Er zijn best veel Engelstalige nummers met Franstalige titels. De beste en bekendste is denk ik Papillon van Editors.quote:
morgenvroeg rijden we richting vliegveld. rond de lunch in de lucht en 4 uur Nederlandse tijd landen we.quote:Op zondag 26 december 2021 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou naar bestemming elders?
En Michelle van The Beatlesquote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn best veel Engelstalige nummers met Franstalige titels. De beste en bekendste is denk ik Papillon van Editors.
Dat vind ik meer een filmtitelquote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn best veel Engelstalige nummers met Franstalige titels. De beste en bekendste is denk ik Papillon van Editors.
Dan moet je je wel goed vasthouden....quote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft wel wat weg van dat nummer van Burke & De Dijk.
En dan heb je ook nog Franstalige groepsnamen zoals Les Humphries Singersquote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op zondag 26 december 2021 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
KLB / Mensen die de Top 2000 intensief volgen
De augurken waren zuur.
Het gaat ook om het WARME bad, wat zeg ik: loeiheetquote:Op zondag 26 december 2021 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
De augurken waren zuur.
SCOOTAHquote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vanmiddag RESPECT THE MAN WITH THE ICE CREAM VAN gemist
Al besproken.quote:Op zondag 26 december 2021 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
De augurken waren zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |