Ik koop momenteel helemaal niets meer.quote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de teleurstelling van het niet doorgaan van concerten/festivals heel goed, maar ik blijf tickets kopen. Ik vind het fijn om iets te hebben om naar uit te kijken. Ook al gaat het dan uiteindelijk niet door, dan heb ik toch voorpret gehad. Dat is tenminste iets.
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de teleurstelling van het niet doorgaan van concerten/festivals heel goed, maar ik blijf tickets kopen. Ik vind het fijn om iets te hebben om naar uit te kijken. Ook al gaat het dan uiteindelijk niet door, dan heb ik toch voorpret gehad. Dat is tenminste iets.
Eens, Rebel Yellquote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Goodnight Saigon heb ik zelfs op gestemd, de rest van Billy Joel kan me vrij weinig boeien. Ik mis eigenlijk Billy Idol in de lijst
quote:
Die heeft er zelfs in totaal maar 2 keer ingestaan zie ik terwijl ik er altijd op stemquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde![]()
Ik heb daarom ook op aanraden van m'n therapeut voor het eerst in lange tijd weer een vakantie geboekt
Ik ook! Ik had de maxi single.quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef ok01 het volgende:
Hiervan kan ik de eerste drie minuten volledig meerappen
Lalopio!quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef alopio het volgende:
Laat serieuze scheten nu. Dat wordt kakken straks
TMIquote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef alopio het volgende:
Pfff gourmetten is wel leuk, maar uiteindelijk ook ranzig met die bakplaat. Laat serieuze scheten nu. Dat wordt kakken straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |