ik ook wel
Ik voel mee met de oogcaviaquote:Op maandag 27 december 2021 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje heeft cysten op de eierstokken waarvoor ze een prikje moest en de ander had een strootje in het oog gehad waardoor dat een beetje ontploft was.
quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel mee met de oogcavia
wat ga je betalen?quote:Op maandag 27 december 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zorgverzekering voor volgend jaar afgesloten.
Toch maar voor het normale eigen risico gegaan
Misschien helpt dit zalfje bij jou ook wel.quote:Op maandag 27 december 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel mee met de oogcavia
Ik heb vanmorgen een volle boodschappentas met zalfjes, druppels en gels gehaald bij de apotheek.quote:Op maandag 27 december 2021 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien helpt dit zalfje bij jou ook wel.
Gewoon frotten.quote:Op maandag 27 december 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een volle boodschappentas met zalfjes, druppels en gels gehaald bij de apotheek.
Lukt dat een beetje? Zalf in het oog van een cavia doen?
VinkVink van Menzis. Alleen basisverzekering. Goedkoop maar wel volledige dekking van ziekenhuizen.quote:
vinkvinkquote:Op maandag 27 december 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VinkVink van Menzis. Alleen basisverzekering. Goedkoop maar wel volledige dekking van ziekenhuizen.
waarom heb je voor die gekozen?quote:Op maandag 27 december 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VinkVink van Menzis. Alleen basisverzekering. Goedkoop maar wel volledige dekking van ziekenhuizen.
Zie zin 3 in die postquote:Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heb je voor die gekozen?
Denk omdat die goedkoop is, maar wel een volledige dekking van ziekenhuizen heeft.quote:Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heb je voor die gekozen?
ja maar zonder aanvullende dingen kan je dezelfde prijs misschien ook wel ergens anders vinden?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk omdat die goedkoop is, maar wel een volledige dekking van ziekenhuizen heeft.
Ja, maar niet allemaal met volledige dekking van ziekenhuizen.quote:Op maandag 27 december 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zonder aanvullende dingen kan je dezelfde prijs misschien ook wel ergens anders vinden?
Wat heb je er allemaal bij dan?quote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja betaal nu 147 euro geloof ik
Er was vorige week al iets bij Editie NL over de achteruitgang van het begrijpend lezen:quote:Op maandag 27 december 2021 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk omdat die goedkoop is, maar wel een volledige dekking van ziekenhuizen heeft.
reisverzekering geloof ik en tandartsquote:Op maandag 27 december 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal bij dan?
Ja, dat heb ik ook even gecheckt. Net als de oogkliniek.quote:Op maandag 27 december 2021 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Of in ieder geval even kijken of m'n apotheek nog lief samenspeelt met wat ik heb.Scheelt gedoe.
Die eerste kan er komend jaar wel af.quote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reisverzekering geloof ik en tandarts
ja dat dacht ik dus net ookquote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die eerste kan er komend jaar wel af.
Zorg in het buitenland heb ik bij mijn reisverzekering. Is veel goedkoper. Tandartsverzekering haalde ik er eigenlijk nooit uit.quote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reisverzekering geloof ik en tandarts
Ik iets van 138quote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja betaal nu 147 euro geloof ik
Oh verkeerde topicquote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:dr_flash
hij komt hier toch voorbij
Rottig dat dat oog nog steeds kloot.quote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook even gecheckt. Net als de oogkliniek.
Klopt inderdaad. Waren mensen die veel scrollen op hun telefoon en sushi eten volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er was vorige week al iets bij Editie NL over de achteruitgang van het begrijpend lezen:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hatten-leesmotivatie
Tandarts ik ook niet. Als je 100% dekking wil dan is het sowieso enorm duur.quote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorg in het buitenland heb ik bij mijn reisverzekering. Is veel goedkoper. Tandartsverzekering haalde ik er eigenlijk nooit uit.
Gaat veel beter. Maar dat kan altijd weer veranderenquote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rottig dat dat oog nog steeds kloot.
En dit.quote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorg in het buitenland heb ik bij mijn reisverzekering. Is veel goedkoper. Tandartsverzekering haalde ik er eigenlijk nooit uit.
Heb die bij de Hema, ik was die de laatste vakantie vergeten aan te zetten op wereldwijd (toen ik in het ziekenhuis kwam)quote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal het er de afgelopen jaren ook vrij goed uitquote:Op maandag 27 december 2021 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
hm ik betaal 155, voor zowat alles wat je kan krijgen..
Haal het er wel uit
Ik ben minder brakkig dan ik af en toe lijk.quote:Op maandag 27 december 2021 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
hm ik betaal 155, voor zowat alles wat je kan krijgen..
Haal het er wel uit
Ja wat is er?quote:Op maandag 27 december 2021 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:dr_flash
hij komt hier toch voorbij
Grmbl liebt je, verdammt.quote:
Gebruik je er ooit wat van?quote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit dan nu als extra ook
U krijgt onder andere deze zorg vergoed:
75% van je tandartskosten vergoed tot maximaal 500,- per jaar. (m.u.v. orthodontie en narcose)
12 fysio-behandelingen per jaar
100,- brilvergoeding per 3 jaar
Max. 25,- per behandeling/consult voor alternatieve geneeswijzen tot max 250,- per jaar
God wat heerlijkquote:Op maandag 27 december 2021 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ltvdk was aan het koeren dat ie van je hield
mja mijn astma medicatie is al 95e per twee inhalatorquote:Op maandag 27 december 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal het er de afgelopen jaren ook vrij goed uit
inb4 huehuehuequote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja mijn astma medicatie is al 95e per twee inhalator
en nu die penis pillen tikt ook wel aan
Mja, afwegen of je verzekering zoveel toe gaat voegen dan maar.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb tandarts wel gebruikt en fysio ook gehad ja maar ook alweer een lange tijd terug
Ik heb geen idee wat die pilletjes kosten die ik nu heb. Maar gok dat mijn operatie ook wel goed aan de prijs zal zijn geweestquote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en nu die pens pillen tikt ook wel aan
Dat valt onder de basisverzekering.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en nu die pens pillen tikt ook wel aan
Paar ritjes met de ambu tikken ook altijd wel aanquote:Op maandag 27 december 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die pilletjes kosten die ik nu heb. Maar gok dat mijn operatie ook wel goed aan de prijs zal zijn geweest
Ohja die heb ik ook nog gehad dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar ritjes met de ambu tikken ook altijd wel aan
Tandarts is 11,75 bij Vink. Die bundel van 6 euro vergoedt alleen tandartskosten in het buitenland.quote:Op maandag 27 december 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar naar wink overstappen en dan tandarts erbij doen voor 6 euro
11 euro
ja had em geeditquote:Op maandag 27 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tandarts is 11,75 bij Vink. Die bundel van 6 euro vergoedt alleen tandartskosten in het buitenland.
En dan wel via Independer afsluiten. Dan krijg je 10 tegoed bij bol.com en een tandongevallenverzekering voor nop.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wel via Independer afsluiten. Dan krijg je 10 tegoed bij bol.com en een tandongevallenverzekering voor nop.
die verzorgend is echt nodig?quote:Op maandag 27 december 2021 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh tandarts en verzorgend ofzo
Niet in iets vies?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij nog een slangenkerstkoekje
Slecht ingekochtquote:Op maandag 27 december 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar niks lekkers meer in huis
wat ga je dan allemaal doen eten?quote:Op maandag 27 december 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewust. Moet weer even wat af tot de volgende vreetmarathon komende vrijdag
Oliebollen natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je dan allemaal doen eten?
Bij je vader?quote:Op maandag 27 december 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oliebollen natuurlijk![]()
![]()
En hapjes.
slagroom en aardbeiquote:Op maandag 27 december 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zit er op de koekjes trouwens?
quote:Op maandag 27 december 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doe ik toch steeds ananas op m'n tosti als ik m'n bek eraan verbrand.
voor de rust?quote:Op maandag 27 december 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik twijfel nog om een Airbnb te boeken voor oud op nieuw.
Ananas kun je veel beter op een pizza doenquote:Op maandag 27 december 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Dan kan de budabolide lekker veilig in de parkeergarage blijven en kan ik een glaasje champagne drinkenquote:
Waar?quote:Op maandag 27 december 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik twijfel nog om een Airbnb te boeken voor oud op nieuw.
Omdat het wel lekker isquote:Op maandag 27 december 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
nee kom ook niet meer thuis dan. Kan eventueel naar mijn nicht maar moet ik blijven slapen. En komt veel schoonfamile van haar daar en die zijn zo druk man man manquote:Op maandag 27 december 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin om naar familie te gaan?
Wat heeft ze dan?quote:Op maandag 27 december 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn zusje is ziek.
Ze heeft geen corona
Dan is het thuis fijnerquote:Op maandag 27 december 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kom ook niet meer thuis dan. Kan eventueel naar mijn nicht maar moet ik blijven slapen. En komt veel schoonfamile van haar daar en die zijn zo druk man man manEn die gaan ook drinken
Ja vind het niet naar huis kunnen het vervelendste vind ikquote:Op maandag 27 december 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het thuis fijnerBeetje vuurwerk kijken op je balkon
Uberquote:Op maandag 27 december 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het niet naar huis kunnen het vervelendste vind ik
Op de brommert dan.quote:Op maandag 27 december 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanuit zoetermeer naar rotterdam wat prijzig
quote:Op maandag 27 december 2021 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn dikke aars op de bank parkeren en de top2000 luisteren
Misschien last minute nog. Maar nog niets in de planning.quote:Op maandag 27 december 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga je niet naar een feestje ofzo?
Gaan er feestjes door ja?quote:Op maandag 27 december 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga je niet naar een feestje ofzo?
Ik zei net dat ik thuis ging zittenquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dimmy is een schijthebber.
Crispy oliebollen klinkt niet lekkerquote:
vers gebakken oliebollen, krakend korstjequote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crispy oliebollen klinkt niet lekker
Daar fiets ik wel eens. Komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen wel bij jou thuis party crashen dan
Zal wat snacks voor de airfryer meenemen.
Ja maar niet de hele bol crispyquote:Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vers gebakken oliebollen, krakend korstje
Dit klinkt interessantquote:
Mmm kipnuggets.quote:
Maar dan proef je het toch niet? Wat is dit nou weer voor iets doms.quote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon direct een infuus met suiker en vet nemen?
Echt hequote:Op maandag 27 december 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan proef je het toch niet? Wat is dit nou weer voor iets doms.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan proef je het toch niet? Wat is dit nou weer voor iets doms.
En dan zo in je mond deponeert zodat je het weer proeftquote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef Recce het volgende:
[..]Eigenlijk moet het de andere kant op stromen. Soort pomp die vet en suiker uit je haalt.
Nah, dan is het beste er vanaf, vrees ik. Je moet eigenlijk kunnen kiezen of het eten in je maag komt of dat het er ergens direct weer uitkomt. Dan kun je heel veel vreten!quote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan zo in je mond deponeert zodat je het weer proeft
Ik kan sowieso heel veel vretenquote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan is het beste er vanaf, vrees ik. Je moet eigenlijk kunnen kiezen of het eten in je maag komt of dat het er ergens direct weer uitkomt. Dan kun je heel veel vreten!
wat ga jij doen met oud en nieuw?quote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan is het beste er vanaf, vrees ik. Je moet eigenlijk kunnen kiezen of het eten in je maag komt of dat het er ergens direct weer uitkomt. Dan kun je heel veel vreten!
Niet veel, naar mijn moeder.quote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga jij doen met oud en nieuw?
Ja hèquote:
Hele dag werk vandaag vol kunnen houden?quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Goitske het volgende:
Kerstpakket is ook binnen! Had vertraging opgelopen op zich niet een heel boeiend pakket maar er zit een metalen brood doos met houten deksel bij en die is perfect als trommel voor m'n kniepertjes en nieuwjaarsrolletjes
pizza babypoep?quote:Op maandag 27 december 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Eten maken kostte wat meer tijd dan gedachtWel redelijk gelukt
aaawquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar iemand moet het doen.
Wat had je dan?quote:Op maandag 27 december 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Eten maken kostte wat meer tijd dan gedachtWel redelijk gelukt
Kitten kip kerriequote:
Hopelijk is er iets op TV. Nadeel is dan wel dat mijn moeder meestal vindt dat de TV te hard staat en daarna gaat ze mij steeds vragen wat er gezegd werd.quote:
vragen de hoofdprijsquote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgend jaar ga ik niet een paar dagen voor oud op nieuw kijken om weg te gaan.
Jaquote:
is ze al oud?quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is er iets op TV. Nadeel is dan wel dat mijn moeder meestal vindt dat de TV te hard staat en daarna gaat ze mij steeds vragen wat er gezegd werd.
Nou was aanwezig... Vanaf uur of 3 waren mijn hersenen al uit.. gaan mensen ook nog dingen vragen waarbij ik moet nadenkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hè
[..]
Hele dag werk vandaag vol kunnen houden?
Nee dat duurt me te lang en is ook wat overbodig, gewoon wat extra groenten erbijquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, 75, maar ze kan los van de leeftijd nogal onuitstaanbaar zijn.
Dus nu nooit meer naar de Chinees?quote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat duurt me te lang en is ook wat overbodig, gewoon wat extra groenten erbij
Oh jawel hoor, dit maak ik al zo'n 20 jaar, maar die van de Chinees is lekkerder en makkelijkerquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus nu nooit meer naar de Chinees?
1980 dusquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een afspraak maken voor mijn booster.
Zou wel trek hebben in babi pangang maar dat vind mijn weegschaal niet leuk.quote:Op maandag 27 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dit maak ik al zo'n 20 jaar, maar die van de Chinees is lekkerder en makkelijker
Gewoon extra veel rondjes lopenquote:Op maandag 27 december 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel trek hebben in babi pangang maar dat vind mijn weegschaal niet leuk.
Nee ik kom meestal iets verder dan datquote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij al een paadje uitgesleten rondom je huis?
Ik loop hier zo de stad uit. Dat is wel relaxed.quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik kom meestal iets verder dan dat
Ik ook, lekker naar het industrieterreinquote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik loop hier zo de stad uit. Dat is wel relaxed.
Mensenquote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou was aanwezig... Vanaf uur of 3 waren mijn hersenen al uit.. gaan mensen ook nog dingen vragen waarbij ik moet nadenken
quote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, 75, maar ze kan los van de leeftijd nogal onuitstaanbaar zijn.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een afspraak maken voor mijn booster.
Nog 2 dagen dan heb ik tot 10 januari vrij . Morgen vroeg beginnen mag ik vroeg weg dus even doorbijtenquote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen![]()
Vervelend dat je er nog zo zoveel last van hebt
quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, lekker naar het industrieterrein
Hier noemen ze het 'bos' gewoon groenstrookquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik loop hier vaak naar de wildernis. Iemand is zo lollig geweest een willekeurig stukje bos zo te noemen.
Wel lekker om straks vrij te zijn. Even doorbikkelen, kan jij wel.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nog 2 dagen dan heb ik tot 10 januari vrij . Morgen vroeg beginnen mag ik vroeg weg dus even doorbijten
Ah, staan de bomen ook mooi in rijen?quote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier noemen ze het 'bos' gewoon groenstrook
Valt wel mee tegenwoordig, is redelijk verwilderd, nog wel netjes rechte lijnen aan de buitenkant uiteraardquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, staan de bomen ook mooi in rijen?
Doorbikkelen is meestal geen keuze want de keuze bij de pakken neer zitten zit niet in mij.quote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel lekker om straks vrij te zijn. Even doorbikkelen, kan jij wel.
Ik heb deze week vrij maar zal nog wel twee dagen achter de laptop kruipen omdat er spul af moet voor volgende week
Even je quote gefixtquote:Op maandag 27 december 2021 21:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Doorbikkelen is meestal geen keuze want de keuze bij de pakken neer zitten zit niet in mij.
Echt hoor. Maar ik denk dat ik verstandig ga doen en niet nog een kilo ga halen als ze ze nog hebben.quote:
Maakt me niet zoveel uit. Aan zee is wel fijn.quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je specifiek naar een eiland?
moet je dat boek van Stephen Hakwing lezen, daar staat precies die theorie in uitgelegdquote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Gergi vertelt me net dat als je in de tijd wil reizen, je ook ruimtelijk moet reizen omdat de zon, aarde etc. allemaal 'vooruit' bewegen met de uitbreiding van het heelal en niet op dezelfde plaats blijven. Dus ik vraag wat er dan met de onstane lege ruimte 'in het midden' gebeurt als alles naar buiten uitbreidt.. maar dat wist ie niet. Nou, daar gaat weer een nacht verloren aan youtuben over het heelal![]()
Maar dat is marginaal. Dan moet je miljoenen jaren in de tijd reizen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Gergi vertelt me net dat als je in de tijd wil reizen, je ook ruimtelijk moet reizen omdat de zon, aarde etc. allemaal 'vooruit' bewegen met de uitbreiding van het heelal en niet op dezelfde plaats blijven. Dus ik vraag wat er dan met de onstane lege ruimte 'in het midden' gebeurt als alles naar buiten uitbreidt.. maar dat wist ie niet. Nou, daar gaat weer een nacht verloren aan youtuben over het heelal![]()
Oh volgens mij heb ik die zelfs al op m'n ereader.quote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je dat boek van Stephen Hakwing lezen, daar staat precies die theorie in uitgelegd
quote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Het is als het oppervlak van een ballon. Als je daar stippen op zet en je blaast de ballon op, is er nergens een midden, maar alle stippen bewegen wel van elkaar af. In het heelal gaat het ook zo, maar dan in drie dimensies. Dit is tenminste de uitleg die ik heb gelezen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft je poezewoezeldoosje er ook van kunnen genieten?
Maar ons zonnestelsel beweegt, zo lees ik nu, met 83.600 kilometer per uur door de ruimte. Als je een uur terug in de tijd zou reizen, zou je dan theoretisch ook 83.600km terug moeten reizen om op dezelfde plek op aarde uit te komen?quote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat is marginaal. Dan moet je miljoenen jaren in de tijd reizen.
En wat wordt het hoofdgerechtquote:
Ik zeg dit niet vaak. Maar ik weet hier te weinig van afquote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ons zonnestelsel beweegt, zo lees ik nu, met 83.600 kilometer per uur door de ruimte. Als je een uur terug in de tijd zou reizen, zou je dan theoretisch ook 83.600km terug moeten reizen om op dezelfde plek op aarde uit te komen?
Ja zo stelde ik het me ook voor, als die ballon. Maar dan zouden de sterrenbeelden die je 's nachts ziet ook steeds verder opgerekt worden zeg maar, want er onstaat steeds meer ruimte tussen alles.quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is als het oppervlak van een ballon. Als je daar stippen op zet en je blaast de ballon op, is er nergens een midden, maar alle stippen bewegen wel van elkaar af. In het heelal gaat het ook zo, maar dan in drie dimensies. Dit is tenminste de uitleg die ik heb gelezen.Het is allemaal moeilijk voor te stellen en heel ingewikkelde materie, waarbij er veel dingen ook nog niet helemaal bekend zijn. Als je dat dan gaat versimpelen voor een populair wetenschappelijke uitleg, klopt er vaak niet zo heel veel meer van.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |