Wat is dat voor mislukte euromastquote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]
@:tarado Ik vind het wel een mooi ding hoor als het helemaal donker wordt
Het doet altijd even pijn als 'ie tegen je sterretje drukt maar dan moet je gewoon doorzetten.quote:
Oh ja daar kijk ik nog weleens maar echt nog nooit van The Streamers gehoord.quote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje twitteren om de kerstdagen door te komen bracht me toch op deze fantastische collectie
[ twitter ]
Mijn broer gaf ook al die film als tip.quote:Op zondag 26 december 2021 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Oke, die film van @:maxi-mus vind ik maar kut.
Niet zo kut als de tip van @:GGMM een tijdje terug, maar het komt in de buurt.
Hier walg ik vanquote:Op zondag 26 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nederland is een smakeloos land
Kom eindjequote:Op zondag 26 december 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
Ik baal ervan dat ik nu ineens weet wat The Streamers zijn.
Misschien is je broer wel @maxi-musquote:Op zondag 26 december 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn broer gaf ook al die film als tip.
Hallo maat, prettige tweede kerstdag gehad?quote:Op zondag 26 december 2021 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is je broer wel @:maxi-mus
Jawel, was gezellig.quote:Op zondag 26 december 2021 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat, prettige tweede kerstdag gehad?
Dit vraagt om uitleg.quote:Op zondag 26 december 2021 22:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mooi!
Ja hoor, het was een unieke tweede kerstdag
Als ze nou blond was. Dit is lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |