SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaterdag heb ik één glaasje opquote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een wijntje teveel gehad?
O, dat zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks ambtenaar bent gaat dat hopelijk wel weg.
O jeequote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik één glaasje op
Daabse Debbie komt daar om het uur met een lekker kopje koffie en een koekje langs en als het nodig is met een glaasje plat bronwater en een aspirientje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks ambtenaar bent gaat dat hopelijk wel weg.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHH
Ben jij nu in Moldavië?quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren werd er veel gezopen door de Moldavische vrouwtjes, hoe vaak ik wel niet nashe zdoróvje gehoord heb![]()
Die hangen nu allemaal aan de waslijn uit te lekken denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Helemaal onzeker of het dan goed gegaan isquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo irritant als je niet gelijk een bevestiging van een bestelling in je mail krijgt
quote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik heb collega’s er ook vaak op gewezen dat ze niet steeds ‘welke’ moeten gebruiken in plaats van ‘die’. Dan proberen ze ‘netjes’ te schrijven en krijg je dat soort onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Komt mijn nieuwe hoofdkussen wel of nietquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal onzeker of het dan goed gegaan is
Naast de space shuttle?quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braaf thuis aan de keukentafel
quote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb collega’s er ook vaak op gewezen dat ze niet steeds ‘welke’ moeten gebruiken in plaats van ‘die’. Dan proberen ze ‘netjes’ te schrijven en krijg je dat soort onzin
Dat zijn wel de belangrijke hoofdvragen des levensquote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Komt mijn nieuwe hoofdkussen wel of niet
Die zijn alleen aardappellikeur gewend natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren werd er veel gezopen door de Moldavische vrouwtjes, hoe vaak ik wel niet nashe zdoróvje gehoord heb![]()
Die hangen nu allemaal aan de waslijn uit te lekken denk ik.
Teksten schrijven is een vakquote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"ma je begrijpd toch wak bedoel?"
Moldavië mis je ook niet zo gek veel aan hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parkeren ook en niet twee vakken!quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teksten schrijven is een vak
quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast de geurkaars en Poekie.
Ik vind die uithoeken echt mateloos interessant (ook al zal er niet veel gebeuren), maar ik volg figuren zoals Bald and Bankrupt en waar hij allemaal heen gaatquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moldavië mis je ook niet zo gek veel aan hoor.
Hallo Brabantquote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
gillende, schreeuwende en jankende kutjong.
Ik hoorde dat er een rijke kerel is die heeft een tijdje geleden een kwart van het land verkocht waardoor het landje geen toegang meer heeft tot de Zwarte Zeequote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moldavië mis je ook niet zo gek veel aan hoor.
Regel eens een fatsoenlijk bureau.quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal overal wel zo zijn met moeders die gezellig de kinders meeneemt om boodschappen gaan doen want ze hebben toch vakantie.quote:
Van welke krijg echt vlekken in m'n nek.quote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb collega’s er ook vaak op gewezen dat ze niet steeds ‘welke’ moeten gebruiken in plaats van ‘die’. Dan proberen ze ‘netjes’ te schrijven en krijg je dat soort onzin
Poekie wil daar niet naast me zitten.quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Regel eens een fatsoenlijk bureau.
Niet overal in NL noemen ze kinderen 'kutjong'quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal overal wel zo zijn met moeders die gezellig de kinders meeneemt om boodschappen gaan doen want ze hebben toch vakantie.
Klopt, er komt wel een deel terug. Je moet t alleen voorschieten en later weer terugkrijgen ivm lease. Maar t is een pittige hoeveelheid.quote:Op maandag 27 december 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helder. Maar goed die elektra compenseer je natuurlijk ook deels door geen benzinekosten te hebben.
Ik had t niet aan zien komen, maar goed ik heb mijn lesje geleerdquote:Op maandag 27 december 2021 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan aardig in de papieren lopen inderdaad.
Ik ben misschien te conservatief, maar voor dat soort zaken blijf ik liever bij de grotere partijen. Ook geen 100% garantie natuurlijk, maar die par tientjes besparen kunnen nu paar honderd euro pijn zijn.
Ja ik ook en vond het ook tof er te zijn maar het is niet heel spetterend ofzo. Bald en Bankrupt maakt toffe reisjes maar vind hem arrogant. Frantic had laatst een filmpje van een paar jongens, die doen ook wel zulke reisjes maar dan zonder die attitude.quote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die uithoeken echt mateloos interessant (ook al zal er niet veel gebeuren), maar ik volg figuren zoals Bald and Bankrupt en waar hij allemaal heen gaat
Prinses Poekiequote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie wil daar niet naast me zitten.
Niks te doen met die kinderen en ze kunnen ze ook niet even ergens kwijt om boodschappen te doen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal overal wel zo zijn met moeders die gezellig de kinders meeneemt om boodschappen gaan doen want ze hebben toch vakantie.
Hoezo vind je hem arrogant ?quote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook en vond het ook tof er te zijn maar het is niet heel spetterend ofzo. Bald en Bankrupt maakt toffe reisjes maar vind hem arrogant. Frantic had laatst een filmpje van een paar jongens, die doen ook wel zulke reisjes maar dan zonder die attitude.
Kinderen hoesten altijd zo vies, net alsof ze stukjes longweefsel ophoestenquote:Op maandag 27 december 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks te doen met die kinderen en ze kunnen ze ook niet even ergens kwijt om boodschappen te doen.
Zitten wij in de ellende opgescheept
Is het beetje een kroelkat?quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie wil daar niet naast me zitten.
Werkt extra goed als je zo'n lange beige regenjas aan hebt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef Karzai het volgende:
Moet je gewoon heel griezelig vragen of ze een snoepje lusten, dan houdt moeders ze wel uit de buurt voortaan
Had het land überhaupt toegang tot de zwarte zee dan?quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een rijke kerel is die heeft een tijdje geleden een kwart van het land verkocht waardoor het landje geen toegang meer heeft tot de Zwarte Zee
Heb wel de 1+1 kerst M&M's meegenomenquote:Op maandag 27 december 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks te doen met die kinderen en ze kunnen ze ook niet even ergens kwijt om boodschappen te doen.
Zitten wij in de ellende opgescheept
Gewoon hoe hij altijd rondloopt alsof hij de koning zelf is en mensen heel blij mogen zijn dat hij daar is ofzo.quote:Op maandag 27 december 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem arrogant ?![]()
Ik vind het wel lef hebben om in een of ander raar pak met een koffertje naar Zuid- Amerika rond te huppelen
Wist niet dat dat regionaal was, hoe noemen ze het in de rest van het land dan? Teringgrut, pauperkoters, microterroristen?quote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet overal in NL noemen ze kinderen 'kutjong'
Dat bedoelde ik meer![]()
Van die lekkere reutelhoestjes. Zijn wel de beste, waarbij je echt het idee hebt iets los te hoesten.quote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen hoesten altijd zo vies, net alsof ze stukjes longweefsel ophoesten
Kutblagen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat dat regionaal was, hoe noemen ze het in de rest van het land dan? Teringgrut, pauperkoters, microterroristen?
Nou ja, het is wel een beetje een blijhoofdquote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon hoe hij altijd rondloopt alsof hij de koning zelf is en mensen heel blij mogen zijn dat hij daar is ofzo.
KUTKINDERENquote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat dat regionaal was, hoe noemen ze het in de rest van het land dan? Teringgrut, pauperkoters, microterroristen?
Ja dit en dan echt uit volle borst incl. groene snotneus.quote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die lekkere reutelhoestjes. Zijn wel de beste, waarbij je echt het idee hebt iets los te hoesten.
Dat zijn twee extra lettergrepen, bekt net wat minder lekkerquote:
Truequote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn twee extra lettergrepen, bekt net wat minder lekker
Gewoon om je heen. Want in twee jaar leren ze zich zelf aan kleden en de tafel van 1 t/m 6 en zwemmen en veters strikken en met mes en vork eten, maar in je elleboog hoesten is nog te hoog gegrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit en dan echt uit volle borst.
Poekie is net zo'n klein ratje of een uiltje, die zit het liefst de hele dag op mijn schouder en ze is nooit verder dan een paar meter van me af.quote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het beetje een kroelkat?
Van het weekend heb ik op 2 katten gepast. Eentje sliep het liefst bovenop mij als het even kon. De ander lag lekker op de vloer met vloerverwarming.
En dat Bankrupt slaat ook niet echt meer ergens op want volgens mij verdient hij bakken met geld.quote:Op maandag 27 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een beetje een blijhoofdMaar nu snap ik wel wat je bedoelde
Ik had vorige week dat de backspace van mijn werktoetsenbord bleef hangen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetsenbord hapert weer, mis soms letters en halve woorden
Gewoon weer ctrl Z of Y doen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vorige week dat de backspace van mijn werktoetsenbord bleef hangen.
Doei tekst.
Dat is iets uit zijn verleden of zo ?quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat Bankrupt slaat ook niet echt meer ergens op want volgens mij verdient hij bakken met geld.
Maar zijn bestemmingen vind ik wel tof.
De God van het Schrift greep in.quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vorige week dat de backspace van mijn werktoetsenbord bleef hangen.
Doei tekst.
Nou een veelbekeken youtube kanaal dus.quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets uit zijn verleden of zo ?
Want idd.. vraag me altijd af hoe hij dan aan geld komt om de hele wereld over te reizen
Gelukkig was het ergens in een Excel of Word, dus ik kon ook pijltje terug doen (oke, dat heet vast anders)quote:
Mijn hond kwam gisteren voor de verandering eens bij me zitten op de bank. Normaal gaat die in zijn eigen stoel liggen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie is net zo'n klein ratje of een uiltje, die zit het liefst de hele dag op mijn schouder en ze is nooit verder dan een paar meter van me af.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De God van het Schrift greep in.
koffie over je toestenbord en elektrokuteer jequote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan zou ik ergens ter plekke door de bliksem geraakt moeten worden, in de kantoortuin
Als ik iets te snel tiep krijg ik al THE STARE.quote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt ook even toe even naar boven gelopen om te kijken wat ik aan het doen ben, maar werk vindt hij niet zo boeiend over het algemeen.
Klinkt goed, dan hoef ik in ieder geval niet meer te werkenquote:Op maandag 27 december 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
koffie over je toestenbord en elektrokuteer je
Wat een schattige post Karzai!quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef Karzai het volgende:
heerlijk zo'n middagje ik ga finding dory nog een keer kijken
In je kont gebeten door een naakt wild varken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan zou ik ergens ter plekke door de bliksem geraakt moeten worden, in de kantoortuin
Dat kan er één teveel zijnquote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik één glaasje op
Hoe noem jij Wattenschijfje ?quote:Op maandag 27 december 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In je kont gebeten door een naakt wild varken.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
Lunch is quiche lorraine met een wit wijntje geworden
ditquote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef Haags het volgende:
Ik heb liever die kou van gister dan de temperatuur nu met regen
Gatverkots zo net na de kerst.quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
Lunch is quiche lorraine met een wit wijntje geworden
quote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverkots zo net na de kerst.
quote:
Ik ga zo weer verder met de Legoquote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef Karzai het volgende:
heerlijk zo'n middagje ik ga finding dory nog een keer kijken
Stiekem een koeienbel aan haar rok hangen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk ik ook elke keer als de bel gaat en het is schoonloe en niet de pakjesbezorger
Ben jij nog muurtjes aan het schilderen of steden aan het bombarderen in een spelletje?quote:
Ik heb nog een Apple AirTag over; dat is misschien wat minder opvallend.quote:Op maandag 27 december 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem een koeienbel aan haar rok hangen.
Die heeft gelukkig nooit een rok aanquote:Op maandag 27 december 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem een koeienbel aan haar rok hangen.
Zo'n wijde tuinbroek?quote:Op maandag 27 december 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig nooit een rok aan
Uhm neeeeee ?quote:
Baldquote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die uithoeken echt mateloos interessant (ook al zal er niet veel gebeuren), maar ik volg figuren zoals Bald and Bankrupt en waar hij allemaal heen gaat
Die letterlijk uit Mongolië komt ?quote:Op maandag 27 december 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bald![]()
Alleen jammer dat hij nu steeds optrekt met die mongool.
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die letterlijk uit Mongolië komt ?
Met die Engelse vrienden vond ik ook niet veel aan.quote:
Heb je de teletijdmachine van Suske en Wiske geleend?quote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond echt enorm veel gedaan. Als er niemand is die allerlei vragen stelt dan schiet het wel lekker op met administratie-werk.
CE is Lambik?quote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de teletijdmachine van Suske en Wiske geleend?
Of hij is gewoon al sinds gisterenmiddag bezig en denkt dat het nu pas avond isquote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de teletijdmachine van Suske en Wiske geleend?
quote:
Ik zit nu in een Teamsgesprek met dik 35 mensen en maar eentje heeft zijn camera aanquote:Op maandag 27 december 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg laatst een inkomend Teamsgesprek van een of ander financieel medewerkster die ik nog nooit gezien had.
Eerste commentaar: JA JE WEBCAM STAAT NIET AAN
Ik wilde antwoorden: bepaal ik zelf wel
Maar goed, geen idee of dat goed ontvangen wordt.
Ik gok van niet.
Ja Harald (Noor, meen ik) en Simon Wilson.quote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met die Engelse vrienden vond ik ook niet veel aan.
Heel veel geschreeuw en gebral
Zijn Russen niet standaard chagrijnig?quote:Op maandag 27 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nu in een Teamsgesprek met dik 35 mensen en maar eentje heeft zijn camera aan![]()
Een lelijke chagrijnige Rus
Deze klinkt alsof hij net een Pritt stift heeft gegeten.quote:Op maandag 27 december 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn Russen niet standaard chagrijnig?
Ik vind die mensen er nooit gezellig uitzien
quote:Op maandag 27 december 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze klinkt alsof hij net een Pritt stift heeft gegeten.
Compleet met spruitjeslucht als je het bakje openmaaktquote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.. je kunt nu ook kant en klare boterhamworst - augurk rolletje kopen![]()
Ideaal voor kringverjaardagen !
Steden aan het bouwenquote:Op maandag 27 december 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij nog muurtjes aan het schilderen of steden aan het bombarderen in een spelletje?
Borsj is lekker hoorquote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat al het eten daar gewoon naar Pritt stift smaakt.
Want wat is nou lekker Russisch voer ?
Moest laatst gruwelen van de kant-en-klare-gevulde eieren.quote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.. je kunt nu ook kant en klare boterhamworst - augurk rolletje kopen![]()
Vodka en kaviaarquote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zuurkoolsap.quote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En voorgesneden leverworstquote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Compleet met spruitjeslucht als je het bakje openmaakt
Het is nog niet dat ik naar de winkel ren om het zelf te makenquote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Borsj is lekker hoorSolyanka gaat wel.
Zijn twee dingen die ik niet echt heel lekker vindquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voorgesneden leverworst![]()
Hoeft dikke Annita helemaal niks meer te doen
Van die "asperges" uit een potje en dan zo'n stukje goedkoop dood varken eromheen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voorgesneden leverworst![]()
Hoeft dikke Annita helemaal niks meer te doen
Dat aspergesap opdrinkenquote:Op maandag 27 december 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die "asperges" uit een potje en dan zo'n stukje goedkoop dood varken eromheen.
zat ook met zo'n vijfde zondag advent moslim neger in de klas.. die vrat geen varkensvlees.quote:Op maandag 27 december 2021 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Moldavische Loeda van gisteren is vegetarisch maar kaviaar vreet ze als water
Het is een acquired taste.quote:Op maandag 27 december 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn twee dingen die ik niet echt heel lekker vind
Nee, ik weet ook wel dingen die ik lekkerder vindquote:Op maandag 27 december 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog niet dat ik naar de winkel ren om het zelf te maken
Zoals een sprits, of gevulde speculaasquote:Op maandag 27 december 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook wel dingen die ik lekkerder vind
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 december 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een sprits, of gevulde speculaas
zwart natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwart? Cappuccino? Latte?
Drink je weer koffiequote:
gewoon bij de appiequote:Op maandag 27 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo kan ik nou nergens oestersaus kopen? Zo exotisch is dat toch ook weer niet?
ah heeft hetquote:Op maandag 27 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo kan ik nou nergens oestersaus kopen? Zo exotisch is dat toch ook weer niet?
Toko?quote:Op maandag 27 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oesters kopen, in een grote emmer gooien en kapot stampen met je voeten, oestersap.quote:Op maandag 27 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oesters kopen, in een grote emmer gooien en kapot stampen met je voeten, oestersap.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah heeft het
https://www.ah.nl/producten/product/wi496226/ah-oestersaus
Oh ja, ik had nog niet gekeken bij de AHquote:
Spoed?quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
in de wacht bij de huisarts
Nog niet...quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:
Ik ben inmiddels al geholpen....quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is de melk ineens duur geworden.
Inb4: melk is voor kalfjes, bla bla bla.
Allemaal gelukt?quote:Op maandag 27 december 2021 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels al geholpen....
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet...
Lekker dit, mijn dossier is nog niet overgedragen dus de nieuwe HA kan nog geen medicatie voorschrijven en ik zit al bijna zonder....
Bijna alles is duur geworden.quote:Op maandag 27 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom melken we geen olifanten, paar keer knijpen in de fantenmem en je hebt aardig wat litertjes fantenmelkquote:Op maandag 27 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ging allemaal automatisch via de HA.... Hoefde ik zelf niks voor te doenquote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen herhaal recept zelf thuis?
Ik denk dat ze niet zo makkelijk in de melkcarrousel zijn te jagenquote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom melken we geen olifanten, paar keer knijpen in de fantenmem en je hebt aardig wat litertjes fantenmelk
Walvissen dan, die kunnen niet wegrennen, "Walmelk, de witte motor met wat vissenpus"quote:Op maandag 27 december 2021 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zo makkelijk in de melkcarrousel zijn te jagen
Dan hopen dat ze het snel overschrijvenquote:Op maandag 27 december 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ging allemaal automatisch via de HA.... Hoefde ik zelf niks voor te doen
quote:Op maandag 27 december 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvissen dan, die kunnen niet wegrennen, "Walmelk, de witte motor met wat vissenpus"
Ik hoop niet dat je iets met Marketing doet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvissen dan, die kunnen niet wegrennen, "Walmelk, de witte motor met wat vissenpus"
"Iedere dag een slok uit de koedentiet zorgt ervoor dat je de huisarts niet zo vaak ziet"quote:Op maandag 27 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je iets met Marketing doet.
quote:Op maandag 27 december 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Iedere dag een slok uit de koedentiet zorgt ervoor dat je de huisarts niet zo vaak ziet"
quote:Op maandag 27 december 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet...
Lekker dit, mijn dossier is nog niet overgedragen dus de nieuwe HA kan nog geen medicatie voorschrijven en ik zit al bijna zonder....
Daar betaal je dan 12% hogere kassaprijs voor per artikel. Ze zijn heus niet gek of zo.quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik spaar nu automatisch koopzegels.
6% rente is niet niets
Wat?quote:Op maandag 27 december 2021 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar betaal je dan 12% hogere kassaprijs voor per artikel. Ze zijn heus niet gek of zo.
jaaaa welkom bij de clubquote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
6% rente is niet niets
Ja, ze zullen het wel ergens vandaan moeten halen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar betaal je dan 12% hogere kassaprijs voor per artikel. Ze zijn heus niet gek of zo.
Ja maar ondertussen is dat wel in hun assortiment prijs verwerkt. Tis net zoiets als gratis verzenden. Zit al in de prijs verwerkt.quote:Op maandag 27 december 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb premium en spaar 2x zo snel.
Doe ik ook. Ik heb nu één boekje volquote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
6% rente is niet niets
Koopzegels en andere spaaracties zijn vooral om klanten te binden.quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zullen het wel ergens vandaan moeten halen.
Krijg je ook korting op bio productenquote:Op maandag 27 december 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
AH Premium toch? Betaal je ook per maand toch? 4 euro dacht ik?quote:Op maandag 27 december 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
ik had vorige week dus mijn boodschappen met koopzegels betaald. Staat in de app dat je tijdens afrekenen dan met je code kan afrekenen maar dat lukte niet bij die zelfscan kassa's. Moest ik naar de service baliequote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je ook korting op bio producten![]()
Ik heb mezelf nog niet aangemeld voor premium
[..]voel me nu redelijk bejaard
Oh dacht dat je bedoelde dat je wanneer je koopzegels spaart meer betaalt voor hetzelfde artikel als mensen die niet sparen. Volgens mij ontlopen de grotere supermarkt ketens elkaar niet zoveel qua prijs. Met uitzondering van Aldi en Lidl dan.quote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen is dat wel in hun assortiment prijs verwerkt. Tis net zoiets als gratis verzenden. Zit al in de prijs verwerkt.
Maar dan moet je toch ineens voor 52 euro boodschappen hebben? Dat heb ik vrijwel nooitquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vorige week dus mijn boodschappen met koopzegels betaald. Staat in de app dat je tijdens afrekenen dan met je code kan afrekenen maar dat lukte niet bij die zelfscan kassa's. Moest ik naar de service balie
nee je kan je puntjes/zegels gewoon gebruiken als betaal middelquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ineens voor 52 euro boodschappen hebben? Dat heb ik vrijwel nooit
En als je dan ook airmiles koppelt krijg je ook af en toe de vraag of je die wil verzilveren voor een paar euro korting. Maar die kan je ook gebruiken voor bol.com bonnen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je ook korting op bio producten![]()
Ik heb mezelf nog niet aangemeld voor premium
[..]voel me nu redelijk bejaard
O, dat is wel handigquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je kan je puntjes/zegels gewoon gebruiken als betaal middel
Dat heb ik begin van de maand ook aangezet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als je dan ook airmiles koppelt krijg je ook af en toe de vraag of je die wil verzilveren voor een paar euro korting. Maar die kan je ook gebruiken voor bol.com bonnen.
Airmiles heb ik ook al gekoppeldquote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als je dan ook airmiles koppelt krijg je ook af en toe de vraag of je die wil verzilveren voor een paar euro korting. Maar die kan je ook gebruiken voor bol.com bonnen.
De Plus hier is duur. Iedereen weet het maar concurrentie is niet op loopafstand. Ik kom daar voor de essentiële dingen en de rest haal ik elders.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je bedoelde dat je wanneer je koopzegels spaart meer betaalt voor hetzelfde artikel als mensen die niet sparen. Volgens mij ontlopen de grotere supermarkt ketens elkaar niet zoveel qua prijs. Met uitzondering van Aldi en Lidl dan.
Nee, dan krijg je gewoon de rest als wisselgeld. Alleen dat kan inderdaad niet bij een zelfscan omdat daar geen wisselgeld is.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ineens voor 52 euro boodschappen hebben? Dat heb ik vrijwel nooit
Kan ik ook al mijn puntjes tegelijk uitcashen? Dat is wel een leuke eindejaarsbonus.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je gewoon de rest als wisselgeld. Alleen dat kan inderdaad niet bij een zelfscan omdat daar geen wisselgeld is.
Bij ons is het net alsof de Plus gratis boodschappen weggeeft, het is daar altijd zo absurd druk.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De Plus hier is duur. Iedereen weet het maar concurrentie is niet op loopafstand. Ik kom daar voor de essentiële dingen en de rest haal ik elders.
hoeveel heb je nu?quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook al mijn puntjes tegelijk uitcashen? Dat is wel een leuke eindejaarsbonus.
En als je het laat uitkeren bij de servicebalie? Krijg je dat geld dan ook contant?quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je gewoon de rest als wisselgeld. Alleen dat kan inderdaad niet bij een zelfscan omdat daar geen wisselgeld is.
O ja onlangs nog gedaan. Probleem is alleen dat ik weinig bij AH kom. Moet erheen met auto maar als ik langsrij op de terugweg van werk/whatever dan ga ik soms wel naar AH.quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je het laat uitkeren bij de servicebalie? Krijg je dat geld dan ook contant?
Een paar boekjes sowieso, en anders even van te voren aangeven zodat ze niet al hun geld afromen en ze voldoende in hun lade hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook al mijn puntjes tegelijk uitcashen? Dat is wel een leuke eindejaarsbonus.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je het laat uitkeren bij de servicebalie? Krijg je dat geld dan ook contant?
De Plus hier is ook erg druk hoor. Maar als ik buren peil zeggen ze allemaal: Plus is achterlijk duur. Maar ja, lekker dichtbij.quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons is het net alsof de Plus gratis boodschappen weggeeft, het is daar altijd zo absurd druk.
Terwijl we ook een Lidl en Aldi hebben
Ik ben ook sinds november begonnenquote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
6% rente is niet niets
En dan heeft mijn vriendin de laatste 3 maanden de bestellingen via AH gedaan voor thuisbezorgenquote:
Ik geef echt enorm veel aan boodschappen uit. Daar kan een gezin met 2 kinderen ook vast van eten.quote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds november begonnenSchrik je soms wel een beetje van hoeveel je uitgeeft
of 1 balliequote:Op maandag 27 december 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef echt enorm veel aan boodschappen uit. Daar kan een gezin met 2 kinderen ook vast van eten.
Heb je haar met de vlakke hand gecorrigeerd zodat dit niet meer gebeurd?quote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan heeft mijn vriendin de laatste 3 maanden de bestellingen via AH gedaan voor thuisbezorgen![]()
Had nog veel meer koopzegels kunnen hebben.
suus is slim. Ik zou het ook welwillen kunnenquote:Op maandag 27 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-14-graden~a05ff887/
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik erg was met mijn 16 graden (overdag doe ik hem op 17 - 18)
En ik dacht dat 19 graden laag wasquote:Op maandag 27 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
"Suus besteedt haar geld liever aan biologisch hondenvlees voor Snoes"quote:Op maandag 27 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit in mijn eentje op een goede 200 in de maand en daar komt ook nog het bezorg en afhaalvoer bijquote:Op maandag 27 december 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef echt enorm veel aan boodschappen uit. Daar kan een gezin met 2 kinderen ook vast van eten.
heb het artikel niet gelezen maar is dat de reden?quote:Op maandag 27 december 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Suus besteedt haar geld liever aan biologisch hondenvlees voor Snoes"
quote:Op maandag 27 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik las dit als hondenvlees van Snoesquote:Ze besteedt haar geld liever aan biologisch hondenvlees voor Snoes.
Suus is een beetje een groene deugmiep.quote:Op maandag 27 december 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het artikel niet gelezen maar is dat de reden?
heb je trek?quote:Op maandag 27 december 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik las dit als hondenvlees van Snoes
14 graden is wel teringkoudquote:Op maandag 27 december 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suus is een beetje een groene deugmiep.
Zit weer een beetje te swipen. Zijn wel veel deugmiepen hoorquote:Op maandag 27 december 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suus is een beetje een groene deugmiep.
Nee heb net M&M's zitten knagenquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Suus zich niet scheert
Vermoeiend zijn die.quote:Op maandag 27 december 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit weer een beetje te swipen. Zijn wel veel deugmiepen hoor
Ja klopt, als ik naar de supermarkt toe ga dan geef ik tussen de 70 en 100 euro uit.quote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds november begonnenSchrik je soms wel een beetje van hoeveel je uitgeeft
Jij dacht gelijk aan babi pangang he?quote:Op maandag 27 december 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik las dit als hondenvlees van Snoes
Met zo'n temperatuur heb je wel een beetje een vachtje nodig natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Suus zich niet scheert
Kwam ook een zoetsappig stelletje tegen dat hun horizon wil verbreden. Hij keek botergeil de camera in en zij als een konijn dat gevangen is in de koplampen van een autoquote:
Lekker wokequote:Op maandag 27 december 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit weer een beetje te swipen. Zijn wel veel deugmiepen hoor
Per dag?quote:Op maandag 27 december 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, als ik naar de supermarkt toe ga dan geef ik tussen de 70 en 100 euro uit.
Als ik het laat bezorgen rond de 60 euro
Koekkoek
Ik ga altijd met mijn linnen tasje op pad. Daar past net de inhoud van een mandje inquote:Op maandag 27 december 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, als ik naar de supermarkt toe ga dan geef ik tussen de 70 en 100 euro uit.
Als ik het laat bezorgen rond de 60 euro
Koekkoek
quote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam ook een zoetsappig stelletje tegen dat hun horizon wil verbreden. Hij keek botergeil de camera in en zij als een konijn dat gevangen is in de koplampen van een auto
Joee, kom er aan.quote:
Per seconden?quote:
Slim !quote:Op maandag 27 december 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn linnen tasje op pad. Daar past net de inhoud van een mandje in
Ja, vreselijk. Moet je bij alles wat je zegt eerst de regenboogkleurenwaaier checken om te kijken of je wel inclusief bent.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam ook een zoetsappig stelletje tegen dat hun horizon wil verbreden. Hij keek botergeil de camera in en zij als een konijn dat gevangen is in de koplampen van een auto
Even SEX in de gaten houden.quote:Op maandag 27 december 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat is zo'n wanhopige Fokker natuurlijk
Zestien keer heen en weer tippelen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn linnen tasje op pad. Daar past net de inhoud van een mandje in
quote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij dacht gelijk aan babi pangang he?
Gemiddeld ga ik drie keer per week.quote:Op maandag 27 december 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestien keer heen en weer tippelen.
Klinkt wel als iets voor jouquote:Op maandag 27 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Moet je bij alles wat je zegt eerst de regenboogkleurenwaaier checken om te kijken of je wel inclusief bent.
Hoe kijkt een vent botergeil trouwens?quote:Op maandag 27 december 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even SEX in de gaten houden.
Beetje loensend en extra raarquote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kijkt een vent botergeil trouwens?
Spoortje kwijl dat langs zijn kin liep.quote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alsof die op het moment staat een TIA te krijgenquote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was hem:quote:Op maandag 27 december 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat is zo'n wanhopige Fokker natuurlijk
Vertel eens meer?quote:Op maandag 27 december 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan trouwens die lavacakejes van de AH aanradenPohhhhhh wat lekker
Totale schijt aan hebben, gisteren zat een Moldavische ook hoog van de toren te blazen dat ze zo'n salesgigant was en dat weet ze zelf aan haar opleiding, heb haar maar gewezen op haar rode haar en witte tietjes.quote:Op maandag 27 december 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Moet je bij alles wat je zegt eerst de regenboogkleurenwaaier checken om te kijken of je wel inclusief bent.
quote:Op maandag 27 december 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel te ingewikkeld allemaal.
Het was een naturistenkerstdiner?quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben, gisteren zat een Moldavische ook hoog van de toren te blazen dat ze zo'n salesgigant was en dat weet ze zelf aan haar opleiding, heb haar maar gewezen op haar rode haar en witte tietjes.
quote:Op maandag 27 december 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje loensend en extra raar
Scheelt niet veel bij vrouwen uit die contreien.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een naturistenkerstdiner?
Als je daar nou eens foto’s van maaktquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt niet veel bij vrouwen uit die contreien.
Ik ben toch geen viezerikquote:Op maandag 27 december 2021 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je daar nou eens foto’s van maakt
Chocoladecakjes met een vloeibare binnenkant, extra lekker met slagroomquote:
Werken jullie zonder kledij of zo ?quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aan hebben, gisteren zat een Moldavische ook hoog van de toren te blazen dat ze zo'n salesgigant was en dat weet ze zelf aan haar opleiding, heb haar maar gewezen op haar rode haar en witte tietjes.
Neuhhhhquote:
Was kerstdiner.quote:Op maandag 27 december 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken jullie zonder kledij of zo ?
Zonder BH?quote:
quote:
Zegt diegene die nog niet zo heel lang geleden in zijn anus zat te roeren en heel de FOK moest dat weten.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een uur of 2-3 wachten totdat m’n eten klaar is. Had wat eerder moeten beginnen.
uitstraling is zo vaak een viezerik dat hij altijd weer vergeet wat voor vieze dingen hij doetquote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die nog niet zo heel lang geleden in zijn anus zat te roeren en heel de FOK moest dat weten.
Dat maakten viezerikjes ervan.quote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die nog niet zo heel lang geleden in zijn anus zat te roeren en heel de FOK moest dat weten.
moet het wel heel goed smakenquote:Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat krijg je met een gestoofd Hertje.
Ik was al wat verbaasd toen je zei dat je het hert in stukjes ging snijden en dat het nog een stoof moest worden.quote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een uur of 2-3 wachten totdat m’n eten klaar is. Had wat eerder moeten beginnen.
Iets drukker gehad op het werk als ik vooraf bedacht had helaas. Kan ik zo even beetje gaan opruimen. Ik maak altijd een puinzooi van de keuken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al wat verbaasd toen je zei dat je het hert in stukjes ging snijden en dat het nog een stoof moest worden.Maar op zich is laat eten ook wel lekker.
Gaat je niks aanquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
Zelf nog nooit hert gegeten, had al wel hier gelezen dat dat best taai vlees is.
* SolidasRock noteert op bucketlist onder de "hertje uit elkaar trekken" "keertje hertenvlees eten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |