abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204251775
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:25 schreef Yinny het volgende:

[..]
Zondags zie ik dat de meeste pakketten ook 15 minuten eerder online staan.
Ah, dat wist ik niet :)

Wat echt op eenzame hoogte bovenaan mijn verlanglijstje staat, is de gebakbox van de Bijenkorf O+ Daar wil ik echt wel eventjes de tram voor pakken.
  maandag 28 maart 2022 @ 17:08:39 #152
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204252943
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ah, dat wist ik niet :)

Wat echt op eenzame hoogte bovenaan mijn verlanglijstje staat, is de gebakbox van de Bijenkorf O+ Daar wil ik echt wel eventjes de tram voor pakken.
Ik heb nog nooit gebak van de bijenkorf gehad, is dat werkelijk zo goed?
Heel eerlijk, vind gebak van de meeste tokos en bakkers om je te vreemdschamen slecht. Koop je een appeltaart en dan denk je, dat doe ik of mijn oma met links beter. Dudok hoorde ik jaren over dat die zoooo goed zou zijn en wereldberoemd, en dan proef ik hem eet ik een zompige taart met blikappels,
pi_204253293
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heel eerlijk, vind gebak van de meeste tokos en bakkers om je te vreemdschamen slecht. Koop je een appeltaart en dan denk je, dat doe ik of mijn oma met links beter. Dudok hoorde ik jaren over dat die zoooo goed zou zijn en wereldberoemd, en dan proef ik hem eet ik een zompige taart met blikappels,
Ik heb het ook nog nooit gegeten, maar het schijnt echt prima te zijn.
  maandag 28 maart 2022 @ 18:08:42 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204253495
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dudok appeltaart is niet lekker. De citroenmerengue en chocoladetaart wel erg lekker. Vers, uiteraard

Vanmiddag nog netjes nee tegen gezegd, sterke ik *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 maart 2022 @ 18:21:54 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204253610
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 18:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Dudok appeltaart is niet lekker.
Klopt
quote:
De citroenmerengue en chocoladetaart wel erg lekker. Vers, uiteraard

Vanmiddag nog netjes nee tegen gezegd, sterke ik *)
Dapper.
Het is trouwens niet alleen Dudok, helaas.
pi_204253627
De Red Velvet taart van Dudok is ook heerlijk :9
  maandag 28 maart 2022 @ 20:47:44 #157
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_204255367
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Brood om zelf bij de paarden op te eten mag ik hopen? Brood is niet bepaald goed voor paarden.
Nee dat klopt. Maar dit gaat naar een pony met een slecht gebit die vrijwel niets anders kan eten. Die heeft jarenlang bij kalveren gestaan en kalverbrokken mee gegeten. Dus wat je zegt klopt inderdaad, maar voor dit paard is er niet echt een alternatief.
Wakadoodle!
  maandag 28 maart 2022 @ 20:53:22 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204255426
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]
Nee dat klopt. Maar dit gaat naar een pony met een slecht gebit die vrijwel niets anders kan eten. Die heeft jarenlang bij kalveren gestaan en kalverbrokken mee gegeten. Dus wat je zegt klopt inderdaad, maar voor dit paard is er niet echt een alternatief.
Ok :)
Spoilers!
pi_204257421
Ik had laatst een pakket van de MultiVlaai, die staat bij ons op onvoorspelbare tijdstippen erop. Op Facebook foto's van andere filialen gezien van gemengde pakketten, ik had een hele vlaai. Toevallig één die ik lekker vond, maar voor hetzelfde zat ik met een hele vlaai die niemand lust....dan vind ik zelf kiezen uit afgeprijsde producten toch net iets leuker.
pi_204258181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 00:11 schreef Zana het volgende:
Ik had laatst een pakket van de MultiVlaai, die staat bij ons op onvoorspelbare tijdstippen erop. Op Facebook foto's van andere filialen gezien van gemengde pakketten, ik had een hele vlaai. Toevallig één die ik lekker vond, maar voor hetzelfde zat ik met een hele vlaai die niemand lust....dan vind ik zelf kiezen uit afgeprijsde producten toch net iets leuker.
Ik vind alles van multivlaai lekker :9 Maar je krijgt vaak een hele vlaai. Soms 1 in zijn geheel, soms zie ik ook verschillende puntjes erbij staan. Ik kan echt niks met een hele vlaai, dus ik koop er nooit een pakketje.
pi_204259160
Sushilunch :9~

Wel van een achterlijk dure tent, dus niet al te veel, maar aaach,

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204275402
Eerste keer Big Bazar box.
Meeste houdbaar tot begin april, maar data zijn maar een richtlijn. Voor 4,99 vind ik het een prima box. Enige wat ik echt niet lust zijn de kaaschips. Uiteraard de grootste zak dus maar goed dat ik zaterdag naar een feestje ga :+

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204278759
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 06:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja vlees brood etc. Komkommer, sla, taugé, bosuitjes zijn niet bepaald geschikt om in te vriezen.

Paprika kan wel weer prima.

En ik ben echt wel een fan van invriezen dus.
Vraagje aan jou: doet Jumbo in de Hoven mee aan tgtg en weet jij hoe caak die een box aanbieden?
pi_204278792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Vraagje aan jou: doet Jumbo in de Hoven mee aan tgtg en weet jij hoe caak die een box aanbieden?
Geen idee. Kun je toch zien op de app?
pi_204278845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Geen idee. Kun je toch zien op de app?
Niet gedownload. Maar kon zijn dat jij als Delftse daar al eens gekocht had. Meen dat ik weleens een jumbo pakket van nou heb gezien namelijk.
pi_204278932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:25 schreef Inbox het volgende:

[..]
Niet gedownload. Maar kon zijn dat jij als Delftse daar al eens gekocht had. Meen dat ik weleens een jumbo pakket van nou heb gezien namelijk.
Ja jaren geleden :D

Laatste keer dat ik in Delft pakket heb gescoord was bij de Spar een maand of 3 terug.
pi_204278957
Ah jaren terug.

Heb de app gedownload maar ben benieuwd nasr de schijnheiligheid van de Jumbo als ze wel meedoen.

Want ik ben zo vrij geweest om wat foto's te maken die niet in lijn staan met evt voedselverspilling tegen te gaan.

Ben m nu aan het downlaoden die app.
pi_204319252
Even de grens over voor goedkope benzine en goedkoop eten. Op de heenweg was de gendarmerie aan de grens de pylonnen aan het neerzetten, op de terugweg bleek alles wat vanuit NL kwam gecontroleerd te worden. Ik :W

Bakker bood drie soorten boxen aan, de broodbox heb ik niet genomen.

Links de broodbox voor 3,99 euro (of ik preparé lustte… prepawattes:?) met wat over en weer raden en uitleggen bleek het filet americain te zijn. Lekker!

Rechts de patisserie box voor 4,99 euro. De vlaai is abrikozen speciaal. Laat ik die vorige week ook al gekocht hebben voor bezoek, en net het laatste stukje opgegeten te hebben _O- Viesdik forever!

Geen overvloedige boxen, maar de prijs klopt en voor mij de hoeveelheid gewoon goed. Anders ga ik ook weggooien als ik het niet uitgedeeld krijg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zondag 3 april 2022 @ 19:07:39 #169
22592 crew  Ole
pi_204321520
Gister weer fantastisch pakket! Met veel houdbaar nog en veel meer waarde! Maar ik mag niet meer op FB zetten :P
Hebben ze gezeik mee gekregen!!!
Dus ben maar uit de groep gegaan om de verleiding makkelijker te weerstaan, en post het hier ook maar niet meer :D

In elk geval geen foto en niet het adres
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204323295
Wat raar Ole! Hoe ging dat in zn werk dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 april 2022 @ 13:49:34 #171
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_204328086
Ik heb gisteren een groente/fruitbox van de LIDL gehaald.

voor 2,99 had ik
flespompoen, champignons, 3 kleur mix paprika, haricoverts, druiven, grote bak babyspinazie, spitskool en een stronk brocoli die helaas te ver heen was.

Het was mijn eerste keer en ben helemaal enthousiast al ging de gereserveerde en betaalde broodbox vanmorgen niet door omdat er niets over was. Wordt als het goed is teruggestort.

[ Bericht 1% gewijzigd door ondeugend op 04-04-2022 23:39:22 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 4 april 2022 @ 18:08:59 #172
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204330712
Vandaag voor het eerst melding gedaan bij TGTG. Naast dat er twee producten over de tht datum waren ook nog een mango die al wat verschrompeld was en flinke donkere plek erop en krop sla vol donkere plekken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204330750
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 18:08 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag voor het eerst melding gedaan bij TGTG. Naast dat er twee producten over de tht datum waren ook nog een mango die al wat verschrompeld was en flinke donkere plek erop en krop sla vol donkere plekken.
pi_204330806
Al heel lang niet bij de Lidl geweest, en nu hebben ze hier in de buurt blijkbaar het ophaalvlak aangepast. Je kunt je pakket tussen 6 en 7 ophalen. En blijkbaar staat iedereen voor 6 uur al te verzamelen bij de servicebalie. Dan komen ze met een kar met dozen aan en gaan mensen ruzie lopen maken omdat zij toch echt eerder in de rij stonden en dus even rustig uit willen zoeken wat het beste pakket is. :')

Ik vond het 'je loopt ergens in de middag eens langs de kassa en krijgt ongezien een pakket in je handen gepropt' toch een fijnere manier.
pi_204330850
Oh wat nasty Myr. Hier eens checken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')