Heb om 17 uur vijf keer Weekend geluisterd.quote:
Ik heb even gekeken, een beetje 50/50 wat mij betreft.quote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend uur is erger. Ik overweeg ernstig om 22-23 helemaal te skippen.
Nee, Al Green is iemand anders.quote:
Die eerste 5 nummersquote:Op zondag 26 december 2021 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, een beetje 50/50 wat mij betreft.
Dat vroeg Ray Charles zich ook af.quote:Op zondag 26 december 2021 21:32 schreef TommyL0204 het volgende:
Het is een Stevie Wonder hoe die man toch piano kon spelen
Hoe je alleen die ballennaam Riek al bedenkt. Genot toen Theon die naam weer liet vallenquote:
Armandbaasquote:
Er zat braille op de toetsen he.quote:Op zondag 26 december 2021 21:32 schreef TommyL0204 het volgende:
Het is een Stevie Wonder hoe die man toch piano kon spelen
Gewoon Stevie, niet altijd die irritante neiging van Brabanders om overal een verkleinwoord van te maken.quote:
armand ertussenin is nog wel een schrale troost.quote:
En dan toch nog kunnen spelen hè!quote:Op zondag 26 december 2021 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zat braille op de toetsen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
eens, lijken alleen maar zowat meesterwerken op te zitten.quote:Op zondag 26 december 2021 21:33 schreef peaceman het volgende:
Goed album dat Songs in the key of life
Jeez, was maar een grapje hoor.....quote:Op zondag 26 december 2021 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon Stevie, niet altijd die irritante neiging van Brabanders om overal een verkleinwoord van te maken.
daar voel jij als wietroker wel verwantschap mee natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
armand ertussenin is nog wel een schrale troost.
Steef.quote:Op zondag 26 december 2021 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon Stevie, niet altijd die irritante neiging van Brabanders om overal een verkleinwoord van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |