Window of my eyes hierquote:Op maandag 27 december 2021 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb op somebody will know someday gestemd trouwens
Ik ookquote:Op maandag 27 december 2021 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb op somebody will know someday gestemd trouwens
Heb nog appeltaart in de koelkast.quote:Op maandag 27 december 2021 00:47 schreef Berkery het volgende:
Ik heb hier ook nog twee appelflappen liggen
Leuk juist.quote:Op maandag 27 december 2021 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n geweldige plaat en dan zo'n kut TT....
vind die stiekem ook beter dan window of my eyesquote:
Over van afgelopen oud en nieuw?quote:Op maandag 27 december 2021 00:47 schreef Berkery het volgende:
"Flophouse is Amerikaanse slang voor een goedkoop logement voor handelsreizigers en seizoenarbeiders zoals appelplukkers (appleknockers)."quote:Op maandag 27 december 2021 00:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat is een appleknockers flophouse?
Ik dacht dat de kerstvisite was vertrokkenquote:Op maandag 27 december 2021 00:47 schreef Berkery het volgende:
Wij hebben nog banketstaven.quote:Op maandag 27 december 2021 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog appeltaart in de koelkast.
Oeh, lekker.quote:Op maandag 27 december 2021 00:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben nog banketstaven.
#viesdik
Nog wel op daniel lohues/skik dan?quote:Op maandag 27 december 2021 00:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb niet op Cuby gestemd en ik woon nog wel in Drenthe
Bedankt Don Leoquote:Op maandag 27 december 2021 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Flophouse is Amerikaanse slang voor een goedkoop logement voor handelsreizigers en seizoenarbeiders zoals appelplukkers (appleknockers)."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |