Ik denk niet dat ik een redactie.quote:Op maandag 27 december 2021 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou toch verwachten dat er een redactie is en dat die na een tijd tegen zo'n Van Inkel zeggen dat hij zich misschien niet als een mongool moet gedragen.
Of slapen die nu allemaal? Zou ook het gedrag van Rick van Veldhuizen of hoe je dat precies schrijft verklaren.
Toen snoof hij nogquote:Op maandag 27 december 2021 01:20 schreef Berkery het volgende:
Vroeger mocht ik graag naar Curry/Stenders & van Inkel luisteren.
Mooi was die tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry PippenScottie![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Oja, daar is dat nummer van natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
Titanic vond ik wel een leuke film.
Maar dit hoeft niet van mij.
quote:Op maandag 27 december 2021 01:23 schreef houdjemond het volgende:
Die zat toch in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry PippenScottie![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hij was ontzettend trots op het feit dat hij ook maar een vies mannetje was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Dan heeft hij echt een zieke dubbelgangerquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 01:25 schreef TLC het volgende:
Over de film TitanicIk geloof er niets van. Wat een naar einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Over de film TitanicDie boot schijnt er nog te liggen dus niks aan het handjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Over de film TitanicER WAS GENOEG PLEK VOOR 2 MAN OP DAT VLOT!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat ding was ook onzinkbaarquote:Op maandag 27 december 2021 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Wat een naar einde.
Over de film TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wou hem net kijken. Jammer weer dit
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Over de film Titanicmaar weet je dat jezus dood gaat in de bijbel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |