Dat doe jij ook altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn mensen die klagen over de temperatuur ja? Manmanman...
Als er reden tot klagen is jaquote:
Wat een demotiverend verhaal. Ik had nog het idee dat het best winter zou kunnen worden maar na dit stuk…? Al blijft het onvoorspelbaar en met een winterprik van een paar dagen zou ik al blij zijn. Ik mis echt de sfeer van winter en heb het graag koud. Misschien voor 2023 dan maar een winterreis boeken. Wilde ik al eerder, maar corona kwam daar tussen. Even wat sneeuw, kou en ijs opdoen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het woord gelag spel je met een g.
Maar desalniettemin, het blijft voor mij een volslagen raadsel dat een land op 52 graden noorderbreedte in het dieptepunt van de winter zomerse temperaturen kent.
Hier gaat duidelijk iets niet goed.
Harde wind idd.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:11 schreef ddx het volgende:
[..]
Vergeet de windkracht 7, nee echt super weertje....
Haha, zag ik ook net en ik dacht ook, waarom? Het is 16 graden nu hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:01 schreef tralalala het volgende:
Wat een weer![]()
![]()
En dan zie je allerlei vrouwen dik ingepakt langsfietsen, blijft een apart soort.
Op naar de 43 graden in de zomerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar wel met een aangename temperatuur
Omweer!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heter, hoe beter....en daarna een verkoelende onweersbui
Daat ontbeert het al jaren aan. Zelden nog mcs complexen, ostgewitter, Spaanse pluimen noem het maar op. Dynamiek is ver te zoeken.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heter, hoe beter....en daarna een verkoelende onweersbui
Zeker heb al een berg liggen hier. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Morgen perfect weer voor het afsteken van vuurwerk. Lekkah!
Doe mij maar een mooie sierpot danquote:Op donderdag 30 december 2021 20:56 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Zeker heb al een berg liggen hier. Kan niet wachten.
Ostgewitter is sowieso zeldzaam hier in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daat ontbeert het al jaren aan. Zelden nog mcs complexen, ostgewitter, Spaanse pluimen noem het maar op. Dynamiek is ver te zoeken.
Kijkt naar buiten, inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt wel een zomerochtend met die kleuren zo
Alles beter dan het grijze van de afgelopen weken. Nu nog wat palmbomen planten en vannacht de globale opwarming vierenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt wel een zomerochtend met die kleuren zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |