Is meer om voor hun te weten hoeveel data/server ruimte ze nodig hebben. Betere inschatting te makenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:39 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moet je een gratis kaartje bestellen terwijl de stream gewoon openbaar is?
https://www.thestreamers.live/play/kerst2023
Chef'Special.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:22 schreef Papabear het volgende:
Geen idee wie deze gasten van het voorprogramma zijn, maar het klinkt best lekker
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:41 schreef gianni61 het volgende:
Wie is die meid in het wit? Zoe Tauran?
Eens, eens en eens!quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:58 schreef Vicky het volgende:
geen Maan
geen Susan en Freek
geen Miss Montreal
Oneens 3x. Maar verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:58 schreef Vicky het volgende:
geen Maan
geen Susan en Freek
geen Miss Montreal
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oneens 3x. Maar verschil moet er zijn
Flappie had van mij niet gehoeven
❤️quote:
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Geen maan als duracell konijn en glijmiddel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Wij zeggen net tegen elkaar dat er een aantal nummers wel geskipt hadden mogen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.
Youp hoort zéker bij de traditie van Kerst, begrijp me niet verkeerd. Maar dan ergens hoog in de Top-2000, maar niet bij een evenement als dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |