ow dat wist ik nietquote:Op zondag 26 december 2021 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stasse en zij die zaten constant aan elkaar joh. Die waren wel meer dan alleen collega's
really?quote:Op zondag 26 december 2021 20:21 schreef Isorden het volgende:
Sowieso Tim Di-rect > Marcel Di-rect als ik toch een voorkeur moet hebben.
Ik hoor het al, toch wel idd.quote:
Ik dacht dat ik gek werd, maar iedereen is helemaal weg van die nepperd Marcel.quote:Op zondag 26 december 2021 20:21 schreef Isorden het volgende:
Sowieso Tim Di-rect > Marcel Di-rect als ik toch een voorkeur moet hebben.
twee jaar oud ofzoquote:
Marcel is echt een goede zanger, Tim mwah..quote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gek werd, maar iedereen is helemaal weg van die nepperd Marcel.
Tim > Marcel
oopsquote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben zes kilo aangekomen de afgelopen twee dagen. En het dessert komt nog
ZAS?quote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gek werd, maar iedereen is helemaal weg van die nepperd Marcel.
Tim > Marcel
Daarvoor waren ze dat niet?quote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Sinds Marcel is Di-Rect gewoon een standaard meuk bandje geworden.
WAT? Ten tijde van Tim was het meer zo'n boybandje.. daarna zijn ze echt muziek gaan maken. You and Iquote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Die wat rauwe stem van Tim vind ik erg fijnquote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marcel is echt een goede zanger, Tim mwah..
Gelukkig kan het de duivel niks schelen johquote:Op zondag 26 december 2021 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Soldier On nog wel een aardige plaat al staat hij natuurlijk veel en veel te hoog.quote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Soldier on is echt een ongeloofelijke zeik plaatquote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Soldier On nog wel een aardige plaat al staat hij natuurlijk veel en veel te hoog.
Dat vind ik echt een belediging voor Di-rectquote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die wat rauwe stem van Tim vind ik erg fijn
Marcel heeft imo een soort Coldplay van Di-rect gemaakt
Dit. goed beschreven.quote:Op zondag 26 december 2021 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die wat rauwe stem van Tim vind ik erg fijn
Marcel heeft imo een soort Coldplay van Di-rect gemaakt
GMTAquote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Lewis Capaldi, dát is pas overschatte dertien-in-een-dozijn meuk.
Hier ben ik het wél mee eens.quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Lewis Capaldi, dát is pas overschatte dertien-in-een-dozijn meuk.
Het is in ieder geval net zo'n zeikerd als die andere Lewis.quote:Op zondag 26 december 2021 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, deze
Ik vrees dat dit Lewis
Waarschijnlijk dezelfde soort terroristen die op Bruno Sars stemmenquote:Op zondag 26 december 2021 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Hoe komen mensen toch op het idee om dit soort dingen in een lijst met 35 nummers te zetten
Dat is het ook.quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een belediging voor Di-rect
Hebben die zo iets van....quote:Op zondag 26 december 2021 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Hoe komen mensen toch op het idee om dit soort dingen in een lijst met 35 nummers te zetten
Adrian Lewis? Valt wel mee toch?quote:Op zondag 26 december 2021 20:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is in ieder geval net zo'n zeikerd als die andere Lewis.
NO NO MAIKL THAT IS SO NOT RIGHT.quote:Op zondag 26 december 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was leuk geweest als Max hier net boven zou staan
quote:Op zondag 26 december 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde soort terroristen die op Bruno Sars stemmen
We gaan het niet eens worden, want ik vind echt totaal het tegenovergestelde.quote:Op zondag 26 december 2021 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ze waren beter met Tim, eigen sound.
Momenteel is het iets wat lijkt op 10 andere bands.
Poppejansquote:Op zondag 26 december 2021 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ze waren beter met Tim, eigen sound.
Momenteel is het iets wat lijkt op 10 andere bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |