Buiten VBL gebeurd. Hier hebben wij, de VBL mods, NIKS mee te maken gehad.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.
Humor om te lachen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buiten VBL gebeurd. Hier hebben wij, de VBL mods, NIKS mee te maken gehad.
@:drizzt_dourden check deze grap.
Bans worden niet besproken, voor je het weet gaat iemand de Anton Mussert uithangen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag vertellen welke vergelijking.
Danny rent nu naar de Lidl voor een fles champagne.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens weer een Fok!pimp accountje aangeschaft.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.
Mooi, doe mij er ook maar één dan.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar duur.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo leert de groep er niet van. Mag je notes eigenlijk bespreken?quote:Op maandag 27 december 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, voor je het weet gaat iemand de Anton Mussert uithangen.
Neequote:Op maandag 27 december 2021 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo leert de groep er niet van. Mag je notes eigenlijk bespreken?
quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer, dan ga ik vriend @Coco even een DM sturen, ben benieuwd of hij ook een onterechte note had voor betreffende geval.quote:
Klinkt gay. Ben overigens tegen homofobie.quote:Op maandag 27 december 2021 17:49 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado mochten jullie een keer langs de Albert Cuyp lopen dan raad ik Tea Guys aan. Ze hebben de beste bubble tea van Nederland
Oké Joachim.quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef Caland het volgende:
Productief dagje wel, kan de rest van de week lekker uit mijn neus gaan eten.
@:coco toch GEEN dramaandag.
@KingRoland en ik vinden dit GEEN goede mindset.quote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben overal tegen en geef het wel aan als ik ergens voor ben, stuk makkelijker.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Waar is @:onlogisch eigenlijk gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |