SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foute 1500quote:Op zondag 26 december 2021 18:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ff gewoon dansend het huishouden doen, lekker mee blèren met top 2000
Foute muziek is altijd goed. Ik organiseerde in mijn vorige huis ook één keer per jaar een foute avond.quote:
Ik snap eigenlijk niet wat mensen daar zo leuk aan vindenquote:Op zondag 26 december 2021 19:13 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk was het vooral een excuus om nog een karaoke avond te organiseren.
Karaoke is geweldig.quote:Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat mensen daar zo leuk aan vinden
Oh ik zou schijt hebben en ik drink geen eens bier.quote:Op zondag 26 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat het met wat bier op wel leuk kan zijn op zich ja. En met vrienden. Niet in zo'n karaoke cafe waar je tussen totale onbekenden compleet voor lul staat
Je wordt oudquote:Op zondag 26 december 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook al langzaam aan het vergeten hoe het ook weer was om een leuke tijd te hebben en zo. Beetje klaar met het gezeik
BAM JONGEquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
karaoke mocht ik nooit meer aan mee doen. nadat ik de speakers op blies
Hehe dat heb ik met de auto speakers gedaan met Rammsteinquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
karaoke mocht ik nooit meer aan mee doen. nadat ik de speakers op blies
Man man manquote:Op zondag 26 december 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
enige wat ik hier heb staan zijn van die basic spiekertjes die je gratis krijgt bij een PC
Ik lees dat Celine Dion hem heeft gecoverd.quote:
Oh dat zal schelen ja.quote:Op zondag 26 december 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees dat Celine Dion hem heeft gecoverd.
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....quote:Op zondag 26 december 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was echt even enorm weird. Ik kijk nooit films dus ik zou het niet van een soundtrack kunnen kennen. Maar ik heb wel een CD van Celine Dion ja. En de grens tussen cover en plagiaat wordt zo wel heel erg dun eerlijk gezegd
Jij mag ook komen hatenquote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....
dat 2equote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....
Flash, ik zou bastogne parfait kiezenquote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook komen hatenBreng cake mee
Hoe doen jullie dat nu?quote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderopvang krijgt een schadevergoeding voor de Stints.Dat zal mijn stichting fijn vinden, we hadden er een hele hoop.
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.quote:
Misschien verandert dat wel met de schadevergoeding.quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.
Ja dat hoop ik.quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel met de schadevergoeding.
Heel raar deze is op 🤷♀️quote:Op zondag 26 december 2021 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Flash, ik zou bastogne parfait kiezen
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.
Maar daar zitten grotere kindjes op denk ik?quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?![]()
[ afbeelding ]
Lol wat een afschuwelijk ding.quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?![]()
[ afbeelding ]
Leuk, een bierfiets voor de kleinsten.quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een raar dingquote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?quote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat een afschuwelijk ding.
Een stint is makkelijker denk ik, plus het lijkt dat hier de kinderen achter je zitten, ik heb ze liever voor me, zodat ik ze kan zien.
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeurquote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat een afschuwelijk ding.
Een stint is makkelijker denk ik, plus het lijkt dat hier de kinderen achter je zitten, ik heb ze liever voor me, zodat ik ze kan zien.
Zou jij niet een paar cobrabommen in je kont steken?quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?
Nee? Ik heb alleen gezegd dat ik het wat minder leuk vind?quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?
quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeur
Ja misschien wel. Ik zie ze in de zomer weleens rijden. Jaar of 10-12 zijn ze dan denk ik. Weet ik veelquote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar daar zitten grotere kindjes op denk ik?
Oh en dan ook een microfoon voor de rondleiding? Links ziet u.. en rechts ziet u straksquote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeur
Die leeftijd heb ik ook ongeveer.quote:Op zondag 26 december 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ik zie ze in de zomer weleens rijden. Jaar of 10-12 zijn ze dan denk ik. Weet ik veel
Whehehe dat zou wat zijn jaquote:Op zondag 26 december 2021 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh en dan ook een microfoon voor de rondleiding? Links ziet u.. en rechts ziet u straks![]()
die units zie je in Knokke ook over de boulevard rijden met toeristen hahaquote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan mogen ze dus wel goed stevig zijn want er kan dus een man of 10 op. Dat gaat al richting de tonquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die units zie je in Knokke ook over de boulevard rijden met toeristen haha
Kleine schattige meisjes helpen mee om t rond de 750 te houdenquote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mogen ze dus wel goed stevig zijn want er kan dus een man of 10 op. Dat gaat al richting de ton
Kleding, handbagage etcquote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kleine schattige meisjes helpen mee om t rond de 750 te houden
ik zit er al klaar voorquote:
Oh dacht dat je ermee stopte.quote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen gezegd dat ik het wat minder leuk vind?
quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.
@TaMieke MOET dit gezien hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 19:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heel raar deze is op 🤷♀️
[ afbeelding ]
Is dat...quote:Op zondag 26 december 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Emma heesters heeft eigenlijk best een grote mond.
ja das die schreeuwt alsof je een rettich in d'r Arie douwtquote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat...Oh nee Wortelboer heet die.
Ja maar ook als er niets aan de hand is dusquote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das die schreeuwt alsof je een rettich in d'r Arie douwt
Irritant wijf is dat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat...Oh nee Wortelboer heet die.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Puala het volgende:
Ah de grootste aandachtshoer is dr ook weer bij
Niks eigenlijk maar lees haar naam hier. Dat is wel erg genoeg eigenlijk.quote:
als heel Nederland een dubbeltje inlegt, mag er dan een kacheltje aan? Dan kunnen die slaapzakken uitquote:
over wie hebben we het?quote:Op zondag 26 december 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als heel Nederland een dubbeltje inlegt, mag er dan een kacheltje aan? Dan kunnen die slaapzakken uit
iedereen bij die streamers. Puala heeft me erbij gelaptquote:
Graag gedaan schatjequote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen bij die streamers. Puala heeft me erbij gelapt
vileine dame welquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen bij die streamers. Puala heeft me erbij gelapt
Nu is de breedbekkikker aan de beurt volgens @FranticDJquote:Op zondag 26 december 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken alleen Guus Meeuwis, Frank Lammers (na 2 zinnen buiten adem) en Thomas Acda.
ja geen idee wie deze twee zijnquote:Op zondag 26 december 2021 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu is de breedbekkikker aan de beurt volgens @:FranticDJ
zou zo bij www.pimphats.com vandaan kunnen komenquote:Op zondag 26 december 2021 20:53 schreef Goitske het volgende:
Ik moet zeggen dat paarse pak vind ik wel leuk
www.kinky.nlquote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik heb nog een wederhelft nodig om samen lekker als Waldorf en Stadtler te gaan "reviewen"
quote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Goitske het volgende:
Oh help alle lampen staan in huis op disco stand
Tinderquote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik heb nog een wederhelft nodig om samen lekker als Waldorf en Stadtler te gaan "reviewen"
quote:
Nee een kwaliteitspersoon. UitStraling zou het misschien kunnen.quote:
Gewoon een gespleten persoonlijkheid aannemen..quote:Op zondag 26 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
t is gewoon nu live he, dus die staan as we speak in kaatsheuvel buiten de kleumenquote:Op zondag 26 december 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoop voor die lui dat het daar inderdaad -30ºC is want met al die truien en jassen aan ook nog staan te hossen als een debiel daar ga je gewoon kapot aan
Je wil met @UitStraling op een balkon zitten?quote:Op zondag 26 december 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee een kwaliteitspersoon. UitStraling zou het misschien kunnen.
maanquote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en wie is die rooie glimbroek?Wel leuk meisje op zich
Samen beetje schelden op dit soort dingen? Zou kostelijk zijnquote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil met @:uitstraling op een balkon zitten?
Maan, de aandachtshoerquote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
en wie is die rooie glimbroek?Wel leuk meisje op zich
Zou kijkenquote:Op zondag 26 december 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Samen beetje schelden op dit soort dingen? Zou kostelijk zijn
IS DAT MAAN??quote:
Jaquote:
Hoofd, mond, stem, die bewegingen, kledingstijl.quote:Wat is DAAR mis gegaan dan???![]()
Jawohlquote:ik geloof niet dat we het over dezelfde hebben
dit is zeker wel de steendildoquote:Op zondag 26 december 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS DAT MAAN??
Wat is DAAR mis gegaan dan???![]()
ik geloof niet dat we het over dezelfde hebben
Dit is niet goedquote:Op zondag 26 december 2021 21:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hoofd, mond, stem, die bewegingen, kledingstijl.
[..]
Jawohl
foei liesjequote:Op zondag 26 december 2021 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Maan wel leuk (maar kijk niet naar de streamers) Dat mag gewoon he?
Ja ik ook! Maar ik kijk wel naar de Streamers en ik zie nu TWEE mensen tegelijk beweren dat DAT MAAN ISquote:Op zondag 26 december 2021 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Maan wel leuk (maar kijk niet naar de streamers) Dat mag gewoon he?
kleine meisjes worden oud flesquote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ik kijk wel naar de Streamers en ik zie nu TWEE mensen tegelijk beweren dat DAT MAAN ISIk heb hier ernstig moeite mee.
Ik heb ook moeite met Maan,quote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ik kijk wel naar de Streamers en ik zie nu TWEE mensen tegelijk beweren dat DAT MAAN ISIk heb hier ernstig moeite mee.
Waar je je mee inlaat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dit is een random dwerg uit het sprookjesbosquote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit parkeren we evenPuala is niet objectief
![]()
Is dit wel Roel van Velzen of ook niet?
hou je bekquote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dit is een random dwerg uit het sprookjesbos
Timosquote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Roodpakkie met baard is toch Nick van Simon of niet?
Ja schatquote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit parkeren we evenPuala is niet objectief
![]()
Is dit wel Roel van Velzen of ook niet?
Klopt ook.quote:Op zondag 26 december 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Roodpakkie met baard is toch Nick van Simon of niet?
Welke nr 3?quote:
paul de munnikquote:Op zondag 26 december 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke nr 3?
Wie is bijv die gast met die beige Streamers sweater en dat blauwe spijkerbloes eroverheen? En wie is deze groenjas?
Amuseer me kostelijkquote:
ohja dat..quote:Op zondag 26 december 2021 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is er niet bij, omdat hij net vader is geworden
timos timos wat nou timos wie is dat dan>??quote:
vraag me af of die dochter van kim Holland straks ook nog komt dan of dat dat ook alleen in de intro wasquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af of die dochter van kim Holland straks ook nog komt dan of dat dat ook alleen in de intro was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]Davina MichelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]Wacht. Dit is te veel voor nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
suzanquote:Op zondag 26 december 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en wie zijn dit behalve Kraantje?
Parelmoerglimbroek?
Zwartbontjasje?
Suzan van Suzan&Freek, die staat er tegenover in die lichtbruine jas.quote:Op zondag 26 december 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en wie zijn dit behalve Kraantje?
Parelmoerglimbroek?
Diggy Dexquote:Zwartbontjasje?
sensory overloadquote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef Puala het volgende:
Krijg je nu ineens heel veel personen bij de namen Flash?
krijg meer vragen dan antwoorden nuquote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef Puala het volgende:
Krijg je nu ineens heel veel personen bij de namen Flash?
Gewoon stellenquote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg meer vragen dan antwoorden nu
Guus de snoepertquote:Op zondag 26 december 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja flemmingkje luister maar eens naar Grootmeester Guus. Kun je wat van leren
Ali B was de eerste Marokkaan op (de) Maan.quote:Op zondag 26 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude, als Maan in dit tempo veroudert haalt ze Tina Turner nog bij leven in.
gelachenquote:Op zondag 26 december 2021 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ali B was de eerste Marokkaan op (de) Maan.
vanavond ff een afscheidsfapje op maan doen?quote:Op zondag 26 december 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Einde tijdperk Maan is wel even een klapje voor me hoor
Volgens mij hou jij van andere herriequote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Is niet meteen een reden voor mij om dan maar te kijken.
ze hebben eskimo callboy als verrassingsactquote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Is niet meteen een reden voor mij om dan maar te kijken.
Weet ik wel zeker haha.quote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij van andere herrie
quote:Op zondag 26 december 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben eskimo callboy als verrassingsact
O wou jij daar over geïnformeerd worden ja? Sorryquote:Op zondag 26 december 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanavond ff een afscheidsfapje op maan doen?
nee, het was een suggestie om te dealen met je traumaanquote:Op zondag 26 december 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wou jij daar over geïnformeerd worden ja? Sorry
Lolquote:Op zondag 26 december 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Davina ineens 'we got the moves'
Ligt er aan welk jaartal je bent blijven steken. Celine Dion gaan ze niet doenquote:Op zondag 26 december 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan ze een liedje doen dat ik ook ken?
shut up foolquote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ligt er aan welk jaartal je bent blijven steken. Celine Dion gaan ze niet doen
Sow. Verkrachting krijgt nu net een nieuwe dimensiequote:
Hahaquote:Op zondag 26 december 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow. Verkrachting krijgt nu net een nieuwe dimensie
quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ligt er aan welk jaartal je bent blijven steken. Celine Dion gaan ze niet doen
Hallo ik weet dat het mijn bedtijd is maar om nou mij gelijk een nachtmerrie te gevenquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 21:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hallo ik weet dat het mijn bedtijd is maar om nou mij gelijk een nachtmerrie te geven
okee nou welterusten danquote:Op zondag 26 december 2021 21:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hallo ik weet dat het mijn bedtijd is maar om nou mij gelijk een nachtmerrie te geven
nee duurt nog een dik uur ofzoquote:Op zondag 26 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het ziet eruit alsof het bijna afgelopen is?
2 uur en een kwartier werd er gezegd aan t begin, dus rond kwart voor 11quote:Op zondag 26 december 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het ziet eruit alsof het bijna afgelopen is?
Oh gelukkig maarquote:
Sozquote:Op zondag 26 december 2021 21:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wees eens lief. Iets met vrede op aarde
Morgen mogen jullie weer los
Fluisterbroeken waren dr vroegah ook al hequote:Op zondag 26 december 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je met zo'n broek als die Emma de straat op gaat dan word je toch opgepakt en naar de GGZ gebracht neem ik aan
Dit is meer een schreeuwbroek. Gaat niet om het model hequote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Fluisterbroeken waren dr vroegah ook al he
lipleesbroekquote:Op zondag 26 december 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is meer een schreeuwbroek. Gaat niet om het model he
Wat is een fluitserbroek?![]()
ja maar dat bedoel ik dus niet. Dat zag ik er ook niet in eigenlijk. Misschien keek ik er niet goed genoeg naarquote:
zou wat zijn als maan dit deed hequote:Op zondag 26 december 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Was die laatste een Roy Orbison cover?
Dit is Youp met Flappie. Mijn generatie
Nee je snapt het niet.quote:Op zondag 26 december 2021 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wat zijn als maan dit deed he
Nick kan wel beter zingenquote:Op zondag 26 december 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik mis Simon wel eigenlijk. Die vind ik toffer dan Nick. Hoewel Nick wel een goeie schaker is
Vroegah hadden ze zo'n serie dat ze in Zweden on tour gingen, kroegjes aflopen als er open mic avonden waren en zo. En dan de pannen van het dak spelen. Dat was super vetquote:
met kees tol?quote:Op zondag 26 december 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze zo'n serie dat ze in Zweden on tour gingen, kroegjes aflopen als er open mic avonden waren en zo. En dan de pannen van het dak spelen. Dat was super vet
Uiteraard. Nick en Simon zonder Kees Tol dat is niet veel.quote:
dat was dit jaar toch die seriequote:Op zondag 26 december 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard. Nick en Simon zonder Kees Tol dat is niet veel.
ja I know, maar ik doelde op die in zweden die fles bedoeldequote:Op zondag 26 december 2021 22:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende gemaakt oa ook naar Amerika
75% van Nederland weet het ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan doen ze ook altijd meet & greets met artiesten die dan geen idee hebben wie zij zijn maar etc
als zelfs IK weet wie Nick en Simon zijn ligt dat echt aan die mensen zelfquote:Op zondag 26 december 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
75% van Nederland weet het ook niet
Die bewaar ik nog even voor mijn Formule 1 carrièrequote:
Nee allemaal jullie schuldquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Is er vanavond ook nog een ander onderwerp hier?
Jullie? Pardon ik kijk niet.quote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee allemaal jullie schuld![]()
Over enen half uurtjen is het afgelopen
hoe si het je moves?quote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Is er vanavond ook nog een ander onderwerp hier?
Mijn muziekgeweten van de afgelopen 20 jaarquote:
meau is nog maar van de afgelopen 20 weken ofzoquote:Op zondag 26 december 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn muziekgeweten van de afgelopen 20 jaar
Ik sprak @Puala aanquote:Op zondag 26 december 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meau is nog maar van de afgelopen 20 weken ofzo
quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeeuw he, die zijn altijd een beetje traag
die euro, kwartjes zijn al ff geledenquote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat kwartje viel zodra ik op versturen klikte
quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeeuw he, die zijn altijd een beetje traag van begrip
Je weet dat je bij mij punten scoort als je zegt "ja maar het kwartje was een biljet van 25 cent, die zijn langer onderweg" toch?quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar het kwartje was een biljet van 25 cent, die zijn langer onderwegquote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat je bij mij punten scoort als je zegt "ja maar het kwartje was een biljet van 25 cent, die zijn langer onderweg" toch?
Goed zo jongenquote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar het kwartje was een biljet van 25 cent, die zijn langer onderweg
zeg, jonge bloem, zal 't gaanquote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
die euro, kwartjes zijn al ff geleden
[..]
quote:Op zondag 26 december 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny is het niveau van pauzebandje bij VI allang ontstegen
Daar heb je het probleem al... Het kwartje is al een tijd uit roulatiequote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ja ik weet hetquote:Op zondag 26 december 2021 22:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al... Het kwartje is al een tijd uit roulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |