quote:Op maandag 27 december 2021 13:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na de F1-finale ben ik echt klaar met alles wat Toto heet.
quote:Op maandag 27 december 2021 13:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na de F1-finale ben ik echt klaar met alles wat Toto heet.
Absoluut. Als er van één iemand een beest van een biografie mag verschijnen, dan is het wel over Big Al.quote:
Zijn comeback single viel wel een beetje tegen.quote:Op maandag 27 december 2021 13:31 schreef laxus13 het volgende:
Een van de leukere recentere artiesten
quote:Op maandag 27 december 2021 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb maar weinig met Stromae.
De meeste van zijn hits zijn ook echt primaquote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik vind Stromae leuk en dit is echt niet mijn muziek
heb idd gehoord dat ie wel zichzelf is gebleven, dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stromae, love him or hate him maar hij is wel lekker bescheiden gebleven. Liep een paar jaar geleden doodleuk door de straten van Eindhoven, een beetje rondslenteren
quote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een zeiknummer met een zeikstem en een zeikartiest
Jij moet niet naar Frankrijk op vakantiequote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Pamela won de toto in 1988. Had goed voorspeld dat Wim Kieft die goal maakte tegen Ierland.quote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat had Pamela van Toto met het EK 1988 te maken![]()
Was het in die zomer een hit? Anders snap ik de connectie niet
Vind ik heerlijkquote:Op maandag 27 december 2021 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij moet niet naar Frankrijk op vakantie
Rotvolk dat niet eens moeite doet om Engels te pratenquote:Op maandag 27 december 2021 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij moet niet naar Frankrijk op vakantie
Wordt niet meer zo veel gedraaid denk ik, en misschien voor sommige iets te 80s ofzo? Maar inderdaad, die mag veeeel hogerquote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom staat die zo laag? Is een top 100 wat mij betreft.
@datisnogeenseenmeningquote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
naar mijn ervaring is Italië en Spanje nog erger, maar daar zit t m eerder dat ze gewoon geen engels kunnenquote:Op maandag 27 december 2021 13:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Rotvolk dat niet eens moeite doet om Engels te praten
Lebbis heeft daar een leuke mening overquote:Op maandag 27 december 2021 13:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Rotvolk dat niet eens moeite doet om Engels te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |