Ah, dat wist ik nietquote:Op maandag 28 maart 2022 13:25 schreef Yinny het volgende:
[..]
Zondags zie ik dat de meeste pakketten ook 15 minuten eerder online staan.
Ik heb nog nooit gebak van de bijenkorf gehad, is dat werkelijk zo goed?quote:Op maandag 28 maart 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet
Wat echt op eenzame hoogte bovenaan mijn verlanglijstje staat, is de gebakbox van de BijenkorfDaar wil ik echt wel eventjes de tram voor pakken.
Ik heb het ook nog nooit gegeten, maar het schijnt echt prima te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gebak van de bijenkorf gehad, is dat werkelijk zo goed?
Heel eerlijk, vind gebak van de meeste tokos en bakkers om je te vreemdschamen slecht. Koop je een appeltaart en dan denk je, dat doe ik of mijn oma met links beter. Dudok hoorde ik jaren over dat die zoooo goed zou zijn en wereldberoemd, en dan proef ik hem eet ik een zompige taart met blikappels,
Dudok appeltaart is niet lekker. De citroenmerengue en chocoladetaart wel erg lekker. Vers, uiteraardquote:Op maandag 28 maart 2022 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gebak van de bijenkorf gehad, is dat werkelijk zo goed?
Heel eerlijk, vind gebak van de meeste tokos en bakkers om je te vreemdschamen slecht. Koop je een appeltaart en dan denk je, dat doe ik of mijn oma met links beter. Dudok hoorde ik jaren over dat die zoooo goed zou zijn en wereldberoemd, en dan proef ik hem eet ik een zompige taart met blikappels,
Kloptquote:
Dapper.quote:De citroenmerengue en chocoladetaart wel erg lekker. Vers, uiteraard
Vanmiddag nog netjes nee tegen gezegd, sterke ik
Nee dat klopt. Maar dit gaat naar een pony met een slecht gebit die vrijwel niets anders kan eten. Die heeft jarenlang bij kalveren gestaan en kalverbrokken mee gegeten. Dus wat je zegt klopt inderdaad, maar voor dit paard is er niet echt een alternatief.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Brood om zelf bij de paarden op te eten mag ik hopen? Brood is niet bepaald goed voor paarden.
Okquote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar dit gaat naar een pony met een slecht gebit die vrijwel niets anders kan eten. Die heeft jarenlang bij kalveren gestaan en kalverbrokken mee gegeten. Dus wat je zegt klopt inderdaad, maar voor dit paard is er niet echt een alternatief.
Ik vind alles van multivlaai lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:11 schreef Zana het volgende:
Ik had laatst een pakket van de MultiVlaai, die staat bij ons op onvoorspelbare tijdstippen erop. Op Facebook foto's van andere filialen gezien van gemengde pakketten, ik had een hele vlaai. Toevallig één die ik lekker vond, maar voor hetzelfde zat ik met een hele vlaai die niemand lust....dan vind ik zelf kiezen uit afgeprijsde producten toch net iets leuker.
Vraagje aan jou: doet Jumbo in de Hoven mee aan tgtg en weet jij hoe caak die een box aanbieden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 06:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja vlees brood etc. Komkommer, sla, taugé, bosuitjes zijn niet bepaald geschikt om in te vriezen.
Paprika kan wel weer prima.
En ik ben echt wel een fan van invriezen dus.
Geen idee. Kun je toch zien op de app?quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Vraagje aan jou: doet Jumbo in de Hoven mee aan tgtg en weet jij hoe caak die een box aanbieden?
Niet gedownload. Maar kon zijn dat jij als Delftse daar al eens gekocht had. Meen dat ik weleens een jumbo pakket van nou heb gezien namelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee. Kun je toch zien op de app?
Ja jaren geledenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:25 schreef Inbox het volgende:
[..]
Niet gedownload. Maar kon zijn dat jij als Delftse daar al eens gekocht had. Meen dat ik weleens een jumbo pakket van nou heb gezien namelijk.
quote:Op maandag 4 april 2022 18:08 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag voor het eerst melding gedaan bij TGTG. Naast dat er twee producten over de tht datum waren ook nog een mango die al wat verschrompeld was en flinke donkere plek erop en krop sla vol donkere plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |