quote:
Het lijkt me daar geen warm bad.quote:
Hij heeft net gewonnen, Van der Voort en Van Gerwen doen ook nog mee, maar ik geef ze allemaal weinig kans.quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah die gast.
Kan er nog een Nederlander winnen? Want dan trek ik mijn vlaggetjes uit de kast.
Kun je voortaan gewoon geld zeggen?quote:Op maandag 27 december 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik had net twee calls gepland staan met verplicht beeld en geluid (en moet verder ook gewoon werreke voor mijn kk cheld)
Een stukje corona.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft net gewonnen, Van der Voort en Van Gerwen doen ook nog mee, maar ik geef ze allemaal weinig kans.
Hm, misschien dat ik rond de halve finales met mijn vlaggetje kom zwaaien.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft net gewonnen, Van der Voort en Van Gerwen doen ook nog mee, maar ik geef ze allemaal weinig kans.
Als ze er dan niet allemaal uitgecoronaad zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, misschien dat ik rond de halve finales met mijn vlaggetje kom zwaaien.
als je naar die foto kijkt dan ziet het er zonder corona al niet best uitquote:Op maandag 27 december 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze er dan niet allemaal uitgecoronaad zijn.
sperziebonenquote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Dat zijn dan 2,4 miljoen mensen waar je opzich Westerbork wel weer voor mag openen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
@ Caland![]()
https://www.omroepbrabant(...)-swingend-op-de-bank
Ik ga BK bestellen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Geklikt. Wat is dit danquote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
@ Caland![]()
https://www.omroepbrabant(...)-swingend-op-de-bank
Nog 49 notes nodig maat. Gaat dat dit jaar nog lukken?quote:Op maandag 27 december 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
Is @:maxi-mus alweer free uit de jilla?
@:ggmm @:heywoodu
Big King XXL?quote:
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.quote:Op maandag 27 december 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 49 notes nodig maat. Gaat dat dit jaar nog lukken?
Dat is best karig.quote:
Graag vertellen welke vergelijking.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet maat, tegenwoordig krijg je al voor een vrij terechte vergelijking een half jaar ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |