Matig uurtje inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 21:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem een Kensington, One Direction en een Marco Borsato.
Huh, die hersenloze Tong had toch al lang meer dan 1 miljoen posts?quote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zal met deze post @:borisz even inhalen in de Top 500.
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Tsja, het is niet constant kermis he.quote:Op zondag 26 december 2021 21:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem een Kensington, One Direction en een Marco Borsato.
Nope, is er een tijd tussenuit geweest.quote:Op zondag 26 december 2021 21:06 schreef asco het volgende:
[..]
Huh, die hersenloze Tong had toch al lang meer dan 1 miljoen posts?
Zoveel afwisseling klinkt anders wel als een kermis.quote:Op zondag 26 december 2021 21:07 schreef asco het volgende:
[..]
Tsja, het is niet constant kermis he.
Die heeft flink wat bans gehad. anders had ie het misschien nu wel gered. Nu is het Haagsie die de lijst aanvoerd. Dat heeft hij best in een ziek tempo voor elkaar gekregen....quote:Op zondag 26 december 2021 21:06 schreef asco het volgende:
[..]
Huh, die hersenloze Tong had toch al lang meer dan 1 miljoen posts?
Of van arcade fire. Ik vind dit prima trouwens, wel jammer dat hij wappie isquote:Op zondag 26 december 2021 21:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had Here Comes The Night van Them ook best mogen staan
En zo'n Arnie Alberts ofzo haakte ook altijd vrij laat in?quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef peaceman het volgende:
@:essnhills kwam toch vaak tweede kerstdag wel buurten?
Deze is prima ja, verder eens.quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of van arcade fire. Ik vind dit prima trouwens, wel jammer dat hij wappie is
Vorig jaar was de schat er pas op 27 decemberquote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef peaceman het volgende:
Here Comes The Night Time is echt genot ja. Reflektor is ook nog altijd wat onderschatquote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of van arcade fire. Ik vind dit prima trouwens, wel jammer dat hij wappie is
>Laatste online: 4 dagen geleden.quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef peaceman het volgende:
die is hier al vaak geweestquote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En zo'n Arnie Alberts ofzo haakte ook altijd vrij laat in?
Met dat album leerde ik ze kennen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Here Comes The Night Time is echt genot ja. Reflektor is ook nog altijd wat onderschat
No Cars Goquote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Here Comes The Night Time is echt genot ja. Reflektor is ook nog altijd wat onderschat
In 20 jaar tijd zit ik op een fractie.quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heeft flink wat bans gehad. anders had ie het misschien nu wel gered. Nu is het Haagsie die de lijst aanvoerd. Dat heeft hij best in een ziek tempo voor elkaar gekregen....
Heb ik nietquote:
Bohh beetje spacen,lekker manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |