Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oneens 3x. Maar verschil moet er zijn
Flappie had van mij niet gehoeven
❤️quote:
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Geen maan als duracell konijn en glijmiddel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:24 schreef Papabear het volgende:
Afgehaakt. Doe ik niet snel, maar ik mis de chemie van de eerste edities.
Lekker op tijd naar bed vandaag
Wij zeggen net tegen elkaar dat er een aantal nummers wel geskipt hadden mogen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kijk nu net een minuut of 20 en ben het wel eens geloof ik. Het is niet dat gezellige, ietwat chaotische feestje dat het eerder wel was. Met bergen covers die je blind mee kan zingen.
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.
Youp hoort zéker bij de traditie van Kerst, begrijp me niet verkeerd. Maar dan ergens hoog in de Top-2000, maar niet bij een evenement als dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Youp is traditie, het is wel tweede kerstdag.
Paul de leeuw is ook niet aan het tappen. Daar gaat het mis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon compleet gescript allemaal, zit niks spontaans meer in. Allemaal andere artiesten, Acda en De Munnik natuurlijk weer bij elkaar, Youp die er niks te zoeken had, geen Susan en Freek, Maan die met een slok teveel op op de bar stond, al die gekkigheid hoorde erbij en is er nu niet meer.
Jochem vind het duidelijk ook allemaal maar niks. Die loopt ook maar wat te kutten met die manden vol bitterballen. En Youp zit tegen hem aan te lullen, maar verstaat er duidelijk niks van.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paul de leeuw is ook niet aan het tappen. Daar gaat het mis.
Maar nee, tot nu toe is dit matig. Pommelien is het enige lichtpuntje
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:36 schreef Vicky het volgende:
Ben er al 2x uitgegooid.. rete irritant
Ik vind Emma juist geweldig. 😀quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef Magica het volgende:
Ik hou helemaal niet van die stem van Emma![]()
Pommelien vind ik wel leuk
Het voelt een beetje als een 13-in-een-dozijn TROS muziekavondje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:42 schreef Papabear het volgende:
Vorige keer in de Efteling had het ook echt iets magisch allemaal met allemaal verschillende locaties.
Nu is het een show'tje in het Efteling theater.
Valt echt vies tegen dit
Dit liedje was waarschijnlijk beter voor Emma geweestquote:
Maan is er ook niet. haar lied word ook gewoon gebruikt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef Papabear het volgende:
En dan ook de liedjes van Susan en Freek zingen terwijl ze er zelf niet eens bij zijn. Dit is echt heel slecht
Ja, ook dat. Ik vind er echt geen flikker aan deze keerquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maan is er ook niet. haar lied word ook gewoon gebruikt.
True storyquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef BE het volgende:
Nee, ik geloof dat ik zelfs Maan voor lief neem als dan meer pit is.
terwijl de andere kant opkeken, heel opvallendquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:59 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog samen gezongen volgens mij
Die heeft op zijn 120ste nog gezongen, heeft een glas wijn en krijgt waarschijnlijk vorstelijk betaald,quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
Youp van 't hek hoort dit toch afschuwelijk te vinden?
Ze brengt wel wat meer stemming dan Zoequote:
Oh was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
terwijl de andere kant opkeken, heel opvallend![]()
![]()
Ze doet zeker haar bestquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze brengt wel wat meer stemming dan Zoe
Nou idd, wat een vreselijke outfit, geen idee voor wie die outfit bedoeld was, maar het is net alsof hij met iemand geruild heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Nick Schilder heeft de slechtste stylist uitgekozen of hij zit in een midlife crisis
Ze is natuurlijk geen Maanquote:
Ik vind 'm er ook slecht uit zien.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Nick Schilder heeft de slechtste stylist uitgekozen of hij zit in een midlife crisis
Jaaaaaquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef BE het volgende:
Wij opteren nu voor ‘liever te dik in de kist!’
Wie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk geen Maan
Ik mis SMS wel..
De meidengroep Sanne, Maan & Suzanquote:
Ooh, ja Sanne is leuk. Die zal wel op Bonaire zittenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De meidengroep Sanne, Maan & Suzan
En Suzan is net terug van huwelijksreisquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Ooh, ja Sanne is leuk. Die zal wel op Bonaire zitten
die zitten toch in een sekte nuquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Suzan is net terug van huwelijksreis
Dat was hier niet zo, die werkte gewoon goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:28 schreef Vicky het volgende:
Ondertussen knalt de stream er voor de 10e keer uit...
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.quote:
Het was wel live. De stream was ruim 8 uur geleden online gegaan en je kon gewoon meegenieten van de repetities. In de repetities werd er 6 miljard opgehaald.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.
Ik kijk iets later en de tussenstand is 1 miljoen 7 duizend nog wat.quote:
Ok dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik kijk iets later en de tussenstand is 1 miljoen 7 duizend nog wat.
Niet 1.7 miljoen.
Dan kunnen de warchild oprichters mooi met vervroegd pensioen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:46 schreef hole1988 het volgende:
In de repetities werd er 6 miljard opgehaald.
Het was gewoon live gisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.
Heel nice! Heb 2021 en 2023 opgeslagen voor later. Heb je toevallig ook 22 ergens?quote:Op maandag 8 januari 2024 01:48 schreef hole1988 het volgende:
De efteling show en de repetities daarvan staan nu online
https://rumble.com/user/DutchStreamers
https://odysee.com/@:TheStreamers
Er was geen 22quote:Op maandag 8 januari 2024 12:14 schreef DX11 het volgende:
[..]
Heel nice! Heb 2021 en 2023 opgeslagen voor later. Heb je toevallig ook 22 ergens?
En nu aftellen naar 18 oktober!
Dat verklaart het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |