Heb dus net het e.e.a. aangeschaftquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim een jaarJemig
Naja spenderen maar
Hoppa dat op marktplaats zettenquote:Op maandag 27 december 2021 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb dus net het e.e.a. aangeschaft
Gaat hard hequote:
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebbenquote:
Niet teveel hopenquote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijk nogal wat rijke familieleden in Nigeria te hebben![]()
En ze zijn allemaal dood
Toi toiquote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
Meer dan 5 wachtenden voor me op de bellijn van het uitzendbureau en om 17:00 gaan ze dicht. Wish me luck
Wat gemeen van zequote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef pullup het volgende:
Ik krijg nog steeds dat pakketjeHet was al op de 20 op de post gegaan, prutsers zijn het
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoopquote:
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgenquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die mensen even te woord te staan?
Sterktequote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Nou liegen zulke apps wel vakerquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog tot 16.40 beweert die app, heb nog een klein beetje hoop
Uhhhh, je werkt wel maar hebt geen contract?quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het uitzendbureau heeft niet enorm veel mensen in dienst op de bellijn en momenteel is er veel gezeik met uitzendkrachten en ook collega's van mij die niks krijgen uitbetaald omdat ze kennelijk geen contract meer hebben. Ondergetekende heeft hier ook last van. Komt vast uiteindelijk wel goed, maar dan moet ik wel iemand te pakken krijgen
Ik heb het maar opgegeven en probeer het morgen maar op een tijdstip dat het waarschijnlijk minder druk is.quote:
Misschien zelfs wel dit jaar nogquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
Zal wel middernacht worden
Lekker geregeld dan… Succes ermee.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Wie weetquote:Op maandag 27 december 2021 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel dit jaar nog
En voorbeschouwingen .....quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie weetHeb de TV maar aangezet voor het schaatsen. Wat vroeg en dan moet je je zo ongeveer door een half uur reclame heen worstelen merk ik
Die moeten nog komen jaquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Een kerstkaart voor een onbekende lezer. Ik vind dat mooi.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Een kerstkaart voor een onbekende lezer. Ik vind dat mooi.Ik vind dat ook mooi .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar jaar geleden kreeg een hoogbejaarde mevrouw waar ik werkte een vrolijk gekleurde kerstkaart van een klein meisje uit haar straat, en in het voorjaar een mooie tekening van een kindje van een opvang bij haar in de buurt (alle kindjes hadden daar iets gekleurd en dat werd random in de bus gedaan bij bewoners van dat bejaardenhuis) .
Die mevrouw helemaal verbaasd; ik ken die kindjes helemaal niet, wat lief ....
Daar kun je echt de grootste lol mee hebben. Gaat wel wat tijd in zitten als je het goed wil doen.quote:
Echt lieve initiatieven zijn datquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi .....
Paar jaar geleden kreeg een hoogbejaarde mevrouw waar ik werkte een vrolijk gekleurde kerstkaart van een klein meisje uit haar straat, en in het voorjaar een mooie tekening van een kindje van een opvang bij haar in de buurt (alle kindjes hadden daar iets gekleurd en dat werd random in de bus gedaan bij bewoners van dat bejaardenhuis) .
Die mevrouw helemaal verbaasd; ik ken die kindjes helemaal niet, wat lief ....
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?quote:Op maandag 27 december 2021 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vinden:
Nonnenvotten (uit een frans kookboek)
en
Gekloven nonnen (uit dat oude kookboek)
en
Hoerenscheetjes
https://www.msn.com/nl-nl(...)op-tafel/ar-BB1dIyQDquote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?
Suikerbrood neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Suikerbrood neem ik aan?
Smakelijk
quote:
quote:
Weer terug naar Fryslān.quote:
jaaaaquote:
Ja, die staan ergens in de boekenquote:Op maandag 27 december 2021 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de recepten of wat het precies is er ook bij?
Daar heb ik hier nu niks aanquote:Op maandag 27 december 2021 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die staan ergens in de boeken
Hebben ze in Friesland geen Google?quote:
Ze hebben ook geen verharde wegen heb ik begrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen Google?
Elk boek wordt openbaar op internet gedeeld?quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen Google?
Smoking hot bitchesquote:Op maandag 27 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zijn nou lekkere teefjes zeg!!
Daar ligt vandaag toch 2 meter ijzel op?quote:Op maandag 27 december 2021 19:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen verharde wegen heb ik begrepen.
Helaas niet, het is hier aan het opwarmen.quote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ligt vandaag toch 2 meter ijzel op?
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.quote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Elk boek wordt openbaar op internet gedeeld?
Vanochtend wel? Of was dat nog iets meer naar het oosten?quote:Op maandag 27 december 2021 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Helaas niet, het is hier aan het opwarmen.
Jullie kille opmerkingen naar Friezen werken niet
Maar wel op de foto’s die je ervan maakt.quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.![]()
Auteursrechten kunnen op een 500 jaar boek niet meer zitten dacht ik zo
Wat dacht je van de nog levende schrijvers?quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Google wel ooit van plan ja.. maar daar zijn ze heel stilletjes mee opgehouden toen ze evill werden.![]()
Geen idee, toen sliep ikquote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanochtend wel? Of was dat nog iets meer naar het oosten?
Volgens de koninklijke bibliotheek:quote:Op maandag 27 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:9. Hoe lang duurt het auteursrecht?
De hoofdregel is: vanaf de creatie van het werk tot en met 70 jaar na het sterfjaar van de maker. De termijn van 70 jaar begint te lopen vanaf 1 januari van het jaar dat volgt op het sterfjaar. Een voorbeeld: W.F. Hermans is overleden in 1995 en zijn hele oeuvre komt dus vrij op 1 januari 2066. Tot die datum ligt het auteursrecht op zijn boeken bij zijn erfgenamen. Zo eindigt dus elk jaar op 1 januari (Public Domain Day) weer het auteursrecht op gehele oeuvres.
Ze vroeg het recept, niet om plaatjesquote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar wel op de foto’s die je ervan maakt.
Van 500 jaar oude boeken? Dan denk ik.. it's magic!quote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat dacht je van de nog levende schrijvers?
Ik had het niet over 1 soort boekquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van 500 jaar oude boeken? Dan denk ik.. it's magic!
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerkquote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de geļnteresseerde hier een stukje over het project:
https://www.edsurge.com/n(...)ersity-library-books
Dat kan ik wel begrijpen ja, maar je zou wel al het auteursvrije en verlopen materiaal kunnen scannen toch?quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerk
Dat was project gutenberg alquote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja, maar je zou wel al het auteursvrije en verlopen materiaal kunnen scannen toch?
Ah, mooi! Nou ja.. hoe meer vrije informatie hoe beterquote:
Ik heb restjes dag van de feestdagen... Net wat kaasjes op..en verder zie ik het wel.. niet zo'n hongerquote:Op maandag 27 december 2021 19:49 schreef drakin het volgende:
Maar wat eten we vandaag?
Of moeten jullie nog uitbuiken?
Dan moet je dat anders inrichten. Dat zeiden we ook ooit over films en series en nu heeft iedereen Netflix en Videoland.quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen schrijver wil dan nog een boek schrijven, het is toch echt geen vrijwilligerswerk
Hier kan wel weer wat in, uitbuiken is snel klaarquote:Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, mooi! Nou ja.. hoe meer vrije informatie hoe beter
[..]
Ik heb restjes dag van de feestdagen... Net wat kaasjes op..en verder zie ik het wel.. niet zo'n honger
Zoiets bestaat ook voor boeken, een bibliotheek heet datquote:Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je dat anders inrichten. Dat zeiden we ook ooit over films en series en nu heeft iedereen Netflix en Videoland.
Je bent met een man of 6 ?quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier kan wel weer wat in, uitbuiken is snel klaar
Mega pan shoarma en rijst met groente
ook wat kipstukjes van gister over en een mosterdsausje
Is prima. Ik download het wel.quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets bestaat ook voor boeken, een bibliotheek heet dat
Als huisdier?quote:Op maandag 27 december 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik plaatste laatst al een filmpje van die zwarte panter..
Maar hier.. je moet dat bos zien... een sprookje met het zonlicht!
quote:Op maandag 27 december 2021 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die denkt dattie een sneeuwpanter is?
Nee, 1 draakquote:Op maandag 27 december 2021 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent met een man of 6 ?
Hier is veel keuze... free en legaal.quote:Op maandag 27 december 2021 19:54 schreef engine het volgende:
En ook een bibliotheek heeft een redelijk beperkte keuze eigenlijk.
Ja die ken ik. Een erg mooi project.quote:Op maandag 27 december 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is veel keuze... free en legaal.
https://archive.org/
Prachtig!quote:Op maandag 27 december 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik plaatste laatst al een filmpje van die zwarte panter..
Maar hier.. je moet dat bos zien... een sprookje met het zonlicht!
Het blijft een vreemd iets natuurlijk...quote:Op maandag 27 december 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Maar iets anders is bijvoorbeeld Blendle. Waar je zelf kiest welke artikelen je leest (en daar dan voor betaald).
Hier had ik gebakken vega-kip met champignons, paprika en courgette, en daarbij gebakken krieltjes met mayo en een yoghurt/peterselie sausjequote:Op maandag 27 december 2021 19:49 schreef drakin het volgende:
Maar wat eten we vandaag?
Of moeten jullie nog uitbuiken?
quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd iets natuurlijk...
Waarom de ene continue betaald blijft worden voor iets waar hij heeft voor gewerkt, maar wel al lang mee klaar is...
... en de ander elke dag opnieuw moet werken om geld te verdienen.
Eet je altijd vegetarisch? Zag ik in je kerstdiner ook iets vegetarisch dacht ik.quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier had ik gebakken vega-kip met champignons, paprika en courgette, en daarbij gebakken krieltjes met mayo en een yoghurt/peterselie sausje
Prima. Ik heb dit nooit eerder gedaan want suikerbrood krijgt hier niet de kans om oud te worden.quote:
Yep, ik eet altijd vegetarisch. Mijn moeder en broer eten ook vegetarisch, dus de kerstdiners zijn dat ook altijdquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Eet je altijd vegetarisch? Zag ik in je kerstdiner ook iets vegetarisch dacht ik.
Het is waar dat het al lekker is als je het kooptquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prima. Ik heb dit nooit eerder gedaan want suikerbrood krijgt hier niet de kans om oud te worden.
Leuk om eens te proberen. Maar ik ga het niet snel nog eens doen. Suikerbrood is al lekker zoals je het koopt
quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, ik eet altijd vegetarisch. Mijn moeder en broer eten ook vegetarisch, dus de kerstdiners zijn dat ook altijd
En je vader niet?quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, ik eet altijd vegetarisch. Mijn moeder en broer eten ook vegetarisch, dus de kerstdiners zijn dat ook altijd
Mijn vader op zich niet, al is hij absoluut geen fan van vlees. Hij slaat het niet af als het hem wordt aangeboden ergens, maar zou er niet in een restaurant of als hij de keuze heeft op een barbecue o.i.d. zelf voor kiezen.quote:
Ben jij dat Domni, in je UI?quote:
Ja. De foto staat in mijn fotoboek.quote:
Oh daar kijk ik nooit inquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De foto staat in mijn fotoboek.
Dank jequote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik nooit inMaar goede hoed
Ja die zag ik net nogquote:
Die is prachtigquote:
quote:
niet goed?quote:
Het nummer is hem, zij is een haar jaquote:
Was ze dat destijds?quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou ze nog steeds alleen zijn?
Jawel, maar ze zingt toch over eenzaamheid...quote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niet goed?
[..]
Het nummer is hem, zij is een haar ja
Ik nie, 1993... Nee nog nooit gehoord of gezien.quote:
George Michael zong ook steeds over dames, dat zegt dus nietsquote:Op maandag 27 december 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zingt ze toch over?
quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
George Michael zong ook steeds over dames, dat zegt dus niets
Zoiets kan je wel uit de titel halen jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zingt toch over eenzaamheid...
quote:
ik zeg het niet ..............quote:
Toppic Killerquote:
Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getrouwd met haar zoonquote:Op maandag 27 december 2021 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
Born: May 16, 1974 (age 47 years), Faenza, Italy
Partner: Paolo Carta (2005–)
Children: Paola Carta
Paolo Carta schreef ook het winnende San Remo (festival dat sinds 2011 ook weer de ESF deelnemer aandraagt) nummer van Marco Carta in 2009, waar hij dat festival ook mee won. Ondanks dezelfde achternaam, lijkt het er toch niet op dat die twee familie zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
Born: May 16, 1974 (age 47 years), Faenza, Italy
Partner: Paolo Carta (2005–)
Children: Paola Carta
quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel handig dat we tegenwoordig een ESF encyclopedie in 40+ hebben
Alsof wij geen ESF kennis hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heel weinig gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof wij geen ESF kennis hebben
Eloo eloojaaa
Ik moet er wel bij zeggen dat San Remo als festival eerder bestond dan het ESF, en het ESF juist op het San Remo festival is gebaseerd.quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Joikenquote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Eloo eloojaaa
Ik ben vrijwilliger voor ESF, al 14 jaar.quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Eloo eloojaaa
Ik wil wetenquote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger voor ESF, al 14 jaar.
Maar dat vertel ik nog wel een keer
Domni zit vol verassingenquote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sgoe, volgende meet, op 3km hoogtequote:Op maandag 27 december 2021 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat nog een uitdaging worden, gehaktballen klappen terwijl we met ongeveer 200 km/u richting aarde gaan.quote:
Is het springen met hindernissen?quote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat nog een uitdaging worden, gehaktballen klappen terwijl we met ongeveer 200 km/u richting aarde gaan.
Ik vond springen al een uitdagingquote:Op maandag 27 december 2021 22:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje uitdaging mag wel toch?
Misschien een latere meet danquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel geen vliegtuig.... en geen helm, geen licht ook... en ohja het sneeuwt... Maar hey.. Who cares?
Leuk nog een vegetariėr.quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wingsuit vliegen. Dat lijkt me toch wel zo gaaf!quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel geen vliegtuig.... en geen helm, geen licht ook... en ohja het sneeuwt... Maar hey.. Who cares?
Cool.quote:Op maandag 27 december 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
Of anders deze ... https://www.nu.nl/290744/(...)nen.html?jwsource=cl
Oh jij ookquote:
Ik had me al aangemeld bij de "kijken met een wijntje" sectiequote:Op maandag 27 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga springen. Hangt van het prijskaartje af.
Daar heb ik me ook voor aangemeld.quote:Op maandag 27 december 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had me al aangemeld bij de "kijken met een wijntje" sectie
Nee hoor, jij staat op de 'spring-lijst'quote:Op maandag 27 december 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had me al aangemeld bij de "kijken met een wijntje" sectie
Ik pas wel op de handtassen en jassen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, jij staat op de 'spring-lijst'
Ja hoor. Er is op Teuge een terras.quote:Op maandag 27 december 2021 22:44 schreef D. het volgende:
Geen idee trouwens OF er wel gelegenheid voor kijken met een wijntje is
Teuge is 175,- ma-do, 185,- vr en 210,- in het weekend.quote:Op maandag 27 december 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga springen. Hangt van het prijskaartje af.
quote:Op maandag 27 december 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, jij staat op de 'spring-lijst'
quote:Op maandag 27 december 2021 22:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja hoor. Er is op Teuge een terras.
Is er ook een combi van "springen én kijken met een wijntje na afloop"?quote:Op maandag 27 december 2021 22:44 schreef D. het volgende:
Geen idee trouwens OF er wel gelegenheid voor kijken met een wijntje is
Jazeker.quote:Op maandag 27 december 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er ook een combi van "springen én kijken met een wijntje na afloop"?
Dit schijnt anders te zijnquote:Op maandag 27 december 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik krijg al knikkende knieėn als er iemand op TV op een balkon staat
Wij hebben een hele belangrijke taak, want dat oppassen op jassen en tassen vergroot het springplezier van de rest.quote:
Was ook niet serieus bedoeld. Ik ga niet springen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten vrees ik.
Groundcrew!quote:Op maandag 27 december 2021 22:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij hebben een hele belangrijke taak, want dat oppassen op jassen en tassen vergroot het springplezier van de rest.
Ja, dat is ook mijn ervaringquote:
Daar heeft niet iedereen de kwaliteiten voor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Groundcrew!
Never jump without them!
Kan wel een flaconnetje voor je aan boord smokkelen hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld. Ik ga niet springen.
Nou, zie! Daar heeft GoA vast geen moeite meequote:Op maandag 27 december 2021 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn ervaring![]()
Toen ik sprong was het alsof ik naar een landkaart keek.
Dan moet je niet als laatste springenquote:Op maandag 27 december 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is er ook een combi van "springen én kijken met een wijntje na afloop"?
Het tweede wil ik sowieso, het eerste wil ik graag maar mijn hartslag werkt niet zo meequote:
Wijn tijdens het springen?quote:
Daar gaat vast iets foutquote:Op maandag 27 december 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
En net op dit moment post ik ook in het GTST topic en gaat het even terug over deze cliff![]()
Dus je gaat mee springen?quote:Op maandag 27 december 2021 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het tweede wil ik sowieso, het eerste wil ik graag maar mijn hartslag werkt niet zo mee
No shit Sherlockquote:
Alleen als ik handjes vast kan houdenquote:
Ik ken niemand van GTST alhoewel ik wel een keer Ferry Doedens in de Supperclub tegenkwam op een VIP feestjequote:Op maandag 27 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
No shit Sherlock![]()
Raad je ook wie?
Ik kan je spoilers dat die nog leeft, maar op wereldreis isquote:Op maandag 27 december 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken niemand van GTST alhoewel ik wel een keer Ferry Doedens in de Supperclub tegenkwam op een VIP feestje
OK ... ja zag vorig jaar wat foute online onlyfans media met hem langs komenquote:Op maandag 27 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je spoilers dat die nog leeft, maar op wereldreis is
Is dat die meeting waar hij achteraf kritiek had op de kleding van sommige FOK!kers?quote:Op maandag 27 december 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken niemand van GTST alhoewel ik wel een keer Ferry Doedens in de Supperclub tegenkwam op een VIP feestje
Ik besef nu dat het niet de supperclub was maar de Harbour Club in A'damquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die meeting waar hij achteraf kritiek had op de kleding van sommige FOK!kers?
Geen idee of hij toen nog in dienst was, maar hij heeft er nu alle tijd voorquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ja zag vorig jaar wat foute online onlyfans media met hem langs komen
Hyper dude .. zo kwam ie op me overquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of hij toen nog in dienst was, maar hij heeft er nu alle tijd voor
Ik heb nooit iets van GTST gezien en heb geen idee wie hier in beeld zijn. Ik gok dat degene die gilt bij het springen gaat neerstortenquote:Op maandag 27 december 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
En net op dit moment post ik ook in het GTST topic en gaat het even terug over deze cliff![]()
En broertjes en zusjes, dan kunnen ze daar mee ravotten.quote:
duurt weer jarenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef notturna het volgende:
[..]
En broertjes en zusjes, dan kunnen ze daar mee ravotten.
Ja ze zijn niet zo van het voortplanten.quote:
overvoedde beesten .... teveel bamboe maakt ze luiquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet zo van het voortplanten.
Dat is niet handig van ze… Er zijn er al te weinigquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet zo van het voortplanten.
Ze hebben geen natuurlijke vijanden en hun voedsel loopt niet weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:04 schreef chufi het volgende:
Op een of andere manier hebben ze het al een tijdje overleefd ,... Sinds wanneer bestaan die beesten>
Het lijken wel fokkers.quote:
Lastige zaak iig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef chufi het volgende:
Ze mogen blij zijn dat ze bestaan , maar we betalen er vet geld voor ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een Panda gezien .... een rooie wel ...Die reclame blijft goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et ęqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Je moet er toch maar opkomenquote:
Hoeveel heb je er al in bestelling staan?quote:
Oh jee, ga je naar COR?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie... Koffie op.
< Maakt zich klaar om safe house te verlaten en te mengen in de poel des verderf.
Nee, erger nog... de Jumbo!quote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, erger nog... de Jumbo!
Maar het resultaat telt: Extra sterke
Die sterkte heb je wel nodig bij de Jumbo.Succes!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, erger nog... de Jumbo!
Maar het resultaat telt: Extra sterke
Ik ben alweer terug... en de expreszo staat hier al te dampen op mijn bureau!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Die sterkte heb je wel nodig bij de Jumbo.Succes!
(ik heb net heel lui koffie online besteld)
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug... en de expreszo staat hier al te dampen op mijn bureau!
Lekker! Hier ook top2000 en wat relaxte klusjes in en om het huis.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< luistert naar top2000 en kijkt instortende gletsjers ... Vakantie
De betere dagenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekker! Hier ook top2000 en wat relaxte klusjes in en om het huis.
En heb nog zo'n 500 pagina's te lezen in mijn boek...
Oké jij wintquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn lepeltje brak net af
Hier ook. Langs de Westerschelde regende het horizontaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buiten storm en regen nu...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier ook. Langs de Westerschelde regende het horizontaal.
Zo maar even met een flesje wijn en een bittergarnituurtje darten kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor Rum daar bij jullie ( en hier )
Oh.. er is darten.. Jippiequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo maar even met een flesje wijn en een bittergarnituurtje darten kijken.
En Fok! natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. er is darten.. Jippie![]()
Haha nee, hoor, veel plezier!
Sterkte! Is dat wel redelijk dichtbij voor jou?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga weer en wind trotseren en naar Houten fietsen
Dank je. Het is ongeveer een half uur fietsen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte! Is dat wel redelijk dichtbij voor jou?
Hier, heb je wat kleur:quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:10 schreef puzziepie het volgende:
In Cuijk regende het , hier regent het en is het een grijze boel
Nice!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier, heb je wat kleur:
[ afbeelding ]
Het was ook wel een dooie boel, die pot.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk nooit darts.... Wist ik veel dat Elvis tegen John Lennon dartte![]()
[ afbeelding ]
Tja.. dat kon je van tevoren ook wel vertellenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het was ook wel een dooie boel, die pot.
Ja, maar imagine dat het wel wat zou worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. dat kon je van tevoren ook wel vertellen
Lastig.. Ik heb nu eenmaal een suspicious mindquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar imagine dat het wel wat zou worden.
Gaan ze dat nu allemaal doen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hier de veronica top 1000 allertijden allertijden
Tja, deze kan return to sender.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.. Ik heb nu eenmaal een suspicious mind
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan ze dat nu allemaal doen?
Man3 wat een treurnis toch tegenwoordig de media.
Get Back, Sodoquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, deze kan return to sender.
Houten fietsen zijn nooit een succes geworden. Alluminium of carbon is doorgaans beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga weer en wind trotseren en naar Houten fietsen
Veronica was wel de eerste in Nederland met een allertijdenlijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Veronica was eersttoch niet
De 2021 versie is een paar weken terug al gedaan.
Nu hebben ze alle lijsten samengevoegd tot 1 lijst.
Ik las hoerquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kreeg een Tilburgs bier pakket laatst... eens kijken wat die mafklappers uit Tilburg er van gebrouwen hebben :
[ afbeelding ]
het is niet dat ik een minderwaardigheidscomplex of fetish heb, maar welke past daar nou door?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is niet dat ik een minderwaardigheidscomplex of fetish heb, maar welke past daar nou in?
Op het etiket. 'Tilburgse hoer' las ik i.p.v. heerquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Welk woord las jij als hoer dan?
Daarbij ,als het een tilburgse hoer was geweest had er ws een azijn(citroen) smaakje aan gezetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Heb ondertussen wel het leesbrilletje gepoetst
Ooh daarquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op het etiket. 'Tilburgse hoer' las ik i.p.v. heer
Een kenner van de regionale verschillenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij ,als het een tilburgse hoer was geweest had er ws een azijn(citroen) smaakje aan gezeten
Je komt wel eens een Tilburg?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij ,als het een tilburgse hoer was geweest had er ws een azijn(citroen) smaakje aan gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |