Volgend jaar zullen ze wel weer de radio-edit zonder drumsolo doen, dit was de dodenbonus voor drummer Ron Bushy (overleden in augustus 2021).quote:Op maandag 27 december 2021 12:57 schreef Multatilu het volgende:
En opgezouten beste takkeherrie. Doei en tot nooit meer op de radio tussen nu en volgend jaar als weer een handjevol pseudo muziekkenners denkt dat het interessant is om op jou te stemmen
Typisch een progplaat met het stempel van: 'hoe meer geneuzel en gitaargepiel, hoe genialer mensen het zouden moeten vinden'.quote:Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die blijft er nog wel ff instaan hoor
Mwah, zoals gezegd vond ik hem niet slecht. Maar stofzuigen moet je op een strategisch moment doen, en een nummer van 17 minuten waar je niet diehard fan van bent gevolgd door reclame is wel een strategisch moment.quote:Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef laxus13 het volgende:
Heerlijk die zure reactiesjullie zijn niks gewend
Dit is ook geen progplaatquote:Op maandag 27 december 2021 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Typisch een progplaat met het stempel van: 'hoe meer geneuzel en gitaargepiel, hoe genialer mensen het zouden moeten vinden'.
Dat is meestal niet wat ik denk als ik het opzet, maar goed.quote:Op maandag 27 december 2021 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Typisch een progplaat met het stempel van: 'hoe meer geneuzel en gitaargepiel, hoe genialer mensen het zouden moeten vinden'.
Nee joh, dit is veel te recht-toe recht-aan voor proggiesquote:Op maandag 27 december 2021 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om genieten, ik ben ook geen fan maar vind de albumversie ook wel goed te behappen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef laxus13 het volgende:
Heerlijk die zure reactiesjullie zijn niks gewend
Echt hoor.quote:
Die verdienen 20x Sidonia en Freaky per uur. Afgetopt met Vlieg met me mee...quote:
Nee alleen maar borrelsquote:Op maandag 27 december 2021 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
IK HEB GEEN BORRELENDE DARMEN ROT OP
Gewoon óók een kwartier.quote:
Komt mooi uit, straks nog even eten.quote:
Nee, die moeten dan de lijst uit om ruimte te maken.quote:Op maandag 27 december 2021 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg je dadelijk ook een kwartier Borsato, Kensington of Blaf
Ze beginnen in de toekomst straks de 24e alquote:Op maandag 27 december 2021 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die moeten dan de lijst uit om ruimte te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |