Ik ga BK bestellen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Geklikt. Wat is dit danquote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
@ Caland![]()
https://www.omroepbrabant(...)-swingend-op-de-bank
Nog 49 notes nodig maat. Gaat dat dit jaar nog lukken?quote:Op maandag 27 december 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
Is @:maxi-mus alweer free uit de jilla?
@:ggmm @:heywoodu
Big King XXL?quote:
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.quote:Op maandag 27 december 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 49 notes nodig maat. Gaat dat dit jaar nog lukken?
Dat is best karig.quote:
Graag vertellen welke vergelijking.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.
Buiten VBL gebeurd. Hier hebben wij, de VBL mods, NIKS mee te maken gehad.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.
Humor om te lachen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buiten VBL gebeurd. Hier hebben wij, de VBL mods, NIKS mee te maken gehad.
@:drizzt_dourden check deze grap.
Bans worden niet besproken, voor je het weet gaat iemand de Anton Mussert uithangen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag vertellen welke vergelijking.
Danny rent nu naar de Lidl voor een fles champagne.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens weer een Fok!pimp accountje aangeschaft.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, doe mij er ook maar één dan.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar duur.quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo leert de groep er niet van. Mag je notes eigenlijk bespreken?quote:Op maandag 27 december 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, voor je het weet gaat iemand de Anton Mussert uithangen.
Neequote:Op maandag 27 december 2021 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo leert de groep er niet van. Mag je notes eigenlijk bespreken?
quote:Op maandag 27 december 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer, dan ga ik vriend @Coco even een DM sturen, ben benieuwd of hij ook een onterechte note had voor betreffende geval.quote:
Klinkt gay. Ben overigens tegen homofobie.quote:Op maandag 27 december 2021 17:49 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado mochten jullie een keer langs de Albert Cuyp lopen dan raad ik Tea Guys aan. Ze hebben de beste bubble tea van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |