#Davie504quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt heel stom maar ik durf eigenlijk nergens meer naar uit te kijken. Heb al zo veel dingen niet door zien gaan en fout zien gaan. Ik kijk er gewoon naar uit om ergens naar uit te kijken, zonder ‘bang’ te zijn dat de kans groot is dat het allemaal niet doorgaat.
Komt vast wel goedquote:Op zondag 26 december 2021 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eindelijk van de fucking studie af hopelijk.
Moet ik je dit jaar weer bier sturenquote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb vannacht mijn hele fles juttersbitter opgezopen, dus waar moet ik nou mee shotten.
Eeeeeeh...quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heb vannacht mijn hele fles juttersbitter opgezopen, dus waar moet ik nou mee shotten.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet ik je dit jaar weer bier sturen
Heel goed te begrijpen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt heel stom maar ik durf eigenlijk nergens meer naar uit te kijken. Heb al zo veel dingen niet door zien gaan en fout zien gaan. Ik kijk er gewoon naar uit om ergens naar uit te kijken, zonder ‘bang’ te zijn dat de kans groot is dat het allemaal niet doorgaat.
Dat dus. Zelfde hier.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ik zag dat de Cure volgend jaar optreden in Nederland. Mevrouw Pippen en ik hebben ze nog nooit gezien en het leek me een mooie verrassing. Zag ik dat het concert op 24 november was. Ik heb gewoon niet durven kopen voor die datum, we hebben al zoveel dingen die niet door zijn gegaan.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ga er zelfs vanuit dat Nederland geen wereldkampioen wordt volgend jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een echte kennerquote:
1 januari, dan win ik de postcode kanjer en dan de rest van m'n leven beetje bankhangenquote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag nr 2 van vanavond:
Waar kijken jullie het meest uit volgend jaar?
Is geen stom antwoordquote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
gewoon doen... gaat het door is het geweldig en gaat het niet door heb je in elk geval een leuk vooruitzicht gehad.quote:Op zondag 26 december 2021 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ik zag dat de Cure volgend jaar optreden in Nederland. Mevrouw Pippen en ik hebben ze nog nooit gezien en het leek me een mooie verrassing. Zag ik dat het concert op 24 november was. Ik heb gewoon niet durven kopen voor die datum, we hebben al zoveel dingen die niet door zijn gegaan.
De kutbaan betaalt te goedquote:Op zondag 26 december 2021 23:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een leuke baan zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |