Die zijn er toch veel, artiesten die er jaren in stonden maar die Henk en Ingrid niet meer kennen. Alex Harvey, White Soxx, Alquin, Amanda Marshall, The Easybeats, The Tremeloesquote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uit het grote boek van vergeten artiesten.
Dit soort dingen mag je niet zeggen als ik net een slok neem.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de betere versies van het liedje van Kensington
De beste Kensington komt eind van de middag nogquote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de betere versies van het liedje van Kensington
St. Helena eindelijk in de lijst gekomen ja?quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De beste Kensington komt eind van de middag nog
Niet zoveel galm als dat nummer eerder vandaag.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Zow, Pearle, Profile, dierenarts .... nu weer thuisen dan val je in Galmington
Er staan wel een kensington platen van ze in de lijst.quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het liedje van Kensington staat er te vaak in
Inderdaad, en die gaan ook niet naar de evergreen lijst.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn er toch veel, artiesten die er jaren in stonden maar die Henk en Ingrid niet meer kennen. Alex Harvey, White Soxx, Alquin, Amanda Marshall, The Easybeats, The Tremeloes
ayyyy samequote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan dit hebben, omdat zo een stemplaat komt
De welbekende Zure Appel.quote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan dit hebben, omdat zo een stemplaat komt
De Tremeloes nog wel, Easybeats hebben daar ook wel eens in gestaan. Maar alles wat nieuwer is dan 60s beatgroepen en dat niet op de een of andere manier bizar iconisch is of op een begrafenis of caféavond in Volendam zou passen, komt daar niet in neequote:Op maandag 27 december 2021 14:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, en die gaan ook niet naar de evergreen lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |