Daarna de schade nog wel ingehaald door direct Funeral en Neon Bible erna te luisteren?quote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met dat album leerde ik ze kennen.
quote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Gefikst @:Dagoduck
[ afbeelding ]
Ik bemerk wel een patroon
Denk het niet.quote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daarna de schade nog wel ingehaald door direct Funeral en Neon Bible erna te luisteren?
Haha, de hoeveelste coronagolf is dit?quote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Gefikst @:Dagoduck
[ afbeelding ]
Ik bemerk wel een patroon
Neen. Out of spacequote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
No Good is de lekkerste Prodigy
Wmb de op 1 na beste na Voodoo Peoplequote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaa daar was ik ook. Helemaal nuchter was ie niet trouwens.quote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:
Alpha tent Lowlands, kutweer, binnen en buiten iedereen springen![]()
Funeral is mijn nummer 1 album allertijden dus kan em ten zeerste aanradenquote:
Toen zat ik in de zoom denk ik.quote:
dit, maar deze mag er ook zijn en slap the bitch ook natuurlijkquote:
Heb zeker niet meer gepost sinds corona. Het is echt alleen de Top 2000 en ik denk dat die kleinere piekjes in de zomer van de Tour de France zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Haha, de hoeveelste coronagolf is dit?
ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaa daar was ik ook. Helemaal nuchter was ie niet trouwens.
Smack My Bitch Up gestemd.quote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
top 5 hierquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Funeral is mijn nummer 1 album allertijden dus kan em ten zeerste aanraden
Slap the bitchquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit, maar deze mag er ook zijn en slap the bitch ook natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |