abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 december 2021 @ 16:40:22 #2
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_202842287
Max is inderdaad zeer eng, zijn ogen staan echt griezelig hoor.
pi_202842390
Alles is beter met Bluetooth.

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 27 december 2021 @ 17:32:21 #4
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_202844128
quote:
Hij gaat vanuit schaamte naar de kleine ondernemers?
pi_202844147
Max die zijn beklag doet over de macht van multi-nationals ...... en intussen dat streamt op Facebook.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202844705
quote:
Nachtmerrie voorbij: zoon (27) van aan corona overleden sportschoolbaas mag ‘na wonder’ van ic af

Aan een periode van onzekerheid en wanhoop is voor de familie van de aan corona overleden Hans Schonewille een einde gekomen. De 27-jarige zoon van de bekende sportschooleigenaar belandde net als zijn vader met een coronabesmetting op de intensive care, maar inmiddels heeft hij die afdeling mogen verlaten. Het ziekenhuis in Groningen spreekt van een wonder, aldus de familie. 'Het is ongelofelijk wat voor veerkracht hij nog heeft.’

De bekende, sportieve familie Schonewille uit Hoogeveen (Drenthe) werd eind september ongenadig hard getroffen door het coronavirus. De 62-jarige Hans Schonewille, goedlachse eigenaar van een populaire sportschool en voormalig Sterkste Man van Nederland-finalist, overleed aan de gevolgen van zijn besmetting. Zijn sportieve zoon Bram belandde op de intensive care en moest aan de kunstmatige beademing.

De familie leefde wekenlang tussen hoop en vrees. Bram had op sommige dagen hoge koorts en een ontzettend hoge hartslag. Alsof hij de hele week de marathon had gelopen, zo omschreef zijn familie zijn medische toestand op sociale media. Bram bleef vechten en ging vooral de laatste weken vooruit. Gisteren mocht hij de intensive care verlaten en werd hij overgebracht naar revalidatiecentrum de Vogellanden in Zwolle voor verder herstel.

'Het is ongelofelijk wat voor veerkracht hij nog heeft na 8 weken aan de beademing/hartlongmachine en aan de nierdialyse te hebben gelegen', schrijft zijn familie op Facebook. 'Ook de verpleging en fysiotherapeut in het UMCG vinden het een wonder. Ik heb ze nogmaals hartelijk bedankt. Wat ben ik dankbaar dat ik Bram terug heb. We hebben nog een lange weg te gaan met revalidatie en het verwerken van Hans, papa van de beide jongens en mijn maatje, om dit een plekje te geven in onze harten, maar dat heeft ook tijd nodig omdat we hier met ons gezinnetje niet aan toe gekomen zijn en daar nu de tijd voor gekomen is.’

Sportvrienden geschokt

Het plotse overlijden van vader Hans was in sportkringen lange tijd het gesprek van de dag. ,,Ik heb meerdere wedstrijden gedaan met Hans, ik ben ronduit geschokt", vertelde krachtsporter Wout Zijlstra, die in 2001 werd uitgeroepen tot Sterkste Man van Nederland. ,,Zo zie je maar weer: of je nou groot of klein, zwak of sterk bent, dit virus kan iedereen te grazen nemen. Het is verschrikkelijk.”

De organisatie van De Sterkste Man van Nederland reageerde verbijsterd op het overlijden van Hans, die zij de ‘Hulk van Hoogeveen’ noemen. 'Zijn overlijden komt als een mokerslag voor een ieder die de sympathieke sportfanaat heeft meegemaakt', valt te lezen in een verklaring. 'In gedachten ga je dan terug in de Sterkste Man van Nederland-geschiedenis en kom je als vanzelfsprekend bij de aflevering van 1995 in Haaksbergen met debutant Hans Schonewille, bijgestaan door zijn soulmate Piet Baarssen op het onderdeel deadlift, een onderdeel wat iedereen nog maar eens terug moet kijken op YouTube, een onderdeel waar alles in zat: bovenmenselijke prestaties, kolkende emoties, alle deelnemers met het hart op de tong maar met groot respect voor elkaar. De beelden zeggen meer dan duizenden woorden.’
AD

twitter
pi_202844763
Morgen weer een kort geding tegen de Staat ^O^ Vanwege de lockdown.

Lijkt mij kansloos, maar goed. Morgen te volgen op Blckbx

twitter


Geen idee of het al besproken was :P
pi_202844877
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max die zijn beklag doet over de macht van multi-nationals ...... en intussen dat streamt op Facebook.
Het is elke keer wat anders of alles door elkaar. Het is de NWO, het is de WEF, het is de WHO, Cabal, Illuminatie (zo zegt hij dat steeds), satanistische pedofielen, multinationals, MSM, de duivel, vrijmetselaars, het kabinet, de overheid, het koningshuis, RIVM, vul maar aan..
pi_202844948
Zou die zaak van Willem Engel nog op korte termijn gevoerd worden? Zijn advocaat had zich onlangs ziek gemeld, 'koorts'
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202846114
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou die zaak van Willem Engel nog op korte termijn gevoerd worden? Zijn advocaat had zich onlangs ziek gemeld, 'koorts'
Willem had niet genoeg tikkies om overgevlogen te kunnen worden.
pi_202846185
mafkees Huig gaat dadelijk z'n eerste 'onthulling' doen sinds zijn vrijlating.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202846291
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
mafkees Huig gaat dadelijk z'n eerste 'onthulling' doen sinds zijn vrijlating.
Dat hij zn zeepje niet heeft laten vallen zeker.

Ik was deze trouwens aan het kijken

pi_202846550
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
mafkees Huig gaat dadelijk z'n eerste 'onthulling' doen sinds zijn vrijlating.
En waar kunnen we dat volgen? c_/
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 december 2021 @ 19:42:27 #16
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202847075
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En waar kunnen we dat volgen? c_/
WZZ

Wat zij zegt dus :P
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202847565
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En waar kunnen we dat volgen? c_/
komt dadelijk op twitter op 't account van die kwibus
https://twitter.com/PlugHuig
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 december 2021 @ 20:03:14 #18
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202847652
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
komt dadelijk op twitter op 't account van die kwibus
https://twitter.com/PlugHuig
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202849778
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202850699
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef AchJa het volgende:
De Rat??? Wat is dat nou weer voor joker... :') _O-
dat is de andere Parlevliet, die niet met z'n eigen gezicht op beeld wilt.
in een filmpje van het oplaten van een vliegtuig reclame-sleep zie je toch wel even het gezicht van deze rat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202853134
Ok, dus ik dacht ik ga dat eens uitcontroleren, dat filmpje van Huig. Nu moet ik zeggen dat ik vrij moe ben maar mijn hemel wat een doorgesnoven ADHD'er, of ben ik nu gek? En ik heb het nog niet eens afgekeken want meneer kwam met de uitspraak "Ik heb zeer veel brisant materiaal" en toen proeste ik de hele zooi onder. Je bent veroordeeld voor bedreiging van Rutte en de Jonge, je hebt het oog van alles en iedereen op je en dan kom je met zoiets..

Ok, context en definitie maar ik moest toch even hard lachen. Wat een mafklapper, en al die andere hardcore wappies net zo goed.. met je word wakker.. complottheorieen van tig jaar oud, honderden jaren oud en wat nieuw spul en stuk voor stuk zijn ze sinds 1,5 jaar ineens "wakker" .. halen alles doorelkaar, spreken zichzelf en elkaar tegen en ze zijn de 99%.. Dus een kudde, de massa, en dat noemt iedereen schaapjes. Ok.

Wat vermoeiend..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2021 22:32:36 ]
pi_202853781
Ja, ik had niet anders verwacht van Huig Plug. Deze man is een trekpop geworden van de steenrijke familie Parlevliet. Huig Plug heeft al een hele geschiedenis van het doen van ongefundeerde beschuldigingen en is daar al eerder voor veroordeeld.

Waar het precies is misgegaan bij Plug? Onduidelijk. Hij raakte zijn baan kwijt als gevangenisbewaarder. Huig Plug woonde ooit samen met Marieke van der Plas, de huidige vriendin van minister Sander Dekker.

Overigens hangt Huig Plug nogal de clown uit als het gaat om werkelijk bestaand bewijs. Complotuitgever The Blue Tiger wilt niet meer met hem samenwerken, vanwege door Huig Plug geproduceerd 'bewijs' in de vorm van zelfgemaakt bebloed ondergoed.

Huig heeft filmpjes met 'de moeder van Lisa', waar het elke keer weer gaat over kindermisbruik. Er is nooit enig bewijs gevonden bij onderzoeken door het OM, tweemaal is aangifte gedaan. sindsdien gaan beiden helemaal los met de wildste complotdiarree.

[ Bericht 36% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-12-2021 23:13:41 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 27 december 2021 @ 23:31:13 #24
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202854510
Zo'n man moeten ze toch opsluiten? Die is echt niet goed hoor. Zou me niks verbazen als ie zelf een pedofiel is.
Heeft ie werk?
pi_202856571
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, ik had niet anders verwacht van Huig Plug. Deze man is een trekpop geworden van de steenrijke familie Parlevliet. Huig Plug heeft al een hele geschiedenis van het doen van ongefundeerde beschuldigingen en is daar al eerder voor veroordeeld.

Waar het precies is misgegaan bij Plug? Onduidelijk. Hij raakte zijn baan kwijt als gevangenisbewaarder. Huig Plug woonde ooit samen met Marieke van der Plas, de huidige vriendin van minister Sander Dekker.

Overigens hangt Huig Plug nogal de clown uit als het gaat om werkelijk bestaand bewijs. Complotuitgever The Blue Tiger wilt niet meer met hem samenwerken, vanwege door Huig Plug geproduceerd 'bewijs' in de vorm van zelfgemaakt bebloed ondergoed.

Huig heeft filmpjes met 'de moeder van Lisa', waar het elke keer weer gaat over kindermisbruik. Er is nooit enig bewijs gevonden bij onderzoeken door het OM, tweemaal is aangifte gedaan. sindsdien gaan beiden helemaal los met de wildste complotdiarree.
En ik snap wel waarom die Parlevliet niet in beeld wil. Het is de familie Poot van de visverwerking. De garnalen die je dit weekend op je bord had, zijn via een bedrijf van Parlevliet (Ouwehand, Heiploeg) aan wal gekomen. Schoonzoon annex zwager Plug is leuk om tegen de belastingdiensten en overheid te schoppen, maar wil je je zwarte geld niet gedwongen witwassen, dan moet je hem gebruiken zoals de familie Poot gebruik heeft gemaakt van Micha Kat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')