SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foute 1500quote:Op zondag 26 december 2021 18:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ff gewoon dansend het huishouden doen, lekker mee blèren met top 2000
Foute muziek is altijd goed. Ik organiseerde in mijn vorige huis ook één keer per jaar een foute avond.quote:
Ik snap eigenlijk niet wat mensen daar zo leuk aan vindenquote:Op zondag 26 december 2021 19:13 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk was het vooral een excuus om nog een karaoke avond te organiseren.
Karaoke is geweldig.quote:Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat mensen daar zo leuk aan vinden
Oh ik zou schijt hebben en ik drink geen eens bier.quote:Op zondag 26 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat het met wat bier op wel leuk kan zijn op zich ja. En met vrienden. Niet in zo'n karaoke cafe waar je tussen totale onbekenden compleet voor lul staat
Je wordt oudquote:Op zondag 26 december 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ben ik ook al langzaam aan het vergeten hoe het ook weer was om een leuke tijd te hebben en zo. Beetje klaar met het gezeik
BAM JONGEquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
karaoke mocht ik nooit meer aan mee doen. nadat ik de speakers op blies
Hehe dat heb ik met de auto speakers gedaan met Rammsteinquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
karaoke mocht ik nooit meer aan mee doen. nadat ik de speakers op blies
Man man manquote:Op zondag 26 december 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
enige wat ik hier heb staan zijn van die basic spiekertjes die je gratis krijgt bij een PC
Ik lees dat Celine Dion hem heeft gecoverd.quote:
Oh dat zal schelen ja.quote:Op zondag 26 december 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees dat Celine Dion hem heeft gecoverd.
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....quote:Op zondag 26 december 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was echt even enorm weird. Ik kijk nooit films dus ik zou het niet van een soundtrack kunnen kennen. Maar ik heb wel een CD van Celine Dion ja. En de grens tussen cover en plagiaat wordt zo wel heel erg dun eerlijk gezegd
Jij mag ook komen hatenquote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....
dat 2equote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dat je geen films kijkt of dat je een Celine Dion CD hebt.....
Flash, ik zou bastogne parfait kiezenquote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook komen hatenBreng cake mee
Hoe doen jullie dat nu?quote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderopvang krijgt een schadevergoeding voor de Stints.Dat zal mijn stichting fijn vinden, we hadden er een hele hoop.
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.quote:
Misschien verandert dat wel met de schadevergoeding.quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.
Ja dat hoop ik.quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel met de schadevergoeding.
Heel raar deze is op 🤷♀️quote:Op zondag 26 december 2021 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Flash, ik zou bastogne parfait kiezen
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een aantal locaties die hem echt nodig hebben hebben een nieuwe ervan. Wij lopen met de kinderen maar mis hem wel heel erg voor het maken van uitstapjes.
Maar daar zitten grotere kindjes op denk ik?quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?![]()
[ afbeelding ]
Lol wat een afschuwelijk ding.quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een BSO (denk ik) hier om de hoek heeft dit monster in dienst. Ik sta er steeds van te kijken dat er geen kenteken op zit. Is dat wat voor jullie misschien?![]()
[ afbeelding ]
Leuk, een bierfiets voor de kleinsten.quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een raar dingquote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?quote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat een afschuwelijk ding.
Een stint is makkelijker denk ik, plus het lijkt dat hier de kinderen achter je zitten, ik heb ze liever voor me, zodat ik ze kan zien.
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeurquote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat een afschuwelijk ding.
Een stint is makkelijker denk ik, plus het lijkt dat hier de kinderen achter je zitten, ik heb ze liever voor me, zodat ik ze kan zien.
Zou jij niet een paar cobrabommen in je kont steken?quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?
Nee? Ik heb alleen gezegd dat ik het wat minder leuk vind?quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij niet wegblijven uit de SC?
quote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeur
Ja misschien wel. Ik zie ze in de zomer weleens rijden. Jaar of 10-12 zijn ze dan denk ik. Weet ik veelquote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar daar zitten grotere kindjes op denk ik?
Oh en dan ook een microfoon voor de rondleiding? Links ziet u.. en rechts ziet u straksquote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je zit linksvoor, en wat hoger. Nog een pet en je bent net een buschauffeur
Die leeftijd heb ik ook ongeveer.quote:Op zondag 26 december 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ik zie ze in de zomer weleens rijden. Jaar of 10-12 zijn ze dan denk ik. Weet ik veel
Whehehe dat zou wat zijn jaquote:Op zondag 26 december 2021 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh en dan ook een microfoon voor de rondleiding? Links ziet u.. en rechts ziet u straks![]()
die units zie je in Knokke ook over de boulevard rijden met toeristen hahaquote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan mogen ze dus wel goed stevig zijn want er kan dus een man of 10 op. Dat gaat al richting de tonquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die units zie je in Knokke ook over de boulevard rijden met toeristen haha
Kleine schattige meisjes helpen mee om t rond de 750 te houdenquote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mogen ze dus wel goed stevig zijn want er kan dus een man of 10 op. Dat gaat al richting de ton
Kleding, handbagage etcquote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kleine schattige meisjes helpen mee om t rond de 750 te houden
ik zit er al klaar voorquote:
Oh dacht dat je ermee stopte.quote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb alleen gezegd dat ik het wat minder leuk vind?
quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.
@TaMieke MOET dit gezien hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 19:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heel raar deze is op 🤷♀️
[ afbeelding ]
Is dat...quote:Op zondag 26 december 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Emma heesters heeft eigenlijk best een grote mond.
ja das die schreeuwt alsof je een rettich in d'r Arie douwtquote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat...Oh nee Wortelboer heet die.
Ja maar ook als er niets aan de hand is dusquote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das die schreeuwt alsof je een rettich in d'r Arie douwt
Irritant wijf is dat.quote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat...Oh nee Wortelboer heet die.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Puala het volgende:
Ah de grootste aandachtshoer is dr ook weer bij
Niks eigenlijk maar lees haar naam hier. Dat is wel erg genoeg eigenlijk.quote:
als heel Nederland een dubbeltje inlegt, mag er dan een kacheltje aan? Dan kunnen die slaapzakken uitquote:
over wie hebben we het?quote:Op zondag 26 december 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als heel Nederland een dubbeltje inlegt, mag er dan een kacheltje aan? Dan kunnen die slaapzakken uit
iedereen bij die streamers. Puala heeft me erbij gelaptquote:
Graag gedaan schatjequote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen bij die streamers. Puala heeft me erbij gelapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |