De bis gepwnt fansong niet kennenquote:Op zondag 26 december 2021 08:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik wist niet eens dat @:Maikuuul erin stond. Heeft hij ooit een hendig sjieke hit gemaakt dan?
Ken ik niet, Sjiek is miech datquote:Op zondag 26 december 2021 08:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De bis gepwnt fansong niet kennen
T'is niet dat je gedwongen wordt ze te lezen.quote:Op zondag 26 december 2021 08:02 schreef de_boswachter het volgende:
En Danny spint hier op Fok garen bij van die idioten die dan 30 topics per dag er doorheen draaien.
Waar ik persoonlijk dan altijd een beetje misselijk van word zijn die onvermijdelijke kutliedjes van Queen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:15 schreef Het_Bokje het volgende:
Lol, janken over iets wat al 20 jaar dezelfde ellendige circlejerk is. Het is ook individualisme ten top. Jouw favoriete plaat moet en zal de trommelvliezen van een ander bereiken!
90% kutherrie, zodat je 5 favo platen extra leuk klinken.
Maar wel lekker makkelijk bij visite.
Nouja, 3fm SR is voorbij, het T2000 topic spammen dan maar
Zo begon het ooit en bleef het ook lang, maar het is ondertussen flink verjongd.quote:Op zondag 26 december 2021 09:34 schreef Cockwhale het volgende:
Het is ook vooral een boomershow dit. Back to boomemory lane.
En om een jonger publiek aan te spreken vervangen ze Queen langzaam aan met Coldplay. Eerst sneaky mensen laten wennen aan een andere nr.1, en dan de boel compleet overnemen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk dan altijd een beetje misselijk van word zijn die onvermijdelijke kutliedjes van Queen.
Coldplay is 10x erger, van die 'stoere' mannenbandjes Giel Beelen muziekquote:Op zondag 26 december 2021 09:45 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En om een jonger publiek aan te spreken vervangen ze Queen langzaam aan met Coldplay. Eerst sneaky mensen laten wennen aan een andere nr.1, en dan de boel compleet overnemen.
Lijkt wel analooog aan de omvolking van West Europa
Weg met vluchtelingen, door jullie is de Top2000 Kut!
Daarom: Topradio.be
Ik hoor ook het verschil niet meer tussen The Killers en Coldplayquote:Op zondag 26 december 2021 09:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Coldplay is 10x erger, van die 'stoere' mannenbandjes Giel Beelen muziek
De aanwezigheid van Queen is onvermijdelijk in een ranglijst van de meest populaire liedjes aller tijden.quote:Op zondag 26 december 2021 09:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk dan altijd een beetje misselijk van word zijn die onvermijdelijke kutliedjes van Queen.
Boomers doen niet aan rap.quote:Op zondag 26 december 2021 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig rap in de top 2000. Biggie zou zich omdraaien in zijn graf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |