Ik vond Shivers ook wel leuk, totdat die om de seconde op de radio wasquote:Op zondag 26 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Galway girl, castle on the hill, bad habits, eraser vind ik ook allemaal prima. A team ook wel en don’t. En you need me but I don’t need you oid
Ik hoorde Bad Habits in de auto vandaag. Ik zit al sinds dat nummer uit is mijn hersens te pijnigen waar dat van geplagieerd is.quote:Op zondag 26 december 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Galway girl, castle on the hill, bad habits, eraser vind ik ook allemaal prima. A team ook wel en don’t. En you need me but I don’t need you oid
In Nena toch wel? "Mein kopf tut weh, mach die augen zu"quote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan me niet in de tekst van Happier herkennen. Als rechtgeaard FOK!ker heb ik geen ex(en).
Ja, uiteraard, uiteraard.quote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
In Nena toch wel? "Mein kopf tut weh, mach die augen zu"
Smalltown boyquote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoorde Bad Habits in de auto vandaag. Ik zit al sinds dat nummer uit is mijn hersens te pijnigen waar dat van geplagieerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |