Heb dus net het e.e.a. aangeschaftquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim een jaarJemig
Naja spenderen maar
Hoppa dat op marktplaats zettenquote:Op maandag 27 december 2021 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb dus net het e.e.a. aangeschaft
Gaat hard hequote:
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebbenquote:
Niet teveel hopenquote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
Toi toiquote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Wat gemeen van zequote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef pullup het volgende:
Ik krijg nog steeds dat pakketjeHet was al op de 20 op de post gegaan, prutsers zijn het
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoopquote:
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgenquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?
Sterktequote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Nou liegen zulke apps wel vakerquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoop
Uhhhh, je werkt wel maar hebt geen contract?quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Ik heb het maar opgegeven en probeer het morgen maar op een tijdstip dat het waarschijnlijk minder druk is.quote:
Misschien zelfs wel dit jaar nogquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
Zal wel middernacht worden
Lekker geregeld dan… Succes ermee.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |