Heb dus net het e.e.a. aangeschaftquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim een jaarJemig
Naja spenderen maar
Hoppa dat op marktplaats zettenquote:Op maandag 27 december 2021 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb dus net het e.e.a. aangeschaft
Gaat hard hequote:
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebbenquote:
Niet teveel hopenquote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
Toi toiquote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Wat gemeen van zequote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef pullup het volgende:
Ik krijg nog steeds dat pakketjeHet was al op de 20 op de post gegaan, prutsers zijn het
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoopquote:
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgenquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?
Sterktequote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Nou liegen zulke apps wel vakerquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoop
Uhhhh, je werkt wel maar hebt geen contract?quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Ik heb het maar opgegeven en probeer het morgen maar op een tijdstip dat het waarschijnlijk minder druk is.quote:
Misschien zelfs wel dit jaar nogquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
Zal wel middernacht worden
Lekker geregeld dan… Succes ermee.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Wie weetquote:Op maandag 27 december 2021 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel dit jaar nog
En voorbeschouwingen .....quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie weetHeb de TV maar aangezet voor het schaatsen. Wat vroeg en dan moet je je zo ongeveer door een half uur reclame heen worstelen merk ik
Die moeten nog komen jaquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Een kerstkaart voor een onbekende lezer. Ik vind dat mooi.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Een kerstkaart voor een onbekende lezer. Ik vind dat mooi.Ik vind dat ook mooi .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar jaar geleden kreeg een hoogbejaarde mevrouw waar ik werkte een vrolijk gekleurde kerstkaart van een klein meisje uit haar straat, en in het voorjaar een mooie tekening van een kindje van een opvang bij haar in de buurt (alle kindjes hadden daar iets gekleurd en dat werd random in de bus gedaan bij bewoners van dat bejaardenhuis) .
Die mevrouw helemaal verbaasd; ik ken die kindjes helemaal niet, wat lief ....
Daar kun je echt de grootste lol mee hebben. Gaat wel wat tijd in zitten als je het goed wil doen.quote:
Echt lieve initiatieven zijn datquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi .....
Paar jaar geleden kreeg een hoogbejaarde mevrouw waar ik werkte een vrolijk gekleurde kerstkaart van een klein meisje uit haar straat, en in het voorjaar een mooie tekening van een kindje van een opvang bij haar in de buurt (alle kindjes hadden daar iets gekleurd en dat werd random in de bus gedaan bij bewoners van dat bejaardenhuis) .
Die mevrouw helemaal verbaasd; ik ken die kindjes helemaal niet, wat lief ....
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?quote:Op maandag 27 december 2021 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vinden:
Nonnenvotten (uit een frans kookboek)
en
Gekloven nonnen (uit dat oude kookboek)
en
Hoerenscheetjes
https://www.msn.com/nl-nl(...)op-tafel/ar-BB1dIyQDquote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?
Suikerbrood neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Suikerbrood neem ik aan?
Smakelijk
quote:
quote:
Weer terug naar Fryslân.quote:
jaaaaquote:
Ja, die staan ergens in de boekenquote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?
Daar heb ik hier nu niks aanquote:Op maandag 27 december 2021 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die staan ergens in de boeken
Hebben ze in Friesland geen Google?quote:
Ze hebben ook geen verharde wegen heb ik begrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen Google?
Elk boek wordt openbaar op internet gedeeld?quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen Google?
Smoking hot bitchesquote:Op maandag 27 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zijn nou lekkere teefjes zeg!!
Daar ligt vandaag toch 2 meter ijzel op?quote:Op maandag 27 december 2021 19:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen verharde wegen heb ik begrepen.
Helaas niet, het is hier aan het opwarmen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ligt vandaag toch 2 meter ijzel op?
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.quote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Elk boek wordt openbaar op internet gedeeld?
Vanochtend wel? Of was dat nog iets meer naar het oosten?quote:Op maandag 27 december 2021 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Helaas niet, het is hier aan het opwarmen.
Jullie kille opmerkingen naar Friezen werken niet
Maar wel op de foto’s die je ervan maakt.quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.![]()
Auteursrechten kunnen op een 500 jaar boek niet meer zitten dacht ik zo
Wat dacht je van de nog levende schrijvers?quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.![]()
Geen idee, toen sliep ikquote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanochtend wel? Of was dat nog iets meer naar het oosten?
Volgens de koninklijke bibliotheek:quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:9. Hoe lang duurt het auteursrecht?
De hoofdregel is: vanaf de creatie van het werk tot en met 70 jaar na het sterfjaar van de maker. De termijn van 70 jaar begint te lopen vanaf 1 januari van het jaar dat volgt op het sterfjaar. Een voorbeeld: W.F. Hermans is overleden in 1995 en zijn hele oeuvre komt dus vrij op 1 januari 2066. Tot die datum ligt het auteursrecht op zijn boeken bij zijn erfgenamen. Zo eindigt dus elk jaar op 1 januari (Public Domain Day) weer het auteursrecht op gehele oeuvres.
Ze vroeg het recept, niet om plaatjesquote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar wel op de foto’s die je ervan maakt.
Van 500 jaar oude boeken? Dan denk ik.. it's magic!quote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat dacht je van de nog levende schrijvers?
Ik had het niet over 1 soort boekquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van 500 jaar oude boeken? Dan denk ik.. it's magic!
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerkquote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de geïnteresseerde hier een stukje over het project:
https://www.edsurge.com/n(...)ersity-library-books
Dat kan ik wel begrijpen ja, maar je zou wel al het auteursvrije en verlopen materiaal kunnen scannen toch?quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerk
Dat was project gutenberg alquote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja, maar je zou wel al het auteursvrije en verlopen materiaal kunnen scannen toch?
Ah, mooi! Nou ja.. hoe meer vrije informatie hoe beterquote:
Ik heb restjes dag van de feestdagen... Net wat kaasjes op..en verder zie ik het wel.. niet zo'n hongerquote:Op maandag 27 december 2021 19:49 schreef drakin het volgende:
Maar wat eten we vandaag?
Of moeten jullie nog uitbuiken?
Dan moet je dat anders inrichten. Dat zeiden we ook ooit over films en series en nu heeft iedereen Netflix en Videoland.quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerk
Hier kan wel weer wat in, uitbuiken is snel klaarquote:Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, mooi! Nou ja.. hoe meer vrije informatie hoe beter
[..]
Ik heb restjes dag van de feestdagen... Net wat kaasjes op..en verder zie ik het wel.. niet zo'n honger
Zoiets bestaat ook voor boeken, een bibliotheek heet datquote:Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je dat anders inrichten. Dat zeiden we ook ooit over films en series en nu heeft iedereen Netflix en Videoland.
Je bent met een man of 6 ?quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier kan wel weer wat in, uitbuiken is snel klaar
Mega pan shoarma en rijst met groente
ook wat kipstukjes van gister over en een mosterdsausje
Is prima. Ik download het wel.quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets bestaat ook voor boeken, een bibliotheek heet dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |